Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Biancocelesti: SS Lazio (klubbtråd)

NYTT TEMA
Skraevadottir

Skraevadottir
24.07.20 11:17

Jeg kan ikke se at Lazio har noen aktiv klubbtråd her på forumet, så da er det på sin plass med en. Dette tradisjonsrike laget fortjener tross alt dette. Eller hva, folkens?

Vi er nå midt i innspurten av en spennende sesong i Serie A. Lazio har lenge vært med i kampen om Scudettoen, men har vært nødt til å gi tapt etter den lange pausen. Skader og dårlig form har prega laget den siste tida. Heldigvis var den fantastiske midtre delen av sesongen nok til å sikre Champions League-plass for første gang på lang, lang tid. Lazio har også gode sjanser til å bli nummer to eller nummer tre fortsatt.

Historisk sett er Lazio en klubb med stolte tradisjoner, og den er en av de to store hovedstadsklubbene. Fotballklubben springer ut fra en av verdens største mange- og breddeidrettsklubber, som ble stifta i 1900. Klubben har stort sett holdt seg i Serie A siden oppstarten i 1929/30, med noen sporadiske besøk i Serie B. Siste gang Lazio ikke var i toppdivisjonen, var i sesongen 1987/88. Selv om klubben ikke har merittene til de absolutte gigantene i italiensk fotball, har det blitt to scudetti, henholdsvis i 1973/74 og 1999/00. Lazio hadde en særlig god periode på slutten av 1990- og starten av 2000-tallet, hvor klubben var blant de beste og største i verden. Da hadde Lazio en rekke verdensstjerner på laget, og gjorde rekordsigneringer. Den tida er forbi, men Lazio gjør seg fortsatt gjeldende i toppen. Ellers har klubben en rekke seire i Coppa Italia og Supercoppa Italiana, samt en seier i Cupvinnercupen og i Supercupen.

Det er nok mange som steiler litt når de ser navnet Lazio. Kanskje ikke først og fremst på grunn av navnet i seg selv, som er navnet på en geografisk og administrativ region, men på grunn av konnotasjonene som følger i forbindelse med fotballen. Rasisme, ultras, finansielle skandaler. Ja, det har vært litt av det opp i gjennom tida. Heldigvis virker det som om disse skamplettene er i ferd med å forsvinne, sakte men sikkert. I dag drives Lazio mer forsiktig, fansen oppfører seg bedre, og klubben har også en rekke svarte spillere, som i all hovedsak blir godt behandla av fansen.

Selv har jeg alltid likt Lazio, uten at jeg helt vet hvorfor. Kanskje det er på grunn av de fine draktene, det tøffe emblemet med gull-ørn på, eller kanskje at mange av mine favorittspillere har vært innom klubben opp i gjennom tida. Jeg har egentlig aldri hatt ett bestemt favorittlag i Italia, som jeg har hatt i Norge og England, men jeg har alltid elska italiensk fotball. I barndommen var Roberto Baggio min store helt, så da heia jeg vel egentlig litt på klubbene han spilte for. Og det var jo en del klubber, det. I tillegg har jeg - og har hatt - drakter og skjorter fra flere forskjellige klubber, samt landslaget. Drakta til Lazio har jeg imidlertid aldri hatt. Det blir det en endring på nå. Gjennom denne sesongen har klubben sneket seg inn i hjertet mitt, og jeg tror ikke den vil gi slipp på det med det første. Jeg er rett og slett blitt skikkelig glad i dette laget, som denne sesongen har vist så mye god fotball, både i form av tekniske ferdigheter, lagspill, og vanvittig innsats på banen. Det er også moro å høre på Simone Inzaghis bjørnestemme fra sidelinja.

Lazio har imidlertid et problem: De har en altfor tynn stall. Ikke form av at det er for få spillere der, men at det er for få kvalitetsspillere der. Første-elleveren er meget god, og et par-tre av de som ofte kommer innpå er også det, men deretter er det skrale saker. I årets sesong, som har blitt så fortetta på slutten, har dette vist seg å bli helt avgjørende. Med negativt fortegn for Lazio. Derfor er det helt avgjørende at klubben får inn minst en kvalitetsspiller til i alle ledd før kommende sesong, en sesong hvor det i tillegg til å kjempe om ligatittel blir Champions League å spille for. Det er også ganske mange gamle spillere på laget, så det er viktig å få inn yngre spillere som kan erstatte disse innen få sesonger. Klubben er ifølge KPMG den 28. største i verden, med en markedsverdi på ca. 3 milliarder kroner. Det betyr at det er en stor klubb, men at den ikke er i nærheten av de største, som fem til ti ganger større verdi. Klubben har et overskudd av midler i forhold til gjelda, og har de siste åra sittet rimelig stille i båten med tanke på større innkjøp. Det syns jeg Lazio skal fortsette med. En må være innstilt på å stille seg bak gigantene i handlekøen også i åra framover. Midlene som kommer til gjennom CL-spill og lignende bør brukes på gradvis foryngelse og forsterkning av troppen, framfor å shoppe superstjerner og legge seg opp gjeld. Dessuten bør de kjempe for å beholde nøkkelspillerne minimum ut neste sesong.

Aller først gjelder det imidlertid å få en god avslutning på sesongen. Det er, som nevnt, gode muligheter for å havne på 2. plass. Dessuten har Ciro Immobile muligheten til å bli Capocannoniere for tredje gang, denne gangen i tøff konkurranse med Cristiano Ronaldo. Det er med andre ord bare å følge med framover!

Skraevadottir

Skraevadottir
24.07.20 13:27

La oss se litt på aktuelle salgsobjekter for Lazio.

Jordan Lukaku
Kontrakten hans gikk ut i fjor, så vidt jeg kan se. Har hatt en god del innhopp i år, og har til og med starta en kamp i Serie A. Med unntak av en kamp eller to har han ikke vært god. Han roter det til defensivt og har for dårlig ballkontroll og innleggskvalitet. Er verdsatt til ca. 40 millioner kroner. Jeg sier selg fortere enn svint! Får man den prisen for Lukaku, så er det et røversalg. Bør være aktuell for typ Russland, Kina eller USA.

Patric
Har starta en god del kamper i år grunna skadesituasjonen. Er en spiller med god innsats og noen gode enkeltkamper, men jevnt over har det ikke vært spesielt bra fra spanjolen. Han har også vært inn og ut av laget, egentlig aldri fast, helt siden han kom i 2015. Har kontrakt til 2022, men jeg sier selg nå. Har en prislapp på ca. 60 millioner kroner ifølge Transfermarkt.

Felipe Caicedo
Jeg liker Caicedo. Han er en bra spiller og passer fint sammen med Immobile. I år har det blitt ni scoringer i ligaen på ecuadorianeren. Det er absolutt godkjent. Det er imidlertid slik at det er veldig uklart hvem som er førstevalg av Joaquin Correa og Caicedo. Jeg vil si at Correa er en litt bedre fotballspiller, og han har alderen på sin side (26 år mot 32 år). Lazio skal angivelig kvitte seg med en eller begge av disse. Da bør det bli Caicedo. Med sin alder på 32 år og verdi på 40-50 millioner kroner kan han være aktuell å signere på treårskontrakt for mindre klubber. Han er også på utgående kontrakt. Da sier jeg selg!

Hvis Lazio greier å få inn 150 millioner kroner gjennom salg av disse tre, skal de etter min mening være godt fornøyde. I tillegg til de pengene som kommer til å frigjøres gjennom eksempelvis CL-deltagelse, bør Lazio ha gode muligheter til å handle i sommer og i vinter. Dette skal jeg komme tilbake til i neste innlegg.

Andre spillere på utgående kontrakt er Lucas Leiva, Marco Parolo, Senad Lulic, Bastos og Danilo Cataldi. Jeg ønsker å beholde alle disse for å trygge bredden i stallen og overgangen til neste sesong. De tre førstnevnte er for gamle og/eller skadeutsatte til at en vil få noe særlig igjen for salg, mens de to sistnevnte har bra potensial. Cataldi kan veldig fort være inne fast i startelleveren fra neste sesong, og Bastos har gjort sakene sine ganske godt i forsvaret når han har spilt. Det er også nærliggende å tro at skadeutsatte og forholdsvis gamle Stefan Radu ikke vil kunne greie noe særlig mer enn en sesong eller to til på dette nivået.

Når det gjelder aktuelle kjøp, skriver jeg et eget innlegg etter dette.

Skraevadottir

Skraevadottir
24.07.20 14:05

La oss deretter se litt på aktuelle kjøp for Lazio.

Her er det naturligvis en hel verden å ta hensyn til, men jeg har noen tanker om hva Lazio bør se etter. I hovedsak er trenger Lazio følgende forsterkninger:

En spiller som både kan spille både i treeren i forsvaret, samt vingback. En sentral midtbanespiller med høy arbeidskapasitet og god pasningskvalitet. En spiss eller second striker som kan fungere godt sammen med Immobile på topp. Han trenger ikke å score fryktelig mye, men bør ha god fysikk, holde på ball og kunne sette opp Immobile. I tillegg bør det hentes en spiller eller to til som holder et bra nivå.

Lazio kan ikke og bør ikke plukke fra øverste hylle. Verdensstjernene går til gigaklubbene, og de største talentene og heteste salgsobjektene i de store ligaene har de ikke råd til. Derfor tenker jeg at å lete etter følgende kan være en god strategi:

1. Talenter og gode spillere fra klubber på midten eller nedre halvdel av Serie A. Spillere som vil "trade up", uten at de er av de aller heteste salgsobjektene.

2. Store talenter og toppspillere fra Øst-Europa og Skandinavia. Disse har en mye lavere prislapp enn middels gode spillere fra større ligaer.

3. Halvveis falne storheter som ikke er gode nok til å få spille for Barca, Real Madrid eller Juventus, men som fortsatt holder et så høyt nivå at de vil kunne gjøre en god jobb for de fleste klubber.

Spillerne i kategori 1 og 2 bør være født ca. 1994-1999. Da er de gamle nok til å ha noe erfaring og unge nok til å kunne signeres på både tre- og femårskontrakter og deretter videre.

Spillerne i kategori 3 er naturligvis eldre, jeg tenker født ca. 1987-1989. Det er naturligvis ikke noe poeng i å ha dem i klubben lenge, men f. eks på ett- eller treårskontrakter. Disse kan gå på billigsalg.

Lazio bør finne minimum tre spillere fra kategori 1 og 2, og en eller to spillere fra kategori 3.

Det aller beste navnet jeg kan tenke meg fra kategori 1 er Domenico Berardi fra Sassuolo. Han har en estimert prislapp på i underkant av 200 millioner kroner. Jeg ser for meg at han kan bli fryktelig skummel bak Immobile og foran Luis Alberto.

Fra kategori 2 er det ekstremt mange muligheter, men jeg - hold dere fast - tenker at Bodø/Glimt-duoen Fredrik Bjørkan (forsvar/venstre vingback) og Patrick Berg (sentral midt) kunne være helt fantastiske kjøp. De kan komme til vinteren. Begge har de egenskapene som kreves i Serie A. Jeg tror at de vil gå for et sted mellom 10 og 20 millioner kroner per stykk.

I kategori 3 er det ett navn som melder seg med en gang: Ivan Rakitic. Jeg tror Barca er ivrige etter å bli kvitt ham, av en eller annen grunn, men han holder fortsatt et meget høyt nivå, og kan bidra med kunnskap, erfaring, og ikke minst ferdigheter, i eksempelvis en treårsperiode. Denne karen burde det være mulig å få på billigsalg, potensielt gratis.

Hva sier dere?

(Innlegget ble redigert 24.07.20 14:14)

GMartino

GMartino
24.07.20 16:15
Skraevadottir: Dette tradisjonsrike laget fortjener tross alt dette. Eller hva, folkens?

Finnes vel noen mer mislykkede klubber i Europa.

Skraevadottir

Skraevadottir
25.07.20 11:01

Neste kamp for Lazio er borte mot Verona i morgen. Verona ligger på 9. plass på tabellen og har, i likhet med Lazio, ikke vært i sin beste form etter at serien starta opp igjen. Verona er et godt lag, syns jeg, i hvert fall veldig solid; de både scorer og slipper inn forholdsvis få mål. Lazio, på sin side, virker å være litt på gang igjen, etter bedre spill i de siste kampene, særlig forrige kamp.

Oddsen er nok helt klart lavest på uavgjort her, og prosentmessig med tanke på utfall, vil jeg si noe slik som 20-50-30. Med seier vil Lazio være a poeng med Atalanta, men bak både på innbyrdes oppgjør og målforskjell. De kan gå forbi Inter, gitt at Inter ikke vinner borte mot Genoa. Jeg tror Lazio må vinne denne for å ha sjans på 2. eller 3. plassen i ligaen. Hjemme mot Brescia skal det bli seier, men borte mot Napoli føler jeg at det fort blir tap eller i beste fall uavgjort. Da trenger Lazio de seks poengene som er up for grabs før det.

Resultattips, Verona - Lazio: 1-1

(Innlegget ble redigert 25.07.20 11:01)

Skraevadottir

Skraevadottir
27.07.20 08:38

Da ble det en 5-1-seier borte mot Verona, faktisk. Nesten et sjokkerende resultat, vil jeg si. Jeg fikk ikke sett kampen, men har sett litt highlights. Ei straffe til Verona og to til Lazio i denne matchen, den siste høyst tvilsom. Uansett to straffescoringer limt så langt ut i stolperota som en kommer fra Immobile. Veldig gode straffer. Immobiles andremål var dagens perle, en nydelig curl rundt keeper fra hjørnet av 16-meteren. De øvrige målene var av det heldige slaget, et frispark fra Savic som skifta retning i en Verona-spiller, og et sleivspark fra Correa som også skifta retning minst en gang.

Dette gjør at Lazio er a poeng med Atalanta og ett bak Inter. Neste kamp er på onsdag, da mot fortapte Brescia. Der burde det bli en god del mål, men jeg skal være forholdsvis nøktern.

Resultattips, Lazio - Brescia: 3-1

Skraevadottir

Skraevadottir
30.07.20 09:36

Da har jeg sett litt highlights fra kampen mot Brescia, og det kunne fort ha blitt typ 6-0 i den kampen. Massevis av sjanser, særlig for Immobile, som sikkert ergrer seg over at han bare scora ett. Var gjennom tre ganger en mot en mot keeper, og hadde i tillegg et bra langskudd og ei heading som var nære på. Godt å se det fine samspillet mellom Correa og Immobile, som sammen sto bak begge målene og begge målgivende pasninger i kampen. Jeg ønsker, som nevnt, å beholde Correa på laget. Han er en god spiller!

Ellers ser jeg at Everton og manager Ancelotti skal ha meldt sin interesse for Immobile. Jeg håper virkelig at Ciro og Lazio ikke går i den fella. Immobile er Lazios desidert viktigste spiller, og nå blir det dessuten Champions League-spill til høsten. Lazio er et vesentlig bedre lag enn Everton, så selv om lønningsposen nok er hakket mer velfylt i Everton, så er det sportslig sett smartere å fortsette i Lazio for Europas målkonge. Ok, Lewandowski skal få den, men Immobile må definitivt være prinsen.

GiPazzini_85

GiPazzini_85
30.07.20 10:22

Lewandowski scorer mye mål for en mye bedre klubb i en vesentlig dårligere liga. Immobile er Europas målkonge. Å bikke 30 mål i Italia er helt spinnvilt, egentlig.

Skraevadottir

Skraevadottir
31.07.20 07:18

Spinnville tall, absolutt. Jeg vil jo kalle Immobile for målkongen, men altså 34 mål på 31 kamper (hvorav 29 spillemål) i ligaen, 11 mål på 6 kamper i CL, og 6 mål på 5 kamper i cupen er bare for drøyt fra Lewandowski. :P

Men det blir uansett gullstøvel på Immobile, og det er jo deilig!

Skraevadottir

Skraevadottir
01.08.20 08:18

Da er det straks klart for sesongavslutning for Lazio. Siste kamp er mot Napoli på bortebane. Dette er ett av flere storoppgjør i dag. Lazio kan bli nummer to om Atalanta-Inter ender uavgjort, forutsatt at de selv vinner. Det kan de absolutt greie; de har vært i god form den siste tida. Jeg har vunnet et Sumo Total-abonnement i tre måneder, så da kan jeg ha på begge disse kampene samtidig.

Tror dette blir en spennende kamp, og det er ikke lett å spå hvordan det kommer til å ende. Resultattips, Napoli-Lazio: 2-2 *

* Håper naturligvis på Lazio-seier, og det hadde vært ekstra moro om Immobile putta (to) i kveld!

Skraevadottir

Skraevadottir
02.08.20 08:38

Da ble det til slutt 4. plass på Lazio i årets Serie A. Naturligvis et godt resultat, men litt kjipt med tanke på at de fort kunne ha blitt nummer to eller tre; det var endog ikke mye som skilte dem fra tittelen heller, men en litt for dårlig sesongavslutning (minus runde 35-37) sørga for at de ble hekta av. Uansett, det viktigste er å komme topp fire.

Årets spiller i Lazio er uten tvil Ciro Immobile. 36 mål forteller det meste. 9 målgivende på toppen av det, gjør det bare enda sterkere. Vinner av Gullskoen og nummer to (etter Messi) når det gjelder målpoeng. Andre spillere som har vært gode denne sesongen, er keeper Strakosha, stopper Acerbi, vingback Lazzari, midtbanegeneral Milinkovic-Savic, og assistkonge Luis Alberto. I tillegg er det flere andre som har bidratt godt i lengre perioder.

Veldig synd med skadene på nøkkelspillere og viktige bidragsytere i år. Det er noe som har ødelagt en del, særlig i siste del av sesongen. Som nevnt tidligere, er det viktig å få inn flere kvalitetsspillere i troppen til kommende sesong. Overgangsvinduet åpner ikke før i starten av september, ca. to uker før sesongstart, men det går jo an å gjøre mye før den tid uansett. En må få inn miminum tre (men helst fire eller fem) kvalitetsspillere, en i hvert ledd.

Da er det bare å følge med på det som skjer framover, kanskje ikke akkurat nå, men litt etter hvert.

Skraevadottir

Skraevadottir
03.08.20 07:30

Fin artikkel om Immobile her.

grock19

grock19
07.08.20 23:00
GiPazzini_85: Lewandowski scorer mye mål for en mye bedre klubb i en vesentlig dårligere liga. Immobile er Europas målkonge.

Scudetto!!!

Oi, dette var lenge siden! Skikkelig trivelig gjensyn, haha.

Hvis jeg kan henge meg på litt? Så kan jeg jo ta den med at Immobiles opphold i Tyskland viser hvor overlegen BL er Serie A. Haha.

Dilko

Dilko
10.08.20 19:20

David Silva kobles til klubben. Han vil være en forsterkning, men jeg vil foretrekke yngre krefter. Synes også vi trenger en oppgradering på venstresida.

(Innlegget ble redigert 10.08.20 19:20)

Skraevadottir

Skraevadottir
10.08.20 20:11
Dilko: David Silva kobles til klubben. Han vil være en forsterkning, men jeg vil foretrekke yngre krefter. Synes også vi trenger en oppgradering på venstresida.

Han kan være en perfekt spiller i den "gæmlis-kategorien" jeg var inne på. Det kan være gull verdt å ha spillere som han der når det skal spilles CL og store kamper. Free transfer og treårskontrakt høres bra ut, syns jeg. Her er det snakk om en spiller i ypperste verdensklasse, tross alt.

Likevel, jeg mener at det bør hentes tre-fire spillere til, og de bør ikke være noe særlig eldre enn 26-27 år gamle, gjerne en god del yngre også. Få inn en venstreback/vingback, en sentral midtbanespiller og en angriper nå, så ser det straks ganske bra ut. :-)

Skraevadottir

Skraevadottir
11.08.20 07:29

Flere overgangsrykter:

Det ser ut som om Lazio er veldig gira på en ny spiss, som først antatt her inne. Ifølge ryktene så er dette for å erstatte Felipe Caicedo, som skal (ikke overraskende) være på vei bort. Lazio skal angivelig ha meldt sin interesse for Vedat Muriqi, som er fra Kosovo og spiller for Fenerbahce. Dette er en stor og sterk targetman med nese for mål. Muriqi er 26 år gammel.

Den typen der går igjen, for også Burnleys Chris Wood er linka til Lazio. Han er også stor og sterk og relativt målfarlig. En liten issue når det gjelder Wood, er at han fyller 29 år mot slutten av året. Han er altså ikke gammel, men definitivt ikke ung heller.

Enda en spiller i samme kategori som Lazio skal være interessert i, er Famara Diedhiou, en senegaleser som spiller for Bristol. Jeg har aldri hørt om ham. Det ser ut som om han scorer jevnt og trutt der han er, men problemet er at han har lite erfaring fra toppdivisisjonen i de store ligaene. Diedhiou er 28 år gammel.

Så det er altså noe som går igjen her: Alle disse er over 190 cm og er også ganske kraftige og tunge. Så her er man rett og slett ute etter en target man og dødballstyrke, samt en som kan holde på ballen der framme. Dette har Caicedo gjort bra, og Immobile gjør det faktisk ganske bra selv. Vi får se hva som skjer. Jeg tror ingen av disse er bedre enn Correa.

Ellers kan det nevnes at Lazio også er blant klubbene som kikker på Joshua King. Han har visst en prislapp på rundt 300 millioner kroner. Jeg tror fort at det kan være for mye penger for gjerrige Claudio Lotito i sjefsstolen.

-k9b_

-k9b_
11.08.20 07:48

Blir Simone værende (treneren, ikke vgd-brukeren) eller går han til Juve? 

Skraevadottir

Skraevadottir
11.08.20 07:53
-k9b_: Blir Simone værende (treneren, ikke vgd-brukeren) eller går han til Juve?

Nå er det jo klart at Andrea Pirlo blir Juves nye trener, så da regner jeg med at Simone blir. Det tror jeg faktisk at han hadde gjort uansett.

Kanskje VGD-Simone skal til Juve? Eventuelt til D'Sound? :P

KongOlav2

KongOlav2
11.08.20 07:54
-k9b_: Blir Simone værende (treneren, ikke vgd-brukeren) eller går han til Juve?

Ville vært interessant å se den andre Simeone, dvs Diego, som manager i Lazio. Tror det er den eneste klubben hvor han kunne gjort det samme som i A.Madrid. 

-k9b_

-k9b_
11.08.20 08:11
Skraevadottir: Nå er det jo klart at Andrea Pirlo blir Juves nye trener, så da regner jeg med at Simone blir. Det tror jeg faktisk at han hadde gjort uansett. Kanskje VGD-Simone skal til Juve? Eventuelt til D'Sound? :P

Andrea varer vel maks til februar uansett, så spørsmålet er hva som skjer etter det.

VGD-Simone mista piffen etter at han fikk dame.

Skraevadottir

Skraevadottir
12.08.20 18:45

Da er det vel bekrefta at David Silva blir Lazio-spiller!

rivaldo

rivaldo
12.08.20 19:16

Gratulerer, kul signering. Hvem ryker fra første11?

Skraevadottir

Skraevadottir
12.08.20 19:42
rivaldo: Gratulerer, kul signering. Hvem ryker fra første11?

Tør egentlig ikke si takk helt ennå, men takk! :-)

Det er faktisk veldig vanskelig å si, for det er mye mulig at de endrer litt på formasjonen. Silva kan i hvert fall brukes i mange ulike posisjoner. Jeg tror kanskje at Parolo kan ryke hvis Lucas kommer tilbake fit for fight, for da legger de Lucas som anker, Savic og Silva foran ham på hver sin side (Silva på venstre), med Lazzari og Lulic/Jony som vingbacker. Jeg tror ikke de kommer til å gi David Silva en så offensiv midtbanerolle som Luis Alberto har, for han ligger nærmest i en frirolle bak Correa, som igjen ligger bak Immobile.

(Innlegget ble redigert 12.08.20 19:42)

Skraevadottir

Skraevadottir
15.08.20 08:27

Ikke gode nyheter når det gjelder David Silva. Høres helt merkelig ut, egentlig.

grock19

grock19
15.08.20 11:13
-k9b_: VGD-Simone mista piffen etter at han fikk dame.

Ikke like mutt og humørløs IRL? Hun reagerte ikke på Balotelli-plakatene som tapetserte veggene? 

Uansett, i hans ånd/minne: 

Scudetto!!

Det kan vi alle enes om.

PS! Silva er en spennende signering, coup!

Dejan_Stankovic89

Dejan_Stankovic89
15.08.20 11:17
-k9b_: VGD-Simone mista piffen etter at han fikk dame.

Han er mer opptatt av å kommentere under artiklene til VG. 
Ser navnet hans der støtt og stadig

rivaldo

rivaldo
16.08.20 19:38

Ryktes at Silva har avslått kontraktsforslag fra Lazio og er på vei til Al-Sadd, hvor Xavi er trener. Dette fra Nettavisen, som henviser til Corriere dello Sport.

Synd hvis dette blir realitet...

Skraevadottir

Skraevadottir
16.08.20 20:10

Trist at David Silva erklærer seg død som toppspiller ved å gjøre et sånt trekk. Hvis det er tilfelle. Og hva gjør han når Xavi stikker tilbake igjen til Barca? 

Skraevadottir

Skraevadottir
16.08.20 20:59

Denne saken framstår jo litt spesiell etter gårdagens tap og en eventuell overgang til juntastatene i Midtøsten. Blir ikke mye kjangs til å vinne hvis han drar dit. 

SimoneInzaghi

SimoneInzaghi
17.08.20 10:09

Har David Silva og Burak Yilmaz signert enda???

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg