Haha, opphisset. Jeg spør jo et helt normalt spørsmål om du kan forklare hvorfor de ikke vil heve laget?
Jeg har ikke peiling på disse spillerene, og siden du sier du tror de ikke vil heve laget så ønsker jeg å vite hvorfor.
(Innlegget ble redigert 26.01.21 23:52)

JOlsen: Nå som jeg for en gangs skyld ikke er den som er i klinsj med deg så kan jeg kanskje komme med et rolig og velment råd: Ta en liten timeout, pust med magen og tell til ti.
Dette er et diskusjonsforum. Alle som er inne på VGD opplever å bli utfordret på meningene våre. Det er liksom hele poenget med å delta her. Det er ikke et enighetsforum. Så er trikset for oss alle å forsvare det man mener uten å bli sint.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 15:22)

JOlsen: Virker som du sliter med å bli motsagt og blir pottesur. Nå må du ta deg sammen. Hold deg til saken, og du svarer heller ikke på spørsmål. Så jeg prøver igjen, hva vet du om disse spillerne? Du er vel et orakel som har svaret på alt.
La oss prøve igjen. Jeg vet faktisk INGEN TING, absolutt ingen ting om disse karene. Derfor spurte jeg deg siden det virket som du hadde kjennskap og kunnskap om spillerne.
"Mener du på alvor at det er gode erstattere? Jeg ser ikke at noen av disse vil "løfte" laget. "Dette blir bare verre og verre. Enda et år bak Molde". "Dette ser ikke bra ut. Alt for store rokeringer. uten at erstattere er på plass". "Har vi fått inn noen som er bedre en OBOS ligaen?".
Dette er uttalelser fra deg som gir inntrykk av at du kjenner kvaliteten på disse spillerne. At du i det minste har sett de spille og gjort deg opp et inntrykk. Om du hadde lest noen andre skrevet dette er jeg ganske sikker på at du ville trodd de i alle fall visste noe? Dette handler altså ikke om at jeg er uenig med deg. Jeg er fullstendig blank, hvordan kan jeg da fremstå som et orakel?
Igjen: Om du er så skråsikker på at de ikke holder mål, kan du opplyse oss uvitende om hvorfor du føler deg så sikker i din sak?
(Innlegget ble redigert 27.01.21 16:26)

Stonesy: Vent å se noen dager så skjønner du hva jeg mener;)
Det er vel bedre at du faktisk sier det du mener i klartekst. Dette er jo et forum for åpen og ærlig diskusjon, ikke for vage antydninger som ingen skjønner bæret av.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 16:38)

BigGeorge: Sett på Rosenborg-stallen. Mye ukjent og svensk der. Mange må slå til om det skal bli seriegull.
Bedre med noe ukjent som kan slå til enn noe kjent som man vet ikke slår til.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 17:02)

JOlsen: Og hvorfor forlater så mange spillere klubben?
Akkurat den er enkel: Det dreier seg stort sett om meget godt betalte spillere som er over middagshøyden og ikke lenger leverer på et nivå som forsvarer lønna. Mange av dem ville blitt benket kommende sesong, så det er best for begge parter at vi takker for laget og ønsker dem lykke til videre i en ny klubb.
(Innlegget ble redigert 28.01.21 15:46)

Noen som vil prøve å sette opp et ut og inn skjema på overganger og lønn? Føler det har skjedd så mye nå at jeg ikke har oversikt lenger.
Vi må da ha spart masse de siste åra på lønn.
(Innlegget ble redigert 28.01.21 15:53)