IngebretsenInnlegg: 251
Ja, så absolutt. Men nevn en som beveger seg mindre på en liten flekk på matta 5x5 og småjogger rundt og tenker på Tuborg og flesk fremfor å vise seg verdig en Vikingdrakt. Hirtshals er jo hjembyen så han er jo lært opp av en hver fylikk fra byn som går i land etter en fuktig tur over skagerak til Danmark om hvordan ting fungerer her til lands. Selv har jeg Magnus Svensson som bilde fordi for meg er innsats og glød alt i et lag. (nå må dere ikke ta dette innlegget politisk korrekt og være hårsåre)
(Innlegget ble redigert 27.02.17 23:56)
IngebretsenInnlegg: 251
Alle har vår humor og min er sær. Selv får du leve i din triste politisk korrekte verden å ha det godt :) Nå må man som han sier være dønn seriøse og saklige.
(Innlegget ble redigert 28.02.17 02:21)
fotballidiot2Innlegg: 20754
Cobi: Et halvt års lån kan jo fort bli til at Viking trener opp en kamprusten spiller og mister han når han endelig begynner å komme i gang igjen
Samtidig går kontrakten hans ut om et halvt år. Så det kan jo også være muligheter videre om han trives.
I verste fall må han muligens bruke oppholdet i Viking til å prestere for å få ny kontrakt en eller annen plass, så det kan også være en oppside.
(Innlegget ble redigert 28.02.17 10:16)
odinInnlegg: 23466
Cobi: Men deltok for sterke Ghana i Afrikamesterskapet for to år siden, så visse kvaliteter har han nok. Spørsmålet er vel hvordan den generelle formen hans er etter lang tids skadefravær. Et halvt års lån kan jo fort bli til at Viking trener opp en kamprusten spiller og mister han når han endelig begynner å komme i gang igjen. Men ut fra posisjonen til Viking nå, ser vel dette ut til å være noe av det bedre de kunne få til, kanskje, det er i hvert fall en viss oppside her.
Viking tar ein sportsleg sjanse. Oppsida er at den ikkje kostar stort økonomisk. Nedsida er at han er eit svært usikkert kort fordi han har vore skadd i 1 1/2 år, og berre har trent for fullt i ein månad. Han skal vere lettrent for å bli kvitt rust og slagg i løpet av 4-5 veker. Skulle gjerne gitt han meir enn det, men då kan me jo fort miste han.
Gamblinga er at me satsar på han framfor ein annan, men viss alternativet er å ikkje ta sjansen på nokon så er det kanskje greitt...
Det er jo ein viss sjanse for at det kan bli ein suksess også. Han har jo sikkert vore ganske god. 47 mål på 126 kampar er jo ganske bra, sjølv om nivået har vore litt opp og ned.
(Innlegget ble redigert 28.02.17 10:22)
odin: Nedsida er at han er eit svært usikkert kort fordi han har vore skadd i 1 1/2 år, og berre har trent for fullt i ein månad
Fikk han tilbakeslag etter han først var tilbake?
Her ser det ut som om han var i trening allerede i fjor sommer? 1 år etter skaden som han fikk juni 2015.
http://pulse.com.gh/sports/kwesi-appiah-ghana-striker-all-smiles-in-crystal-palace-training-id5243340.html
(Innlegget ble redigert 28.02.17 10:39)
jesman2Innlegg: 17152
Ingebretsen: Alle har vår humor og min er sær. Selv får du leve i din triste politisk korrekte verden å ha det godt :) Nå må man som han sier være dønn seriøse og saklige.
Nuvel. En ting er å ha litt drøy humor, eller kanskje bare litt småsær. En annen ting er å vitse om at en topptrent idrettsutøver er feit, og har latt seg inspirere av fylliker. Stereotypen om at dansker visstnok bare er opptatt av Tuborg og flesk er ikke akkurat grensesprengende det heller. Det er mer som Tommy Steine. Ikke morsomt, ikke kreativt, ikke provoserende.
Om du tolker innlegget mitt som at det IKKE er lov å vitse, tar du nemlig grundig feil. Det har man lov til. Men når man, som flere gjør i denne tråden, går så grundig inn for å vitse om EN navngitt spiller, kan man i det minste gjøre seg flid med vitsene sine. Humoren din finnes ikke sær, den er bare dårlig. Vanligvis er du veldig mye flinkere på provokasjonshumor, ergo min skuffelse.
(Innlegget ble redigert 28.02.17 14:27)
Litt mer om hvordan den godeste Kwesi ble aktuell for Viking. Her står det også hvem spilleren som glapp i siste time var.
http://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/brede-apnet-doren-for-lanespiller-1.930251
Muligens Gladon ville vært et sikrere kort i og med han vel ikke er skadet, men vet lite om noen av dem.
Ser dog ikke ut som om manageren var veldig fornøyd med Gladon's innsats?
http://www.expressandstar.com/sport/wolverhampton-wanderers-fc/2016/12/17/wolves-striker-paul-gladon-not-up-to-speed/
(Innlegget ble redigert 28.02.17 14:53)