Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sannsynlige overganger - basert på oddsselskap.

NYTT TEMA
-Jolla
-JollaInnlegg: 16046
20.06.17 19:19

Først en melding til MOD - Denne tråden hører ikke hjemme på Tipping, Odds, Spill og Poker. Jeg driver ikke på og spiller på disse spillene, og driver heller ikke på og oppfordrer til at andre skal gjøre det, jeg bare bruker odds som referanse til hvor sannsynlig overganger er - noe som er mer treffsikkert enn å kun basere seg på artikler ifra goal.com eller The Sun.

Her oppfordrer jeg alle til å komme med tips til overganger som mest sannsynlig (mer enn 50%) kommer til å skje, eller det motsatte - nemlig hvis dere+bookies mener at en spiller som det er mange overgangsrykter rundt IKKE kommer til å bevege på seg i sommer. Kom gjerne med personlige meninger om dere er uenige i oddsen, og i hvilken retning dere er uenige. Planen er at dette kan bli en samletråd for Internasjonalens, og PLs brukere etterhvert som man finner forskjellige "rykter" (spill) hos ulike aktører. Hvis det er noen som henger hos spanske, tyske, franske eller italienske spillselskaper så setter jeg ekstra stor pris på det, og muligheten da til å se flere spill på overganger innad i disse ligaene (hvor for eksempel Sky Bet og Paddypower nesten utelukkende har spill hvor minimum ett engelsk lag er involvert (og til og med gjerne ikke har de mest sannsynlige destinasjonene med som et alternativ siden de ikke er engelske.))

For min egen del så bør oddsen være under 2 for at jeg mener at et oddsselskap må ha noen forsikringer eller inside-info om at en overgang kommer til å gå igjennom, men det er fritt vilt å komme med påstander om andre overganger også, så lenge dere tar med oddsen (den være seg 1.2 eller 6).

-Jolla
20.06.17 19:31

Cristiano Ronaldo blir i Real Madrid (1.1 - 888sport)

Douglas Costa går til Juventus (1.17 - Bet Victor)

Ivan Perisic går til Manchester United (1.3 - Paddypower)

Kasper Schmeichel blir i Leicester (1.29 - Sky Bet)

Phillippe Coutinho tror jeg faktisk blir i Liverpool (1.12 - Unibet)
Bet Stars mener det er sannsynlig at han går til Barcelona (1.73)

Gianluigi Donnarumma tror jeg går til Real Madrid (1.8 - Sky Bet)
De Gea tror jeg blir i Manchester United, men fant ingen som aksepterte odds på det

Ousmane Dembele blir i Dortmund (1.36 - Sky Bet)

Alvaro Morata går til Manchester United (1.4 - Sky Bet)

Eden Hazard blir i Chelsea (1.05 - Unibet)

Gareth Bale blir i Real Madrid (1.07 - Sky Bet)

Jaanas
JaanasInnlegg: 7487
20.06.17 19:36
-Jolla: Gianluigi Donnarumma tror jeg går til Real Madrid (1.8 - Sky Bet)

Woho!

-Jolla
20.06.17 19:49

Hector Bellerin blir i Arsenal (1.44 - Sky Bet)

Karim Benzema blir i Real Madrid (1.15 - 888sport)

Kylian Mbappe tror jeg blir i Monaco (2.25 - Sky Bet) én sesong til, for deretter å gå til Real Madrid

Pepe går til PSG (1.25 - Sky Bet)

Romelu Lukaku går til Chelsea (1.2 - Sky Bet)

Virgil Van Dijk går til Liverpool (1.73 - Sky Bet)

West Ham hyrer Bobby Manc som sin neste trener (1.2 - Paddypower)

Zlatan Ibrahimovic drar til LA Galaxy (1.33 - Ladbrokes)

John Terry går til Aston Villa (2 - Sky Bet)

Dani Alves går til Manchester City (1.1 - Sky Bet)

Benjamin Mendy går til Manchester City (1.5 - Sky Bet)

Bertrand Traore går til Lyon (1.05 - Sky Bet)

Fabinho går til Manchester United (1.6 - Sky Bet)

Tiemoue Bakayoko går til Chelsea (1.2 - Sky Bet)

-Jolla
20.06.17 19:50
-Jolla: De Gea tror jeg blir i Manchester United, men fant ingen som aksepterte odds på det

David De Gea blir i Manchester United (1.25 - Sky Bet)

-k9b_
-k9b_Innlegg: 26246
21.06.17 10:31
-Jolla: Sky Bet

Luguber sjappe. 

Tror ikke et sekund på at disse oddselskapene vet noe som helst om potensielle overganger, annet enn hvor trøkket er, og så justerer de oddsen deretter. Pluss at de kanskje ønsker spill på noe og da kan de bare slashe oddsen, så tror en halv million suckere at det betyr at overgangen er på gang.

Linken mellom sky sports og sky bet er verdt å undersøke. Hvis de er connecta så er det omtrent som å printe penger.

9ppon
9pponInnlegg: 2713
21.06.17 11:10
-k9b_: Linken mellom sky sports og sky bet er verdt å undersøke. Hvis de er connecta så er det omtrent som å printe penger.

Hva mener du? Det er selvfølgelig samme eierselskap

raul_gonzalez
raul_gonzalezInnlegg: 485
21.06.17 16:00
9ppon: Hva mener du? Det er selvfølgelig samme eierselskap

CVC eier 80% av Sky bet, Sky plc 20% (+brand licensing).

Sky bet, som nevnt over, sitter ikke på mer info enn hva som er tilgjengelig til de som spiller. Noe annet ville vært svindel.  

-Jolla
27.06.17 12:48

Thomas Lemar går til Arsenal (1.65 - Unibet)

Alexandre Lacazette tror jeg går til Arsenal (1.2 - Unibet)

Dermed tror jeg også at Diego Costa blir i Chelsea (1.55 - Unibet) frem til januar, og at Atleti og Chelsea har kommet til en avtale

Kyle Walker tror jeg går til Manchester City (1.25 - Sky Bet)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester