Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sigurdsson til Panathinaikos

NYTT TEMA
therunner
therunnerInnlegg: 3872
12.08.99 13:21
Fra VG:
-------------------------------------------
Stabæk er blitt enig med Panathinaikos om salg av Helgi Sigurdsson.
Torsdag var den islandske spissen i Hellas for å forhandle om sin personlige kontrakt.

Hvor mye klubben får for toppscoreren vil ikke
Schjelvan ut med, men han bekrefter at det dreier seg om et tosifret antall millioner.
----------------------------------------

Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid

som ser at Stabæk begynner å få spissproblemer de også.

hybrales
hybralesInnlegg: 1004
12.08.99 14:41
Synes ikke akkurat at det var det rette tidspunktet, eller rette mann å selge nå. Belsvik er riktignok på vei tilbake fra skade, men Michelsen og Finstad har jo ikke vist noe i nærheten av det jeg hadde tro på at de skulle før sesongstart. Finstad har riktignok vært skadet, og er på vei tilbake nå men jeg tror nok ledelsen gjør en tabbe ved å selge Sigurdsson nå.

Irriterende at Stabæk selger akkurat de spillerne som klubben trenger. Jeg er redd Stabæk kommer til å falle ytterligere nedover tabellen i rundene fremover, men jeg gir selvfølgelig aldri opp håpet om seriegull ;-)

Hybrales
som sitter å irriterer seg voldsomt over netscapes evne til å sinke hver eneste side på nettet.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester