Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Eintracht Frankfurt karrieretråd

NYTT TEMA
sindreo96

sindreo96
16.02.21 19:57

Hei å hjertelig velkommen til karrieren tråden om Eintracht Frankfurt. Her kommer det fortløpende ut oppdateringer

sindreo96

sindreo96
16.02.21 19:58

Eintracht Frankfurt 

Oppkjøring til sesongstart er i gang før klubben fra Frankfurt, nytt før sesongen er at Adi Hutter har trekt seg som manager å har blitt erstattet til den kommende sesongen. Mange er spente på hvordan Eintracht blir å se ut denne sesongen. Det er knyttet store forventninger om å tette luken til Bayern, Dortmund og Leipzig. 

Eintracht Frankfurt har de siste sesongene spilt i en 3-4-3 formasjon men til denne sesongen blir det en forandring på det taktiske. 4–4-2 skal spilles inn når vi tar imot Hoffenheim til sesong premiere på Commerzbank-Arena.

Hvem man skal satse på å ha i 11ern fremover å hvem som skal erstattes blir en viktig jobb å treffe på. Har nesten hele overgangsvinduet igjen så kom gjerne med tips. Nedenfor her kommer posisjoner jeg føler vi må forsterkre

Spillere som Andre Silva, Filip Kostic, Evan Ndicka og Martin Hinteregger er spillere som skal være stammen i laget fremover.

På spissplass har vi Andre Silva og Luca Jovic som skal danne spissparet denne sesongen. Håper å kanskje lande en Jovic avtale til neste sesong vist det er mulig.

Sentral midtbane har vi nå Djibril Sow og 36 år gamle Makoto Hasebe/Sebastian Rode(29 år) Vi trenger å forsterke den ene sentrale posisjon da Hasebe ikke har noe framtid i klubben.

Filip Kostic blir bankers på venstre kanten men vi mangler en god høyre kant som kan gi oss et løft fremover på banen.

Når det gjelder forsvaret blir Hinteregger og Ndicka å danne stopperparet. 

Vi mangler to nye backspillere. Jetro Willems og Eric Durm er ikke mer enn bare sqaudplayers i mine planer. Så helst to nye backer men helst en ny høyreback skal pengene bli lite å handle før.

På keeper plass er Kevin Trapp et solid førstevalg mellom stengene. 

Overgangsmål

Høyre kant: Ser helst etter en innover kant som kan skjære innover i banen

Sentral midtbane: Vil ha inn en box til box spiller 

Høyre/venstre back: To hurtige back typer 

Trapp

(?) - Ndicka - Hinteregger (?)

(?)         Sow - (?)   - Kostic

Silva - Jovic 

Kom gjerne med tips, starter ikke karrieren før fullt til helgen.

Speciale

Speciale
16.02.21 21:31
sindreo96: Kom gjerne med tips, starter ikke karrieren før fullt til helgen.

Tror du skal finne deg riktig forum, for her er du på viddene.

-k9b_

-k9b_
17.02.21 08:09

Jeg er klar for å følge denne tråden, men kun hvis det er på dette forumet.

LaGoeba

LaGoeba
17.02.21 21:26
-k9b_: Jeg er klar for å følge denne tråden, men kun hvis det er på dette forumet.

Sjæl

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg