Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Klubbfølelse...

NYTT TEMA
pony
ponyInnlegg: 4651
12.08.99 17:31
Tonje Larsen vil BETALE over 10.000 kroner i måneden for å spille for Larvik. Jeg datt nesten av stolen!! Her har vel alle pengekåte bortskjemte norske fotballspillere noe å lære om ekte klubbfølelse. For eksempel de usympatiske, kjedelige og alt for kravstore sossespillerne på bedriftslaget til Røkke (Molde, for dem som ikke skjønte det).

PONY som forøvrig anser håndball som en sport for folk med collegegensere med Posten-symbol
fi
fiInnlegg: 2576
12.08.99 18:06
Ahhh, en bedriftsintern serie altså?

Fi - med en kjapp en!
gizmo
gizmoInnlegg: 580
12.08.99 18:18
Usympatisk, kravstor OG samtidig kjedelig? Vel, vel......

Lurer på hvem av MFK-spillerne som er pengekåt, bortskjemt, uten klubbfølelse, usympatisk, kjedelig, kravstor og sossete?

Gizmo,
som lurer på om PONY har bart og kjører Amazon
pony
ponyInnlegg: 4651
12.08.99 23:47
Neei, jeg må nok skuffe deg med at jeg hverken har bart eller kjører Amazon.
Har nettopp barbert meg i trynet og kjører en Corsa.

Men, likevel er det nok ikke bare mennesker med bart og Amazon som synes det samme om MFK som jeg gjør.

Lykke til mot Mallorca forresten. Det trenger dere.

PONY
vidar
vidarInnlegg: 30893
13.08.99 00:59
Hva med at det er hun som er en bortskjemt liten unge i denne saken? "Buuuhuuu jeg trives ikke i Danmark, jeg tror jeg skal betale dem noen hundre tusen sånn at jeg kan dra hjem igjen!" Og hvem faen er det som får seg en klausul i kontrakten som sier at "hvis man ikke trives, kan man dra hjem uten vederlag"??

Helvetes syt.

V.
areu
areuInnlegg: 11262
13.08.99 01:17
....for det er deilig å være norsk - i Danmark

Are Ulz. som ser at klausulen var i den MUNTLIGE delen av kontrakten
lmg
lmgInnlegg: 1960
13.08.99 01:21
Start spillerne gikk med på 10% kutt i lønningene. Men, de fikk mere bonuser hvis det gikk bra. Regner med de har omtrent fått normal lønn nå som de ligger så godt an!

LMG,
som synes det var å vise klubbfølelse!
skard
skardInnlegg: 616
14.08.99 05:05
Jeg tror Tonje Larsen har like mye klubbfølelse
som det hun har i IQ.... Synes ikke det granne
synd på henne og er enig med vidar..for ei sytepave
hu er. Synes hele situasjonen rundt kontrakten hennes
virker tvilsom...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg