Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er Drillo helt idiot??

NYTT TEMA
thelephantman
thelephantmanInnlegg: 2988
07.06.09 13:37

Vi trenger en ny stopper inn etter Hangeland sin suspansjon, men "Drillo" sier "Jeg ser ingen bedre alternativer hjemme". Er mannen stokk dum??? Hva med denne mannen: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=554543

Ender vi opp med Høiland som stopper så er det faen meg skammelig.

(Innlegget ble redigert 07.06.09 13:42)

Sparedusj
SparedusjInnlegg: 4616
07.06.09 13:41

Spørsmål: Er drillo helt idiot?

Svar: Nei, tvert imot.

Harry-Andre48
Harry-Andre48Innlegg: 79
07.06.09 13:42

Ja,Drillo er stokk dum.Det samme er dem som gidder og bruke tid på og se dette landslaget.Finnes det noe kjedeligere i verden ?? Kan jeg aldri tenke meg.Kom dere ut i naturen fremfor og se landslaget opptre,det er mye nyttigere det.

Giesselbachn
GiesselbachnInnlegg: 273
07.06.09 13:47

Norge skal ikke være så ufattelig redde for hvem som spiller stopper. Holland spiller med en feilvendt god boksspiller som nok blir Huntelaar. Det er de tre rundt spissen deres som vi skal bekymre oss for. Så gode backer en mot en og bare sørg for å ha stoppere som kan holde seg i boksen. Hva med By Rise?

Slimcase
SlimcaseInnlegg: 9841
07.06.09 13:54

Nå er jeg i utgangspunktet stor fan av Drillo.

Men, ja, det grenser til idioti om vi stille med Høiland som midtstopper mot Nederland når vi har en Demidov og en Forren hjemme.

Ser ikke helt argumentene for at det ikke blir hentet inn en ny defensiv spiller i troppen. Bare dumskap å ikke gjøre det når de har lov til det.

independent-
independent-Innlegg: 10473
07.06.09 13:56

Hva med Riise som midtstopper? :D

FantasiløsFantast
FantasiløsFantastInnlegg: 945
07.06.09 14:02

At Atle Roar Håland ikke spiller på det norske landslag er en krise større enn Finanskrisen.
Pinlig.

Godsetunionen
GodsetunionenInnlegg: 8543
07.06.09 14:03
FantasiløsFantast: At Atle Roar Håland ikke spiller på det norske landslag er en krise større enn Finanskrisen.
Pinlig.

Har du i det hele tatt sett han spille de siste årene?

Coach
CoachInnlegg: 74736
07.06.09 14:08
Giesselbachn: Hva med By Rise?

Ja, han bør man nok hente inn i troppen.  Skulle Knudsen bli skadet, er det greit å ha et annet alternativ enn tabbe-grossisten Jarstein...

bndr
bndrInnlegg: 1783
07.06.09 14:32
Sparedusj: Spørsmål: Er drillo helt idiot? Svar: Nei, tvert imot.

Han støtter ihvertfall ikke din påstand for øyeblikket, den godeste Drillo. Men vi får se.

BreckRoad2
BreckRoad2Innlegg: 36570
07.06.09 14:47

nei

FantasiløsFantast
FantasiløsFantastInnlegg: 945
07.06.09 14:51
Godsetunionen: Har du i det hele tatt sett han spille de siste årene?

Jepp, ganske så mye. Og han har imponert.

Har du sett?

GiPazzini_85
GiPazzini_85Innlegg: 81950
07.06.09 14:54
independent-: Hva med Riise som midtstopper? :D

Faktisk ikke noe dumt forslag. Han har imponert meg de gangene han har spilt stopper for Roma denne sesongen, i motsetning til hva han har fått til på backen.

Godsetunionen
07.06.09 14:56
FantasiløsFantast: Jepp, ganske så mye. Og han har imponert. Har du sett?

Nei, ingenting.

peacock
peacockInnlegg: 6614
07.06.09 15:06

Nei, Drillo er ingen idiot. Men, han er selvsagt ingen frelser heller. Et nesten samlet Norge, medier inkludert, gjorde et fullstendig knefall for mannen etter gevinsten mot Tyskland.

Som jeg skrev før Hareides exit; det er spillerne som ikke er gode nok, ikke ulike landslagssjefer.

peacock.

Godsetunionen
07.06.09 15:08
peacock: Nei, Drillo er ingen idiot. Men, han er selvsagt ingen frelser heller. Et nesten samlet Norge, medier inkludert, gjorde et fullstendig knefall for mannen etter gevinsten mot Tyskland. Som jeg skrev før Hareides exit; det er spillerne som ikke er gode nok, ikke ulike landslagssjefer.

Nettopp, og derfor bør Norge spille på det de er gode på. Altså å jage ball, spille bra forsvar og satse på kontringer. Det har vi lyktes med før, og det skal vi lyktes med igjen!

independent-
07.06.09 15:13
GiPazzini_85: Faktisk ikke noe dumt forslag. Han har imponert meg de gangene han har spilt stopper for Roma denne sesongen, i motsetning til hva han har fått til på backen.

Venstrebacken er den ene plassen vi er sikre på, da bytter vi ikke ventreback foran en sånn kamp.

ehall
ehallInnlegg: 20967
07.06.09 15:17
thelephantman: "Jeg ser ingen bedre alternativer hjemme". Er mannen stokk dum???

Nei, det er norsk fotballs realitet.

Wiggum
WiggumInnlegg: 20263
07.06.09 15:17

Drillo har tydeligvis klokketro på Bertelsen, så som jeg skrev i en annen tråd skulle det ikke forundre meg om Riise blir skjøvet inn og Bertelsen starter på venstreback.

Johninho2
Johninho2Innlegg: 37653
07.06.09 15:18
peacock: Nei, Drillo er ingen idiot. Men, han er selvsagt ingen frelser heller. Et nesten samlet Norge, medier inkludert, gjorde et fullstendig knefall for mannen etter gevinsten mot Tyskland. Som jeg skrev før Hareides exit; det er spillerne som ikke er gode nok, ikke ulike landslagssjefer.

Jeg vil påstå at det er mer sammensatt enn som så. Norge har gode spillere som ikke er med i troppen. Et spisspar med Carew og Helstad, eller Nevland ville vært betydelig farligere enn det laget vi stilte med i går, og det er altså bare ved å bytte ut én spiller. Både Carew, Helstad og Nevland er spillere som trives best som spisser i 4-4-2 og det er synd at vi ikke tør bruke våre beste spillere fordi vi absolutt skal klamre oss fast til det som funka på 90-tallet. I tillegg så er 4-4-2 en formasjon som de aller fleste andre spillerne vi har også spiller med i sine klubblag. I tillegg så kunne jeg tenkt meg å se J.A. Riise i det jeg mener er hans beste posisjon, nemlig venstre kant, for det han har vist defensivt på landslaget i det siste har ikke vært bra. Gamst Pedersen kan fint spille på høyrekant, noe han har vist tidligere.

Nå er vi så og si ute av VM uansett og dersom vi ikke vinner på onsdag er vi definitivt ute og da må vi bruke det neste året på å drille(!) inn en ny formasjon som passer til de beste spillerne vi har.

Giesselbachn
07.06.09 15:40
Johninho2: Nå er vi så og si ute av VM uansett og dersom vi ikke vinner på onsdag er vi definitivt ute og da må vi bruke det neste året på å drille(!) inn en ny formasjon som passer til de beste spillerne vi har.

Nei Norge er langt ifra definitivt ute med tap onsdag, men så kreves det full pott på de siste tre kampene. At Holland klarer minst et poeng i Skottland er da ikke utenkelig.

Å skifte formasjon og for mange spillere foran møtet med Holland kan jeg ikke tenke meg vil være fornuftig. Her bør og vil Norge holde seg til 451(eller 4231,4411 eller hva du vil kalle det) og jeg har heller ikke troen på at Drillo vil bytte rundt på mange spillere. Jeg tipper Drillo bytter 1-2 spillere og håper på 0-0. Står det 0-0 vil Oranje nok få publikum i mot seg og da kan det gi Norge muligheter i form av et utålmodig hjemmelag.

Johninho2
Johninho2Innlegg: 37653
07.06.09 15:42
Giesselbachn: Nei Norge er langt ifra definitivt ute med tap onsdag, men så kreves det full pott på de siste tre kampene. At Holland klarer minst et poeng i Skottland er da ikke utenkelig.

Jo, det er så og si utenkelig fordi vi også må være blant de åtte beste toerne og vi tåler nok ikke flere poengtap fra nå av. Feilmarginen er brukt opp nå.

Giesselbachn
07.06.09 15:44

Så 12 poeng holder ikke? Men 13 holder?

thelephantman
07.06.09 16:22
ehall: Nei, det er norsk fotballs realitet.

sjekk linken min du..

ehall
ehallInnlegg: 20967
07.06.09 16:35
thelephantman: sjekk linken min du..

Jeg har lest den jeg. Men det har vist seg gang på gang at selv om man er veldig god i Norge, faller mange igjennom når de kommer til utlandet eller internasjonal fotball.

Holters
HoltersInnlegg: 7428
07.06.09 16:36

Foreslår at Drillo henter inn Vidar Martinsen. ;-)

thelephantman
07.06.09 16:38
ehall: Men det har vist seg gang på gang at selv om man er veldig god i Norge, faller mange igjennom når de kommer til utlandet eller internasjonal fotball.

Herregud. Det viser seg jo gang på gang at det er minst like mange som har sukksess når dem reiser til utlandet..Uannsett, dette har ingenting med topic å gjøre.

GiPazzini_85
07.06.09 17:39
independent-: Venstrebacken er den ene plassen vi er sikre på, da bytter vi ikke ventreback foran en sånn kamp.

Mtp at Bertelsen gjorde en OK kamp mot Tyskland så ser jeg ikke helt problemet med dette all den tid det mangler gode nok stopperalternativer.

independent-
07.06.09 17:42

Jeg ser problemet dersom Bertelsen, som vel har ensifret antall landskamper skal opp mot Robben.

GiPazzini_85
07.06.09 17:54
independent-: Jeg ser problemet dersom Bertelsen, som vel har ensifret antall landskamper skal opp mot Robben.

Ser egentlig samme problem med Riise selv om han er mer erfaren.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg