Økonomiansvarlig i LSK heter Tom Peng Pong; så jeg er ikke så sikker på det.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Økonomiansvarlig i LSK heter Tom Peng Pong; så jeg er ikke så sikker på det.
Går rykter om en toårs LSK-kontrakt på Mathew. Har noen hørt noe om det?
Rykter om Mathew og Owusu ja..
Vi er interessert i Daniel Eid fra Sogndal også, melder nettavisen. Enormt hvis den faktisk går igjennom.
(Innlegget ble redigert 13.01.21 21:18)
Fantastisk spiller. Hadde vært en solid oppgradering for dere i så fall.
Mathew 2 års kontrakt, om det stemmer lurer jeg på hva som skjer med Krogstad. Mathew, Krogstad, Karinen på midten høres ikke nytt ut. Det føles OBOS aktig ut. Mathew og Karinen sentralt, med 2 gode kanter høres ok Eliteserie ut.
Vi har Knudsen og Mathisen som jeg håper for mye spilletid, ingen krise om Krogstad er ferdig.
LskTerje: Enig i at Kairinen - Matthew sentralt høres mer sexy ut enn som 2 av 3 på midten. På kantene kunne man gjerne brukt unge spillere som allerede er i klubben. To spisser passer stallen bra.
Bergmann - Lehne/DG
Knudsen - Kairinen - Matthew - Svendsen
Da er det kortere vei til spilletid for Braut også.
Må si jeg er spent på Braut, synes han fikk lite spilletid i OBOS. Har på følelsen at vi trenger en kant/midtbanespiller av god kvalitet til. Ellers ser det ikke så værst ut med nye spillere inn bak, og en skadefri Bergmann vil gi oss kvalitet på topp.
Blir spennende dette
RB melder at Mathew er enig med LSK om ny kontrakt (2 år), men det er ikke avgjort enda pga søknad om arbeidstillatelse. Mathew har forøvrig sparket agenten.
Er han bare 23!?!
UDI er vel ikke kjent for å være runde i kantene, så dette blir spennende.. Håper det går i boks.
Gjermund Åsen har vi visstnok meldt interesse for..
Hvis han har noen lausunger på Romerike, blir de også sendt hjem til Nigeria.
(Innlegget ble redigert 15.01.21 11:26)
Matthew må vel være den mest lojale spilleren vi har hatt, som egentlig kun bruker klubben og Norge som en transportetappe.
Må trives veldig godt i Lillestrøm, eller redd for endringer!
RB melder om interessen for Åsen ikveld. Tromsø også med i jakten.
Åsen er en spiller vi hadde frykta om han spilte for Tromsø eller godset eller noe sånt
Åsen inn tror jeg betyr Krogstad ut
Håper Krogstad blir
Åsen går'a?
Krogen fortsetter trolig i LSK melder VG ikveld. Treningsoppstart i morgen, ser vi Fredrik der?
Hadde håpa at klubben skulle forsterke på den posisjonen. Matthew - Kairinen - Krogstad var ingen åpenbaring i Obos.
Må tenke positivt!
Hadde vært gøy med en ny forsterkning her, men likevel:
Vi er alle glad for at Kairinen signerte.
Mathew og Krogstad har vært gode i eliteserien og vunnet cupen tidligere. Og de er fortsatt unge og i utvikling. Dessuten er det usikkert om vi hadde fått noe åpenbart bedre inn.
Satser på at Mathisen og Knudsen får spilletid på både første- og andrelag slik at de får spille seg varme og legge press på de tre tidligere nevnte.
Krogstad med ny 2-årskontrakt i dag. Veldig bra
Owusu valgte Odd melder VG. Kjipt.
Tenk å velge Odd fremfor oss!!
Pengene styrer. Slik er det bare.
Ja, vi måtte nok sprenge banken for å lure han vekk fra LSKs enorme tiltrekningskraft.
An odd choice!