Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mallorca full fart mot Segunda B

NYTT TEMA
Gilleys
GilleysInnlegg: 504
17.04.17 15:09

Jeg må si det gjør meg vondt i hjertet når jeg ser på tabellen for Segunda division,Real Mallorca er på full fart ned enda en divisjon,laget som hadde 16 sesonger på rad i Primera er i fullstendig oppløsning,er lite som minner om glansdagene med UEFA cup finale mot Lazio og 3 plass i serien ikke minst cuptriumfen mot selveste Barcelona. Man har budsjettert med opprykk i vær sesong nå siden nedrykket men man stort sett kjempet mot et ytterligere nedrykk. Javier Olaizola er inne i sin andre eller 3 periode som hovedtrener i samspann med Med den nylig ansatte og gamle Barca legenden Sergi. Det virker som det er et fullstendig fravær av struktur på alle fronter og stallen harsom regel blitt skiftet vær sesong med en haug av spillere på lån.Jeg kan virkelig ikke se at Mallorca kommer til å reise seg med det første,kulturen som har spredd seg der virker som har fått satt seg for godt til at det vil bli noe voldsomme endringer uansett hvem som styrer,fryktelig trist for det var noe sjarmerende med dette eneste øylaget i toppdivisjonen.Får kanskje nøye seg med Las Palmas enn så lenge.  Rip Mallorca

OchoCinco
OchoCincoInnlegg: 615
17.04.17 15:31

Syns det er ekstra gøy med øylag, spesielt om man har et "forhold" til dem, som de fleste nordmenn har. Tenker da på Mallorca, Las Palmas, Tenerife. Hadde jo vært utrolig kult med et "øy-derbi" i La Liga med Las Palmas-Mallorca for eksempel. Tenerife gjør det vel ikke så altfor ille om dagen?

Personlig så har Las Palmas på en måte blitt mitt lag nummer to i Spania. Først og fremst fordi jeg har vært på øya mange ganger. De spiller også veldig bra fotball og har ganske mange kule spillere. Spent på å se hva som skjer når Setien forsvinner fra sjefsstolen. Håper de holder seg i LL i mange sesonger til.
Champions League (nå drømmer jeg) på Estadio Gran Canaria hadde vært superkult.   

Gilleys
17.04.17 15:41

Absolutt,Tenerife kan fort rykke opp og da blir det jo 2 oppgjør mot Las Palmas,Kanariøyene får sitt eget derbi:) Ja,det blir spennende og se hvem Las Palmas faller ned på,håper det blir en med samme filosofi som Setien.Håper dem beholder Roque Mesa og Lemos ihvertfall,Liverpool er interessert i Mesa vet jeg men Mesa skal ha sagt at han foretrekker å bli. Hvilken stil på den mannen,Hehe !

(Innlegget ble redigert 17.04.17 15:43)

Flammen2
Flammen2Innlegg: 4269
17.04.17 17:04

Daniel Güiza i 07/08-sesongen!

SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 3531
17.04.17 18:54
OchoCinco: Syns det er ekstra gøy med øylag

Tror ikke Lyon spillerne deler din oppfatning.

OchoCinco
OchoCincoInnlegg: 615
17.04.17 22:25
Gilleys: Ja,det blir spennende og se hvem Las Palmas faller ned på,håper det blir en med samme filosofi som Setien.Håper dem beholder Roque Mesa og Lemos ihvertfall

Enig. Hadde vært spenstig om godeste Paco Jemez kom tilbake til La Liga og tok over. Da han var i Rayo Vallecano før han takket for seg så hadde vel Rayo scoret flest mål i LL, bak Real Madrid, Barca og Atletico, OG rykket ned! Det er ganske vilt. 

Palmas må prøve å holde på Lemos og Mesa som du sier. Også stortalentet Mateo Garcia og Jonathan Vieira. Spent på hva som skjer med Boateng og Jese.  

Gilleys
04.06.17 20:41

Ikveld kan nedrykket være et faktum,mot allerede nedrykksklare Mirandes,og det ser fryktelig stygt ut,stillingen er 2-0 til Mirandes.

Ryktes at man legger ned klubben om det skulle bli nedrykk.

Gilleys
04.06.17 21:49

Da var nedrykket et faktum.

Kent
KentInnlegg: 120830
04.06.17 22:05

Har noen spurt Kongen av Mallorca hva han tenker om dette nedrykket?

milfern
milfernInnlegg: 68221
05.06.17 01:38
Gilleys: Da var nedrykket et faktum.

Sammen med Elche dessverre.

Hvem har rykket opp?

Gilleys
05.06.17 09:06

Levante er det eneste laget som er klar for La liga før siste serierunde,Girona er vel også nesten bankers visst ikke det skulle ryke fullstendig og at Getafe gjør en kjempematch.lagene på kvalik før siste runde gjenstår er Getafe,Cadiz,Tenerife og Huesca.Valladolid er a poeng med Huesca før siste runde og Real Oviedo rett etter med 2 poeng bak,blir en skikkelig thriller dette ! :) Huesca møter allerede opprykksklare Levante mens Valladolid har Cadiz. Må si det hadde vært morro med Oviedo eller Tenerife opp ! Men alt annet en Getafe er vel tilfredsstillende..

(Innlegget ble redigert 05.06.17 09:07)

RuggieroRizzitelli
RuggieroRizzitelliInnlegg: 281
05.06.17 15:35
Gilleys: Levante er det eneste laget som er klar for La liga før siste serierunde,Girona er vel også nesten bankers visst ikke det skulle ryke fullstendig og at Getafe gjør en kjempematch.

Girona er sikret opprykk.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester