Riktig det. I Sandnes, på Sola
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Noen sier "på Sandnes", andre sier "i Sandnes".
Det spørs likevel om ikke de fleste sier "gjennom Sandnes".
vises ikke kampen av aftenbladet idag ?
Får dere bilde? Det låser seg og bare spinner og spinner hos meg
Må abonnere ja. Har helt klart bilde her. Var faktisk overrasket over hvor bra det var.
Elendig
Hjelpe meg. Lurer på om Bjarne er trygg på troppen fortsatt.
Så de 10 første minuttene av kampen. Sandnes Ulf har jo god kontroll her. Får heldigvis ikke sett mer av kampen.
Noen med lagoppstillingen?
Viking ikke i nærheten av noe som helst. Står og triller ball frem og tilbake.
Der ja! 1-1 Thorstvedt.
(Innlegget ble redigert 13.02.19 18:17)
Høyresiden vår er vel tilnærmet bankers. Bjørshol og Bytyqi er gode. Iven gjør meg nervøs. Deilig mål av Thorstvedt
Viking stiller slik (4–4–2): Iven Austbø – Sondre Bjørshol, Runar Hove, Axel Andresson, Rolf Daniel Vikstøl – Zymer Bytyqi, Samúel Fridjónsson, Yldren Ibrahimaj, Zlatko Tripic – Kristian Thorstvedt, Tommy Høiland.
Sandnes Ulf stiller slik (4–1–4–1): Pål Vestly Heigre – Tapio Heikkilä, Jasmin Bogdanovic, Akinshola Akyniemi, Bjørnar Holmvik – Johannes Laaksonen – Kachi Ugwuadu, Morten Bjørlo, Adrian Berntsen, Vegard Erlien – Sanel Kapidzic.
Der sentrer du Zymer!
Hadde vært virkelig knall om Arnebrot kan gjøre seg fortjent til keeperplassen.
Vi har kont oss synes jeg. Gikk noen fæle tanker i hodet etter de første minuttene, liker ikke å skrive/snakke stygt om noen i mørkeblå drakt..
Men Austbø.. Hva tenker dere mine Viking venner?
Han har noen nngripner som er helt fjerne
(Innlegget ble redigert 13.02.19 18:37)
Stort steg opp fra forrige kamp, men langt fra Elite nivå
Bedre og bedre utover omgangen. Uvant formasjon i 4-4-2. Er utrolig vanskelig å spille 4-4-2 når kun den ene er spiss. Begge går på samme løp, en må komme imot og en må gå. De må utfylle hverandre. Skal vi spille 4-4-2 så må det inn en spiss til.
Hvem er nr 8 på Sandnes Ulf, han helt lyse. Utrolig småstygg hele tiden. Etterslengere med ben og armer nesten konsekvent, men akkurat på grensen til ikke å blåse.
Flott mål av Thorstvedt. Best i 1.omgang, men jevnt. Må heve seg nå.
Vi får se hva Arnebrott gjør nå. Verken Wichne eller Austbø har grepet sjansen foreløpig.
På Sandnes.
Morten Bjørlo? Har nok litt å bevise for Viking.
Når Arnebrott er ønsket av alle etter kun 45 min på a-laget... Så sier vel det sitt om Austbø :)
Minner om OBOS-kamp.
Nei, tror det er Laaksonen. Bjørlo er lett å kjenne igjen.
Bjørlo har hår. Laaksonen er skallet.
Kun Viking utpå her nå.
Litt labert tempo, men dette har me god kontroll på. Lovande av Thorstvedt og Zymer. Arnebrott ser trygg ut. Sale er frisk. Synst dette er positivt, alt i alt.
For en redning av Arnebrott. Den hadde ikke Austbø og Wichne tatt.