Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Flaueste pauseunderholdning!

NYTT TEMA
dragons100

dragons100
25.05.09 00:56

Noe som er en kjent sak er at pauseunderholdning stort sett er av det rare og flaue slaget. Eksemplene er mange, og da lurer jeg på hva deres flaueste minne fra pauseunderholdning?

Om det er det flaueste, men idag på Lerkendal var noe av det verste.

En dame fra et sted nordvestlandet (?), og en fyr skulle presantere en ny "rbk-tannkrem", og dama prøvde å få med "troillongan" (kjernen) og "rema-ongan" på å synge "puss puss, så får du et suss".

Hu ble pepet ut av kjernen. Og måtte løpe flau ut av stadion-matta.

Ellers så bør RBK forstå at de ikke kan bruke kjernen til alt mulig. De er ikke en gjeng som synger på komando.

tyvenbjarne

tyvenbjarne
25.05.09 00:59

ahhaha, flira godt når hu sprang av matta ja! Beste pauseunderholdninga på lang tid

Rockets_AA

Rockets_AA
25.05.09 01:18

Det var så helt hinsides pinlig. Måtte bare snu meg vekk.

ronkedompap

ronkedompap
25.05.09 01:20

Hadde vært herlig å sett og hørt dette, for oss som ikke var på Lerkendal.

Brukernamnet

Brukernamnet

Kanskje ikke det flaueste, men når de prøvde med cheerleading med 10-12 år gammle jenter på Bryne stadion ble i hvert fall jeg litt flau.

CrimsonK

CrimsonK

I 2005 var det ofte tre menn utkledd som gamle damer fra Lund som stod for pause"underholdningen" i Kristiansand. Pinlig flaut. Det finnes overhode ikke noe mindre morsomt enn menn som er kledd ut som gamle damer.

I år er det Rune Andersen som har fast innslag på Sør Arena. En av Norges fremste imitatorer sliter kraftig med å komme opp på nivået han holder i showene sine når han er på turnee.

Beste underholdninga synes jeg rett og slett er når publikum er med på en eller annen fotball-konkurranse. F.eks straffekonk eller "Tippetuppen" hvor de skulle skyte ballen i mål fra midtstreken uten at den var i bakken. Da oppstår ofte moro situasjoner med folk som sklir på dårlige sko, eller kanskje noen som overrasker med et superskudd etc.

Rullett

Rullett
25.05.09 01:24

På Brann Stadion er det aldri pauseunderholdning lengre. Greit nok det.

as_roma

as_roma
25.05.09 01:24

Ikke akkurat flaut for min del, men jeg tror det var det for han fallskjermhopperen som landet i taket på Åråsen under Lsk - Tromsø i 2001 (?)

Må si det var bra pauseunderholdning ;)

ronkedompap

ronkedompap
25.05.09 01:25
CrimsonK: I 2005 var det ofte tre menn utkledd som gamle damer fra Lund som stod for pause"underholdningen" i Kristiansand. Pinlig flaut. Det finnes overhode ikke noe mindre morsomt enn menn som er kledd ut som gamle damer.

Rettelse: "Damene" er fra Høvåg.

Selv foretrekker jeg ingen pauseunderholdning. Er ikke pausen til for, jo nettopp pause? Pisse,røyke,kiosken osv

dudo

dudo
25.05.09 01:29

Stort sett alle settinger hvor noen finner ut at de skal intervjuet menigmann på tribunen er grusomme.

Ellers synes jeg dragens opplevelse høres ut som noe av det bedre på lenge. Fra hun ble pepet av matten, selvsagt.

SebaRuler

SebaRuler
25.05.09 01:30
as_roma: Ikke akkurat flaut for min del, men jeg tror det var det for han fallskjermhopperen som landet i taket på Åråsen under Lsk - Tromsø i 2001 (?) Må si det var bra pauseunderholdning ;)

Det var jo tidenes beste pauseunderholdning.

Det kjipe den dagen var jo at vi fikk høre mens vi ventet hvor mye RBK knuste Brann, så vi ikke hadde sjangs på gullet alikevell...

MyWay--

MyWay--
25.05.09 01:31

En eller annen Toro-greie. Disse ble også pepet av banen av hele Stadion til slutt.

Meget pinlig.

as_roma

as_roma
25.05.09 01:32
SebaRuler: Det kjipe den dagen var jo at vi fikk høre mens vi ventet hvor mye RBK knuste Brann, så vi ikke hadde sjangs på gullet alikevell...

Men gullet glapp når vi klarte bare 2-2 hjemme mot Odd. Kanskje tidenes jævliste overtidsmål? (For oss Lillestrøm supportere)

19VIF82

19VIF82
25.05.09 01:33

Jeg husker ikke hvor det var, men det ble i hvertfall arrangert spinning og aerobic i midtsirkelen. Tror det var ett eller annet sted i Vestfold.

spyrakett

spyrakett
25.05.09 01:37

Kjernen synger frivillig Her Kommer Pippi Langstrømpe, men nekter å synge Puss, Puss? Sær den gjengen der oppe i andre etasje, gitt.

(Innlegget ble redigert 25.05.09 01:38)

StueRehn

StueRehn
25.05.09 05:26
spyrakett: Sær den gjengen der oppe i andre etasje, gitt.

Enig...Du vil aldri finne meg på vip-tribunen....

Dex74

Dex74
25.05.09 06:37

Flaueste jeg har sett på stadda var Tommy Sulen i pausen mot trønderne. han stod rett foran SS i lang sort parykk og tights og skulle ha oss med på "trim"...SKANDALE haglet det unisont mot tullingen.

Larry

Larry
25.05.09 07:29
ronkedompap: "Damene" er fra Høvåg.

Uff, jeg blir irritert bare jeg tenker på det.

Ellers hadde jo vi også "duskejenter" en liten stund på Kristiansand Stadion. Husker jeg var flau på foreldrenes vegne da.

Markmus

Markmus
25.05.09 08:02

Herlig at de ble pepet av banen - hadde gjort det samme på Stadion. Makan til  idioti skal man lete lenge etter.

Vet ikke helt hva som har vært den flaueste pauseunderholdningen for min del. Bruker ikke følge stort med på banen i pausen annet enn å kikke på de som varmer opp. Var noen cheerleadere som opptrådte i pausen for noen år siden - det var mer irriterende enn flaut.

(Innlegget ble redigert 25.05.09 08:03)

Markmus

Markmus
25.05.09 08:03
Dex74: Flaueste jeg har sett på stadda var Tommy Sulen i pausen mot trønderne. han stod rett foran SS i lang sort parykk og tights og skulle ha oss med på "trim"...SKANDALE haglet det unisont mot tullingen.

hahahahahha, når i huleste var dette? Au så jævlig flaut!

Markmus

Markmus
25.05.09 08:05
CrimsonK: Beste underholdninga synes jeg rett og slett er når publikum er med på en eller annen fotball-konkurranse. F.eks straffekonk eller "Tippetuppen" hvor de skulle skyte ballen i mål fra midtstreken uten at den var i bakken. Da oppstår ofte moro situasjoner med folk som sklir på dårlige sko, eller kanskje noen som overrasker med et superskudd etc.

Akkurat dette synes jeg man burde få sett mer av. Dette er genial pauseunderholdning og koster ikke en dritt!

Wiggum

Wiggum
25.05.09 08:08

Haha, reagerte på det samme:) Var noen av oss i bortesvingen som hadde det "artig" med den underholdningene på Lerkendal i går også..

(Innlegget ble redigert 25.05.09 08:10)

MeaCulpa

MeaCulpa
25.05.09 08:36

Av en eller annen grunn husker jeg Ravi på tUllevåll skulle være kul og innynde seg hos Klanen, gikk ordentlig dårlig og mannen ble vell nærmest pepet av banen.

Reklamebyrået Pepper (?) som hadee VIF som kunde kom også opp med mye rart mener jeg å huske.

Enig med han lenger oppi her om at man kan spelle litt musikk og la det være med det, funker utmerket for meg vaffal.

Spelaren

Spelaren
25.05.09 09:01

"Damene fra Høvåg" er jo ikkje morsomme på show engang... makan til gamle utbrukte vitser skal ein leite lenge etter. Jobben leide dei inn til ein fest eingang i haust, meh!

For øvrig var den der greien med å skyte i mål frå midtstreken grei underholdning. Alt som inkluderer baller som skytes mot mål er interessant nok når ein uansett berre venter.

EDIT: Supporterbandet vårt framførte "Heia Brann" (den med "blod e tjukkare etc"), og inkluderte ein framføring av målet som ein kan høyre midt inni sangen mot Hansatribunen. Det skapte litt liv, spesielt når dei traff stolpen istedetfor mål på første forsøk.

Andre som husker når det der bandet fortsatt opptrådte når dommeren stod klar til å blåse igang andre omgang?

(Innlegget ble redigert 25.05.09 09:05)

Tinkerbelle

Tinkerbelle
25.05.09 09:55
MeaCulpa: Av en eller annen grunn husker jeg Ravi på tUllevåll skulle være kul og innynde seg hos Klanen, gikk ordentlig dårlig og mannen ble vell nærmest pepet av banen.

Det skulle være til bruk i "landeplager" og han var ikke så veldig begeistret for forslaget sjøl.

Dissa klubba lærer aldri, og bare vent til neste år blir det værre......det er nemlig fokus på dette sentralt nå.

blueearl

blueearl
25.05.09 10:22

Pauseunderholdning er generelt en uting.....

Pinligste jeg tror jeg har sett er det allikevel vif som sto for i et av byderbyene for et par år siden. Klanen hadde noen uker i forveien vært på bortetur i cupen til Toten, og her følger Aftenpostens referat fra pausen: 45   I pausen har representanter fra Toten, laget Vålerenga møtte i cupen, delt ut poteter, Toten-pølse og potetchips til Klanen som takk for festen de skapte på bortebane i den første runden.

melwasul

melwasul
25.05.09 10:26
Markmus: Akkurat dette synes jeg man burde få sett mer av. Dette er genial pauseunderholdning og koster ikke en dritt!

Det var sikkert en følsom person som skled og grinet da publikummet lo av ham/henne. Det overrasker meg ikke dersom NøFF har et forbud mot en lignende konkurranse i frykt for "mobbing".

(Innlegget ble redigert 25.05.09 10:26)

KingKongHalvor

KingKongHalvor
25.05.09 11:34

Det var mye rart på Bislett i gamle dager, altså på 80-tallet. Tom A Schancke var det vel som ledet pauseunderholdningen. De hadde en sånn liten lekegrind midt ute på banen, og intervjuet folk, før de skulle ut i en liten straffekonk. Johan J Jacobsen og Kjell Magne Bondevik husker jeg godt. Det var virkelig ingen højdare.

Men det aller flaueste var allikevel da Rønsen var dritings da han skulle presentere Luton Shelton i pausen i fjor. Lagde apelyder og rallet om alt mulig rart. Potetene fra Toten ble plutselig ikke så flaut allikevel. Uten tvil det pinligste øyeblikket i pauseunderholdningens historie i VIF, en full mann som skal gjøre en seriøs jobb.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
25.05.09 11:39
Rullett: På Brann Stadion er det aldri pauseunderholdning lengre. Greit nok det.

Jepp .... gode greier . Men flaueste innslaget da man fremdeles holdt på med det var  uten tvil "Guttene"

Tommy Sulen & co må bare holde seg så langt borte fra stadion som mulig 

Litt av problemet var jo at det ikke var Brann som stod for pauseunderholdningen , men kampens hovedsponsor .. Og dermed ble det litt av hvert .

Noe annet som også var fiasko gang på gang var de som skulle ha med fallskjermhoppere . Sikkert greit for 20-30 år siden , men nå sitter 90% av publikum så godt inn under taket at de ikke ser fyren for de siste 10-20 meterne . I mellomtiden har man måtte høre på en "begeistret" mann fortelle om hva som skjer .

heggland3

heggland3
25.05.09 11:46

Var det ikke Rosenborg som i hine hårde dage fikk besøk av Sputnik og en traktor?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg