Abdi går gratis til Enga. Er vel difor me har råd til Shroot.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Abdi går gratis til Enga. Er vel difor me har råd til Shroot.
Minuttet senere var Abdi gone. Til Vålerenga. Her går det unna.
http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/viking-gir-bort-ibrahim-til-vaalerenga/a/23964443/
4-4-2 it is.
Tenk å gi bort en spiller som Abdi. Da vet du at klubben er i ferd med å gå til helvete. Men dette måtte vel bli sånn.
Abdi er god, men har vel strengt tatt ikkje heilt blitt den nøkkelspelaren me hadde venta. Kjipt at me må gi han vekk, det seier jo alt om korleis ståa er, men han såg strengt tatt litt overflødig ut slikt me speler.
Når han ble brukt feil ja.. Best i 3'er på midten. Men uforståelig hva vi skal med Shroot fremfor en god stopper.
Faktisk ikke helt uenig. Det handler mest om hvilke signaler det sender. Det er jysla dyrt å være fattig.
Ifølge en journalist fra sunnmøreposten så er det utgifter.
Nei, men Hødd har sagt de ikke kom til å gi han bort gratis. Må ligge noe penger der, på en eller annen måte.
Viser det seg at det er Hødd som betaler alt og Viking kun får en spiller ekstra så er det jo ok.. Men om Viking betaler noe her er det regelrett en skandale når man attpåtil har lånt ut en spiss nettopp.
Hva om han scorer 10 pluss mål i år? Er det fremdeles en skandale?
Har du link til dette?
Har man ikke penger så har man ikke penger.. Scorer han 10 mål så er det en ubetinget suksess.
Men føler du ikke at det f.eks burde blitt gjort noe med forsvaret heller?
Er bunnen nådd eller kan det bli mye mer svart?
Vif var klar til og bruke noen mill på dette midtbanetalentet i Bodø. Da burde de vel strengt tatt klart å betalt litt for Abdi også. Kjipt at det skal være slik.
Klart dei betaler ikkje når dei veit dei kan få han gratis. Dei er ikkje dumme.
Er dette bunnen så er det jammen ikke ille på bunn.. Abdi var da ikke så god. Hadde vært verre om det var Veton som gikk liksom.
Ikkje ueinig, men når me ikkje speler me tre på midten, så får me ikkje det beste ut av han. Då er det etter forholda greitt å la han gå.
2 mill i lønn er ikke gratis har jeg lært av fygaren.
Får dere råd til Høiland i siste øyeblikk nå eller, snappe han forran Stabæk?
Dei får han jo gratis av oss. Han er ikkje gratis i drift, naturlegvis, men nå var det vel snakk om overgangssum her.
Kan eg aldri tenkja meg nå som me hentar Shroot.
De kunne jo prøvd seg på en byttehandel. Kunne tatt hvem som helst, egentlig, med den tynne troppen vi har.
Kan henda dei prøvde òg, men Vålerenga har naturlegvis fått med seg at me allereie har prøvd å gi han vekk. Som sagt, dei er ikkje dumme.
(Innlegget ble redigert 31.03.17 16:38)
Til info, Veton har allerede dratt.
Ganske løst fundament han har der. Kan ikke brukes som fasit.
Men vi sparer 2 mill og 2 millioner spart er 2 millioner tjent. En gledens dag dette.
Tjaaa.. Når en vet at Viking ikke har en rød øre til overs så. Men påstanden til han journalisten er ikke en fasit nei.
Snakker om året før han startet og herje.
Ikke nå som Abdi har dratt nei. For det betyr en av to ting:
1) Samuel skal spille bak spissen.
Mener å ha lest her at Burchnall foretrakk Samuel på kant. Der foretrekker i alle fall jeg han.
2) Viking skal spille med to angripere.
Burchnall har vært ganske klar lenge på at han ønsker å spille med to angripere men har av naturlige årsaker ikke gjort dette når alternativene har vært Pedersen, Bringaker og Udoh. Nå har vi Appiah, Pedersen, Shroot (og Bringaker) og da ser det plutselig ut som en mulighet.
Dermed var det trolig viktigere og sikre en angriper til med tanke på usikkerheten rundt både Adegbenro og Appiah. For å si det slikt: Jeg tror Burchnall holder Ledger og Martinsen ganske mye høyere enn Udoh og Bringaker.