Du forsvarer Viking, men tror du på det du skriver?
De hadde hele høsten på å finsikte og signere venstreback etter at Pereira reiste.
Man var usikker på Zymer og Ibrahimaj, men man kan være på forskudd. De sier de var på forskudd, men det ser ikke slik ut.
Sesongen var bare litt over 1 uke lenger enn året før når vi var i cupfinalen. Det er en unnskylding med 19.desember, men det er ikke noen god unnskyldning. Hvis de er på jobb så har ikke den datoen noenting å si.
Det som viser seg og som jeg leser mellom linjene er at Jensen og Aarsheim er "overrasket" over at klubber som skal selge også må hente erstatter når vinduet er stengt. Det har vært slik siden vi flyttet til Jåttåvågen. Det er noen som har sovet i timen.
Ja jeg er krass, men de går i samme fella som mange av forgjengerne vi har hatt siste 10-15 årene.
Håper virkelig vi får tak i god nok kvalitet, men når vi nå har bikket mars, så må vi enten betale overpris, eller så må vi hente 4.valget. Ingen av alternativene er gode.
Panikk kjøp er det jeg frykter nå og det er det som jeg tror kommer. De må ha spillere inn. Vi er utrolig tynt besatt framme og venstrebacken er trygt forvart hos Vikstøl. Men kanskje må Vevatne ta jobben som fast venstreback. Det er vel egentlig bedre alterantiv det enn å hente en som man egentlig ikke synes er god nok.
I min bok har Jensen og Aarsheim fått en dårlig start, men de har tid å hente seg inn. Jeg har forøvrig null tro på at vi hadde vært i denne situasjonen med BB som hovedtrener.