Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Norge kan slå Nederland

NYTT TEMA
startelver
startelverInnlegg: 51962
07.06.09 01:59

Ja du tror det kanskje ikke men Nederland er allerede kvalet til VM i S-Afrika  .  

De har vunnet 6 kamper på rad og skal Norge vinne mot de så er dette det beste tidspunktet. 

Kan Drillo trylle frem noe fra sekken og få Norge til å spille som vi gjorde mot Tyskland  ? 

Kan Norge spille som et lag og kontre inn et mål så vinner vi. 

Ja ikke mange som tror det men jeg ser mulighetene.......

(Innlegget ble redigert 07.06.09 01:59)

CrimsonK
CrimsonKInnlegg: 6120
07.06.09 02:00

Norge vinner garantert mot Nederland. Blir ikke spennende en gang ;)

Xisc0
Xisc0Innlegg: 390
07.06.09 03:18

Med en spiss i troppen, så er det svææært tvilsomt.

Kinky74
Kinky74Innlegg: 1
07.06.09 03:18
startelver: Kan Drillo trylle frem noe fra sekken og få Norge til å spille som vi gjorde mot Tyskland  ?  Kan Norge spille som et lag og kontre inn et mål så vinner vi.  Ja ikke mange som tror det men jeg ser mulighetene.......

Ja, ta nå fram en treningskamp og gjør det til noe mer enn det det er...Norge har jo fortsatt god statistikk mot Brasil i kamper som ikke gjelder også...Nei, la oss slippe drittlag som Norge i VM, (bokstavskriving på ølmager, vikinghjelm = motbydelig) Vi gleder oss til et VM der lag spiller underholdende fotball :)

torasbekk
torasbekkInnlegg: 5099
07.06.09 03:23
Kinky74: Ja, ta nå fram en treningskamp og gjør det til noe mer enn det det er...Norge har jo fortsatt god statistikk mot Brasil i kamper som ikke gjelder også...

Så da var kampen mot Brasil i 1998 også en kamp som ikke telte noe, det er slik jeg tolker det du skriver. Isåfall, gratulerer med trådens store innlegg.

Godsetunionen
GodsetunionenInnlegg: 8543
07.06.09 03:26

Selvfølgelig slår vi Nederland!

StevieY_
StevieY_Innlegg: 20456
07.06.09 04:02
torasbekk: Så da var kampen mot Brasil i 1998 også en kamp som ikke telte noe, det er slik jeg tolker det du skriver. Isåfall, gratulerer med trådens store innlegg.

Den betydde ikke noe for Brasil...

Jonasar
JonasarInnlegg: 26461
07.06.09 05:59

faan så positive dere er da?

håper dere har rett, Blir Nederland slått kan jeg leve med at Norge ikke kommer til VM....

men kan jo hende Nederland spiller med B-lag?

Edwin_Van_Der_Sar
Edwin_Van_Der_SarInnlegg: 1843
07.06.09 06:45

Hverken Makedonia eller Norge har noe i et VM å gjøre,det så vi i går,dessverre;(

dudo
dudoInnlegg: 17739
07.06.09 07:29
StevieY_: Den betydde ikke noe for Brasil...

Her kan det dras paralleller. ;-)

MagicPie
MagicPieInnlegg: 28361
07.06.09 07:52

Norge kan slå Nederland, men jeg skjønner at folk ikke har tro på det. Per i dag har vi ikke et landslag som i mine øyner har noe i et mesterskap å gjøre. Derfor tror jeg heller ikke at vi klarer å vinne mot Nederland.

mistb
mistbInnlegg: 7477
07.06.09 09:57

Nederland stilte nesten med andrelaget sitt mot Romania i EM etter at de var sikret førsteplassen i gruppa, men fortsatt Romania ganske lett.

torasbekk
torasbekkInnlegg: 5099
07.06.09 11:18

Du tuller nå? Vær så snill, si at du tuller. Jeg håper inderlig det var ironi!

StrawhatLuffy
StrawhatLuffyInnlegg: 151
07.06.09 11:21

Hvorfor er ikke Helstad i troppen?

JODDEMM
JODDEMMInnlegg: 10348
07.06.09 11:48

Men den betydde såpass at de stilte med det beste laget og gikk opp til 1-0 med bare 12 minutter igjen av ordinær tid- hvorpå spillerne løp bort til Drillo og pekte nese av ham.

XaviXavi
XaviXaviInnlegg: 4875
07.06.09 12:12
Jonasar: håper dere har rett, Blir Nederland slått kan jeg leve med at Norge ikke kommer til VM....

For NL betyd kampen absolutt nada, om Norge skulle vinne mot et uinspirert NL saa boer ikke folk gaa bananas. Hvis NL vil, vinner de enkelt, hvis de ikke bryr seg og har tatt sommerferie, blir det like dumt aa juble for seier mot NL som om Norge skulle slaa Danmark i langrenn.

tooommm
tooommmInnlegg: 23750
07.06.09 12:14

Har ingen tro på norsk seier men heller på storseier til Nederland. De er som sagt klare for VM og vil spille helt uten press. Og at Hangeland er ute gjør ikke tingene bedre. Tipper 4-0 til Nederland.

ehall
ehallInnlegg: 20928
07.06.09 14:44

Nederland slår Norge lett, selv om de tar det med ro. Av respekt for sine tilhengere så er de ikke kjent for å legge seg bak heller.

Toml
TomlInnlegg: 4276
07.06.09 14:53

Spørsmålet er jo hvordan ingangen til kampen for Nederlenderne er . Nå er de klar for VM og det har vært en lang sesong. Dette kan slå begge veier. Med Hangeland ute og ellers litt svak kvalitet i laget så skal det holde hardt. Her må Drillofotballen funke til punkt og prikke.

startelver
08.06.09 01:54

Ja men vil de overbetalte proffene våre spille som Drillo ønsker ?

Demba2
Demba2Innlegg: 615
08.06.09 02:30

Norge slår nok Nederland, men de kommer aldri til VM, og takk for det. Like greit å slippe å bli latterliggjort av hele verden.

Laff1_
Laff1_Innlegg: 4155
08.06.09 06:34
Kinky74: Nei, la oss slippe drittlag som Norge i VM

Det er plass til 32 lag i VM, føler det kunne vært plass for Norge.

Det vil være nok av gode lag der uansett.

Laff1_
Laff1_Innlegg: 4155
08.06.09 06:37
mistb: Nederland stilte nesten med andrelaget sitt mot Romania i EM etter at de var sikret førsteplassen i gruppa

Forståelig nok vil de hvile spillere midt under EM, Nederlands neste viktige kamper er ikke før sommeren 2010 og dermed kan de lett bestemme seg for å ikke gi Norge noe gratis i form av spillervalg.

M-Ballack
M-BallackInnlegg: 19649
08.06.09 08:37

Nederland slipper seg helt løs nå som de er klare for VM...tipper 7-0

startelver
08.06.09 09:44

Hvis de ikke er for slitne etter den fuktige byturen i helgen da,  vi får håpe de ikke har kommet seg etter festen ennå...

anfieldo
anfieldoInnlegg: 7636
08.06.09 09:50
torasbekk: Du tuller nå? Vær så snill, si at du tuller. Jeg håper inderlig det var ironi!

Brasil var allerede kvalifisert.

snilloggrei
snilloggreiInnlegg: 14
08.06.09 10:11

Med Carew på topp så er jo i hvert fall Nederland sikret uavgjort. Det er jo ingen sjans i h... at han putter på. 4-5-1 kan fungere med en giftig avslutter der fremme, men når vi ikke har det så kan ikke spillet legges opp etter en som aldri scorer. Hvis han må spille så sett han ut på kanten og kjør de gamle Flo pasningene til han så kan han heade det foran mål.

independent-
independent-Innlegg: 10473
08.06.09 10:19
Kinky74: Ja, ta nå fram en treningskamp og gjør det til noe mer enn det det er...Norge har jo fortsatt god statistikk mot Brasil i kamper som ikke gjelder også...Nei, la oss slippe drittlag som Norge i VM, (bokstavskriving på ølmager, vikinghjelm = motbydelig) Vi gleder oss til et VM der lag spiller underholdende fotball :)

Du tenker på lag som Hellas, Tyskland og Saudi Arabia?

newcastlefaen
newcastlefaenInnlegg: 1727
08.06.09 10:20

- Vi har forpliktelser overfor de andre lagene. Selv om vi er VM-klare kommer vi til å gi alt. Og det kommer ikke på tale å stille med B-laget. De beste spiller mot Norge, sier Bert van Marwijk.

Jeg stiller meg nokså pessimistisk til kampen på Onsdag, vet ikke helt om jeg tørr skru på tv'en engang..

VivaLV
VivaLVInnlegg: 33388
08.06.09 10:32

Tja...

Jeg har tro på Norge til onsdag.

For det første synes jeg slike ting går litt i bølger. Dvs. når de nå spilte såpass dårlig på lørdag er jeg ganske sikker på at det går bedre på onsdag.

Aldri så mye Nederland vil stille besta lag og sier de skal spille på sitt beste, så er jeg ganske sikker på at de vil spille dårligere enn det de har gjort i de andre kampene.

Slik at hvis det hadde vært mulig å satse pengene sine på norsk seier til onsdag, men at de ikke vinner de 3 siste kampene så hadde jeg faktisk vurdert det.

Dvs. trur Norge kan vinne til onsdag, men at de uansett roter det til i en eller flere av de 3 siste kampene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg