Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bodø/Glimt feier over fotball-europa..........

NYTT TEMA
trapattoni
trapattoniInnlegg: 10585
12.08.99 20:07
.....ja, så langt unna sannheten kan man komme! Har akkurat vært på Aspmyra og sett Glimt slite seg til 1-0 over et middels bra bedriftslag fra Liechtenstein. Slite er kanskje et feil uttrykk, da Glimt i likhet med i cupkampen mot legger for dagen en innsats som er direkte skammelig. Det gjentar seg alltid, Glimt's evne til å sloss forsvinner totalt når man møter antatte svakere lag. Glimt's spillere bør legge seg flate, og be fotball-Norge om unnskyldning...dette var pinlig!

Dagens høydare I: Staurviks frispark som gav 1-0.
Dagens høydare II: Mikalsen som fikk gult for å kjefte på Steen...

Trapattoni,
som tross alt regner med at Glimt fikser avansement....
trapattoni
12.08.99 20:08
"da Glimt i likhet med i cupkampen mot legger for dagen en innsats som er direkte skammelig"

.....cupkampen mot Lyn.....osv...
jommi
jommiInnlegg: 358
13.08.99 04:18

Dei kjem sjølvsagt te å gå videre.
Men dette laget hadde 2-40 i målskilnad før dagens kamp i deira Europeiske cup-historie. Og Glimt pynta ikkje akkurat så fælt på den. No er eg glad for at Ørjan ikkje kjem til Stavanger på lørdag, Viking har alle tiders mulighet for å knuse Glimt laget.

Men eg lurer allikevel på ein ting, koffor kunne ikkje Glimt fått i stand ein avtale der Ørjan BERRE spelte champs.league kampane for RBK?????
trapattoni
13.08.99 07:53
Forklaringen på hvorfor Glimt spilte svakt i går ligger IKKE nødvendigvis i at Ørjan var borte. Glimt var latterlig svake hjemme mot Lyn.....med Ørjan på laget.

Ørjan kan selvsagt ikke spille BARE CL for RBK, og seriekamper for Glimt. Han kan bare ha spillerlisens i én klubb.

Trapattoni,
som er sikker på Glimt-seier i Stavanger.
hybrales
hybralesInnlegg: 1004
13.08.99 08:58
Såvidt jeg kan se i VG så skal Ø.Berg spille kampen mot Viking før han går til rbk.

Kanskje Vikings muligheter sank litt da? ;-)

Hybrales
som etter e-cup innsatsen å dømme synes Viking burde knuse Glimt på lørdag....
trapattoni
13.08.99 11:17
.....men sånn er ikke fotballen, vet du! Etter Glimt's innsats mot Molde for 3 uker siden, skulle jo Glimt vært i stand til å knuse CSKA Moskva. Det var ikke så mye som tydet på det i går.....

Glimt hever seg ganske sikkert mot Viking. Om det holder til seier, er jo en annen sak.

Trapattoni,
som minner om at hver kamp lever sitt eget liv.....
hybrales
hybralesInnlegg: 1004
13.08.99 11:45
Klar over det, men jeg synes uansett at det var svakt av Glimt å bare vinne 1-0 mot Hvadenåhet. Når det gjelder Viking-Glimt så lukter det egentlig mest uavgjort spør du meg......(2-2)

Hybrales
som er fornøyd bare Stabæk vinner på søndag.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester