Ble skada på trening rett etter den kampen. Er tilbake nå, men vet ikke hvor nære laget han er. Skaden kom nok litt ubeleilig. Men han signerte nettopp ny kontrakt, så de har i hvert fall troa på han der.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ble skada på trening rett etter den kampen. Er tilbake nå, men vet ikke hvor nære laget han er. Skaden kom nok litt ubeleilig. Men han signerte nettopp ny kontrakt, så de har i hvert fall troa på han der.
Aha! Da gir det mening. Blir en spennende mann å følge. Om han fortsetter utviklingen så ser han ut som den perfekte Berge-makkeren i vår fremtidige 4-2-3-1.
Da blir det et vanskelig valg hva man skal prioritere, den eller Moldekampen som går samtidig.
Får vel rigge til 2 små skjermer ved siden av hverandre, som jeg gjorde med BvB og MU på tirsdag.
Martin leverte en bra time for Real Madrid mot Inter. Mulig det er den spilletiden kneet holder.
Hauge starter. Juklerød, Nordtveit, Hanche og Celtic-gutta også.
Pluss Vindheim.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 17:35)
Hauge slaar meg som en mentalt sterk fyr som presterer naar det gjelder. Tipper 2 maal i dag
Faen, hvorfor måtte tv2 sette opp Milan-kampen på en betalingskanal da? Unødvendig.
Så Hauge starter ?
Da må det bli å se både Molde og AC Milan samtidig da....
Lille er forresten et godt offensivt lag, får håpe Jens Petter får noen gode åpninger.
Moi med assist
Dårlig omgang av Hauge. Ser tung ut.
Hauge får ikke mange baller å jobbe med da, synes han har løpt bra, litt uheldig med en pasning inne i 16 m når han skled.
De andre klarer jo ikke slå pasninger til egne spillere på midtbanen, stakkars Hauge
Får jobbe med de to han har
Synes at Hauge gjorde det bra. Aktiv, stiller seg til disposisjon hele tiden, løper veldig mye, mer enn god nok med pasningsfoten. Kunne til gjengjeld bli spilt til oftere. Mest av alt ingen problemer med å ta nivået de gangene han hadde muligheter.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 20:33)
Midtsjø og Svensson i gang for Alkmaar.
Hvordan klarte Vindheim seg i kveld?
Moro med utviklingen til Fossum i Ålborg, fortsetter han slik er han nok utenfor Skandinavia igjen sommeren 2021
https://www.vg.no/sport/fotball/i/7K7g1V/derfor-er-fossum-foedt-paa-ny-loesnet-skikkelig
(Innlegget ble redigert 27.11.20 13:28)
Børven fra start da Ankaragucu tapte mot Trondsens Trabzonspor.
Forresten noen som vet hvilken klubb Gregersen forhandler med? Håper det ikke er MLS.
Kan ha noe med nivået å gjøre også. Det er et stort sprang fra Dansk superliga til Tysk Bundesliga. superigaen er på nivå med tippeligaen.
De fleste har godt av et mellomsteg, og akklimatisere seg i noe bedre ligaer som Haaland(Salzburg), Berge(Genk) og Ødegaard(Herenveen) før de spiller i en topp4 liga.
Er man blant de beste i ligaer som Østerrike, Belgia, Nederland, Portugal og Russland så er du god nok for en topp4 liga klubb.
Fossum er bare 24 år?? Trodde det var en gammel spiller, syns vi har hørt om Fossum like lenge som Johansen. Trodde de var rundt samme alder
Var ikke Fossum 17-18 år da Martin slo igjennom?
Det var positivt. Da er jo Fossum også en kandidat for framtiden. Høyre kantspiller hvis jeg ikke husker feil? Der trengs det flere.
Å
Fossum er mer indreløper, misplassert som Johansen om han spiller på kant/ving. Synes vi har langt mer spennende alternativer sentralt i midtbaneleddet enn Fossum. For å sammenligne.med en lignende spillertype, Zahariassen. Jeg ville valgt Zachariassen fremfor Fodsum hver dag hele uken.
(Innlegget ble redigert 27.11.20 23:50)
Joda, men det virker som om det hentes flere spillere fra superliga enn eliteserien til BL. Nå tenkte uansett ikke jeg bare på akkurat tysk fotball når jeg skrev utenfor Skandinavia.
Han vil fortsatt være 24 år når overgangsvinduet åpner til sommeren, så alderen er fortsatt innafor. Thomas Delaney var f.eks. på samme alder da han ble hentet til BL for 4 år siden.
To mål for Gulbrandsen i bakgårdsligaen
Bukken jr er i strålende form nå
Dortmund-kampen i dag går på V4
Om ikke Sørloth scorer i dag er det bare å gi opp.
Bielefeld er blant de dårligste lagene i Bundesliga. Sørloth har jo heller ikke klart å komme til skikkelig store sjanser heller ennå. Noen halvsjanser, thats it. Så han har ikke vært uheldig heller. i dag bør han score
Har slitt med å ta nivået i bundesliga. Rosenborg slo jo ut det ubeseirede topplaget i europa League i Tyrkia i år Alanyaspor. Så nivåmessig er det et stort sprang fra Tyrkia i til Bundesliga. Mye penger i Tyrkisk fotball, men nivåmessig knapt bedre enn tippeligaen.
(Innlegget ble redigert 28.11.20 15:27)