Burde det komme noen reaksjoner om det blir 0-4(5-6?) tap mot Glimt i første kamp?
Jeg stusset alltid veldig over 0 forbedringer mot Molde borte når Brann tapte så solid hjemme, ingenting..ingen trekk i noen retninger som skulle hindre nytt braktap. LAN lot Molde sende stikkere frem til Haaland og insisterte på at forsvaret skulle ligge høyt...wham 2 x sinnsyke tap mot Molde.
Ingen selvkritikk, ingenting...et slags mirakel egentlig at det er lov.
Hadde jeg gjort samme feil på jobb to ganger, til de så grader...så ville det selvfølgelig hatt konsekvenser..spesielt om jeg hadde noen måneder på meg til å sørge for at det ikke skjer igjen.
Samme med Glimt i fjor, er jeg rar da som mener at en trener på dette nivået rett og slett ikke skal ha to braktap mot det samme laget pr.sesong? Det er trenerens jobb å se hva som skjedde i første kampen, hindre at det skjer i kamp nr.2.
(Innlegget ble redigert 25.01.21 13:18)

Brannfan84: Burde det komme noen reaksjoner om det blir 0-4(5-6?) tap mot Glimt i første kamp?
Jeg stusset alltid veldig over 0 forbedringer mot Molde borte når Brann tapte så solid hjemme, ingenting..ingen trekk i noen retninger som skulle hindre nytt braktap. LAN lot Molde sende stikkere frem til Haaland og insisterte på at forsvaret skulle ligge høyt...wham 2 x sinnsyke tap mot Molde.
Ingen selvkritikk, ingenting...et slags mirakel egentlig at det er lov.
Hadde jeg gjort samme feil på jobb to ganger, til de så grader...så ville det selvfølgelig hatt konsekvenser..spesielt om jeg hadde noen måneder på meg til å sørge for at det ikke skjer igjen.
Samme med Glimt i fjor, er jeg rar da som mener at en trener på dette nivået rett og slett ikke skal ha to braktap mot det samme laget pr.sesong? Det er trenerens jobb å se hva som skjedde i første kampen, hindre at det skjer i kamp nr.2.
For det første kommer du mer eller mindre med reaksjoner på forhånd her, så jeg tror ikke vi eventuelt trenger å reagere så mye i etterkant.
Ellers vet jeg ikke om du har fått med deg at vi har byttet trener siden det siste braktapet mot Glimt? Kampen mot Glimt på stadion var faktisk ikke så ille av Brann.
Den forrige bortekampen, sammen med andre kamper, fikk konsekvenser for LAN. Han er i Aafk nå, om du ikke visste det.
(Innlegget ble redigert 25.01.21 13:36)

Greit nok at vi satser på unge. Vi har jo 1 ung keeper, 3-4 i forsvaret, 1 som spiss, men hva med kantene og midtbanen? Har vi noen talenter der? Vi har jo Kvinge, men han skal merkelig nok lånes ut (hvis jeg ikke tar feil). Vi må også balansere litt her. Noen bør ha rutine.
Skuffende hvis det ikke blir noe av SHN. Jeg håper på en midtbanespiller i hans kvalitet. Brann er tydeligvis ikke like attraktiv som før når Åsen velger LSK fremfor oss. Layoni har vi tydeligvis ikke råd til. Eller Soltvedt som ikke gjør jobben sin.
(Innlegget ble redigert 26.01.21 18:15)

Vil ha en ung, frisk spiller inn på midtbanen uansett. Haugen er jo ute, og da er det ledig plass. Åsen er jeg glad glapp. En og eldre utgave av Haugen.
Hvis vi får inn Delaveris, og en yngre midtbanespiller er jeg forresten mer positiv til Helland. Han blir gjerne sett på som en klovn, men han er en klar ledertype også. Skadefri så er han god nok for kantrollen, og vi har plass til en voksen mann til når Heltne Nilsen røyk.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 14:09)

Delaveris? Ja, ja, ikke så galt.
Brann kan nå stille et bra lag. De bør kunne jobbe seg oppover på øvre halvdel. Men Kåre må jobbe hardt. Så får vi se hvor god trener han er
(Innlegget ble redigert 28.01.21 22:58)

(Innlegget ble redigert 30.01.21 12:20)