Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

John Arne Riise til Rosenborg?

NYTT TEMA
JackAass
JackAassInnlegg: 5182
17.01.13 01:51
2TallY: og da er det vel rettferdig at Norges beste klubb og by, får han?

MFK og Drammen kan da ikke dele på samme spiller, det er regelverk mot sånt.

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 36085
17.01.13 01:54

Bare tanken på Berit Riise i full RBK-mundur på Lerkendal får meg til å smile. TV-selskapene vil fråtse i dette og 6-7 ganger hver kamp vil vi få se mor Riises fortvilelse eller glede på tribunen i slow motion på TV-skjermene.

For ikke å snakke om alle intervjune som blir henne til del, der hun snakker på vegne av alle RBK-patrioter.

OM det ikke var ille nok for dere at MFK har vunnet de to siste sesongene får dere dette til dessert....

turner
turnerInnlegg: 10329
17.01.13 01:55
PapaSmurf: Bare tanken på Berit Riise i full RBK-mundur på Lerkendal får meg til å smile. TV-selskapene vil fråtse i dette og 6-7 ganger hver kamp vil vi få se mor Riises fortvilelse eller glede på tribunen i slow motion på TV-skjermene.

Hehehe, konge

ChrizzDidrixzsen
ChrizzDidrixzsenInnlegg: 332
17.01.13 01:56

Han sa for noen år siden når han og den daværende kona kjøpte hus i Oslo at han hadde lyst til å spille i Tippeligaen og da var det Stabæk eller Vålerenga som var aktuelt siden de er i Oslo område, men for noen måneder siden sa han vell at han ikke ville spille i Tippeligaen. Han har også sagt at han har lyst til å avslutte karierren i USA.

Stialex
StialexInnlegg: 21537
17.01.13 01:56
2TallY: da er det vel rettferdig at Norges beste klubb og by, får han?

Som sagt ville jeg ikke ha bytta ut Rindarøy med Riise.

arildberg
arildbergInnlegg: 1228
Barbarez9
Barbarez9Innlegg: 10618
17.01.13 02:30

Så elendig som han har vært denne sesongen så skal han være glad hvis noen i det hele tatt vil ha ham. 

Breitbart
BreitbartInnlegg: 1332
17.01.13 04:24
qbah: Men jeg tror ikke Riise og Ferrarien hans vil ta seg særlig godt ut i Fjordgata nedenfor Downtown på en lørdag.

Han liker jo halvnakne damer, but then again (hvem gjør ikke det?), så han må nok sving Ferrarien bort i Ravnkloa

aerolol
aerololInnlegg: 2530
17.01.13 07:10

Nei takk til Riise!

Paddvart
PaddvartInnlegg: 6837
17.01.13 07:35
Dawda-Leigh: Dorsin, Høgli, Gamboa, Riise, Høiland

Rutinert gjeng.

Baranek
BaranekInnlegg: 6054
17.01.13 07:37
aerolol: Nei takk til Riise!

Skjønner meg ikke helt på folk noen ganger jeg.  Nei takk til norges beste back, og en av tidenes landslagspillere?

Begynner Tippeligaen å bli så god at man kan velge og vrake blandt de bedre spillerne ute i Europa? 

2TallY
2TallYInnlegg: 5704
17.01.13 07:38
Kristwic7: jeg har aldri hatt noe i mot riise,selv ikke nå..
men å si at han er den beste gjennom tidene siden han har over 100 landskamper, han har jo ikke konkurranse om plassen

OOh, U wanna talk football with me, huah, me?

I gonna kill ya, U hear, kill Ya haha :-) Tror de fleste slår meg i temaet hehe:-))

MEN, klart han er den beste vi noengang har hatt. Blåser i landslagsrekorder, det er ikke bare en ære han fortjener, men også har han bidratt fantastisk der.

Men tenker mere på at han tross alt har lykkes i tre av de store fotballandene. Seriemester i Frankrike, var så god der at han ble kjøpt til Liverpool og var en storspiller der, for det var han. Verdensklasse over det han gjorde til tider i den lubben. To CL-finaler ++. Men det å komme til Italia og den vanskelige spillestilen de har der, slå seg sakte men sikkert inn på laget og bli en viktig bidragsyter, er en stor prestasjon. Vi har vel kun hatt en nordmann før som har lykkes i Italia, Bredesen som spilte for Milan for hundre tusen år siden.

For Rise har lykkes i alle landene. Store fotballand. En fighter og en klassespiller, lik det eller ei, men det har han vert.

Klart han er uspiselig noen ganger, og med den mora på kjøpet blir det av og til bare komisk. 

Solskjær var en reserve, reserve. myggen var god på landslaget, her hemme og i Danmark. Bratseth en klassespiller i Tyskland. Tom Lund var kun her. Flere da?

Nei, tror dere glemmer hvor store prestasjonene til JA Rise faktisk er.

Om tretti år er det han vi vil se opp til, der han sitter som eldre fyr og drar anekdoter i NRK. 

Og ps, faen ta dere hele gjengen for at jeg måtte sitte her og skrive dette om en fuckings LFC-spiller:-(

:-)

Thecokeman
ThecokemanInnlegg: 23689
17.01.13 07:47

Dette skjer selvfølgelig ikke og det er like greit. Gammel stjerne på vei ned med kjempelønn, samt det PapaSmurf beskriver lengre opp her gjør at dette ikke er ønskelig. 

Men det hadde jo på en måte vært litt artig, men totalpakka er for dårlig... 

KongBob
KongBobInnlegg: 39260
17.01.13 07:49
2TallY: MEN, klart han er den beste vi noengang har hatt. Blåser i landslagsrekorder, det er ikke bare en ære han fortjener, men også har han bidratt fantastisk der.
Men tenker mere på at han tross alt har lykkes i tre av de store fotballandene. Seriemester i Frankrike, var så god der at han ble kjøpt til Liverpool og var en storspiller der, for det var han. Verdensklasse over det han gjorde til tider i den lubben. To CL-finaler ++. Men det å komme til Italia og den vanskelige spillestilen de har der, slå seg sakte men sikkert inn på laget og bli en viktig bidragsyter, er en stor prestasjon. Vi har vel kun hatt en nordmann før som har lykkes i Italia, Bredesen som spilte for Milan for hundre tusen år siden.
For Rise har lykkes i alle landene. Store fotballand. En fighter og en klassespiller, lik det eller ei, men det har han vert.

En god oppsummering, men har du glemt John Carew?... Bruk de samme argumentene og mål opp mot ham...  Da kan du legge til at han også har lykkes i Spania...

Og han har vunnet serien både i Spania og Frankrike...

2TallY
17.01.13 07:55
KongBob: En god oppsummering, men har du glemt John Carew?..

Neida, jeg glemte ikke han. han var bare en brukbar spiller en god spiss,ikke noe annet, finnes tolv av han i bakgatene i london, ikke noe annet. Han ble i motsetning til JA Rise noe man kvittet seg med i de klubbene han var i, grunnet at han stort sett sugde ettervert:-)

Red:

Dette er digg, jeg knuuuseer all motstand her:-))

Knuuuseeer

(Innlegget ble redigert 17.01.13 08:00)

KongBob
KongBobInnlegg: 39260
17.01.13 08:04
2TallY: Neida, jeg glemte ikke han. han var bare en brukbar spiller en god spiss,ikke noe annet, finnes tolv av han i bakgatene i london, ikke noe annet. Han ble i motsetning til JA Rise noe man kvittet seg med i de klubbene han var i, grunnet at han stort sett sugde ettervert:-)

Jeg tror nok du bør lese deg opp litt...   :-)

Både i Valencia og Olympic Lyon var Carew en nøkkelspiller da titlene ble vunnet...

At han så lot karrieren sin forfalle foringer ikke hva han oppnådde når han var på sitt beste...

Mulig jeg tar feil, men jeg aner et snev av ironi i din nesegruse beundring for JAR...

2TallY
17.01.13 08:07
KongBob: Mulig jeg tar feil, men jeg aner et snev av ironi i din nesegruse beundring for JAR...

Du er inne på noe nå haha

Søren også, du ødela en lang dag med erting haha.-)

ha en god morgen, og hvilken foballspiller som drar hvorsomhelst for å spille, gjerne månen for min del er helt greit og av nullinteresse for meg haha:-))

ASEN
ASENInnlegg: 2574
17.01.13 08:37
arildberg: John Arne Riise ville ha kommet til RBK på flekken dersom han hadde fått et tilbud

hadde gjort seg med Riise og Gamsten på Lerkendal, det hadde vi litt lenger sør likt:-)  Det hadde ialle  fall blitt mye  underholdning rundt utenomsportslige aktiviteter i RBK!  Riise har vært en god spiller, men tviler på han vil forsterke et lag som RBK slik han er i dag.

Hemohssh
HemohsshInnlegg: 531
17.01.13 10:51
Paddvart: Rutinert gjeng.

Med masse videresalgspotensial, akkurat som LSK i 2012.

Marrern
MarrernInnlegg: 22729
17.01.13 10:53
PapaSmurf: TV-selskapene vil fråtse i dette og 6-7 ganger hver kamp vil vi få se mor Riises fortvilelse eller glede på tribunen i slow motion på TV-skjermene.

Heldigvis vil det bare bli vist 1 gang på storskjerm på stadion. Ref nye regler om kontroversielle episoder.

Hemohssh
17.01.13 11:09
ASEN: hadde gjort seg med Riise og Gamsten på Lerkendal, det hadde vi litt lenger sør likt:-) Det hadde ialle fall blitt mye underholdning rundt utenomsportslige aktiviteter i RBK! Riise har vært en god spiller, men tviler på han vil forsterke et lag som RBK slik han er i dag.

Mangler bare Curæv for å komplettere gjengen. Da kan 'sterke' Perry virkelig kose seg.

Fishstick
FishstickInnlegg: 25557
17.01.13 11:30
Baranek: Skjønner meg ikke helt på folk noen ganger jeg. Nei takk til norges beste back, og en av tidenes landslagspillere?

Nei takk til en som skal ha mer betalt enn han vil være verdt for vår del.

Ikke mer komplisert enn som så.

Om Riise vil ha 6-7 millioner i året for å spille i Trondheim, så tar jeg heller en kanonback fra Danmark/Sverige eller for eksempel Høgmo - som spiller for under en tredjedel. Dessuten har vi Dorsin fra før, som ikke er står nevneverdig tilbake for en Riise på kraftig hell. Forskjellen er iallefall ikke på noen måte så stor at det er verdt å bruke millioner på å bytte dem.

den12mann
den12mannInnlegg: 10280
17.01.13 11:55
qbah: Men jeg tror ikke Riise og Ferrarien hans vil ta seg særlig godt ut i Fjordgata nedenfor Downtown på en lørdag.

er nå ikke såå mange år siden vollvik og koeningseggen hans suste rundt i trøndergatene

Hemohssh
17.01.13 12:00
Fishstick: Om Riise vil ha 6-7 millioner i året for å spille i Trondheim, så tar jeg heller en kanonback fra Danmark/Sverige eller for eksempel Høgmo - som spiller for under en tredjedel. Dessuten har vi Dorsin fra før, som ikke er står nevneverdig tilbake for en Riise på kraftig hell. Forskjellen er iallefall ikke på noen måte så stor at det er verdt å bruke millioner på å bytte dem.

Første gang vi er enig i noe Fisherman, JAR har ingenting i RBK å gjøre. Men bruk gjerne pæengan på han...

MrEirikB
MrEirikBInnlegg: 1161
17.01.13 12:02
jakuzii: Steffen passa greit inn, da gjør også John Arne det.

Steffens krav er vel bart og skinnvæst (altså fæst) mens Johnnyboys krav er designerklær og Ferrari... Spørs hva som passer best med Trondheim?

(Innlegget ble redigert 17.01.13 12:02)

Fishstick
FishstickInnlegg: 25557
17.01.13 12:03
Hemohssh: Første gang vi er enig i noe Fisherman, JAR har ingenting i RBK å gjøre. Men bruk gjerne pæengan på han...

Mente selvfølgelig Høgli og ikke Høgmo. :)

Yourexperiencemaydiffer
YourexperiencemaydifferInnlegg: 5865
17.01.13 12:23
2TallY: Neida, jeg glemte ikke han. han var bare en brukbar spiller en god spiss,ikke noe annet, finnes tolv av han i bakgatene i london, ikke noe annet. Han ble i motsetning til JA Rise noe man kvittet seg med i de klubbene han var i, grunnet at han stort sett sugde ettervert:-)

I sine beste stunder var Carew en ustoppelig okse fra helvete, og dersom han hadde hatt en tredjedel av Solskjær eller Riises profesjonalitet hadde han vært en potensiell gullballvinner.

bønna1
bønna1Innlegg: 39939
17.01.13 12:49
Barbarez9: Så elendig som han har vært denne sesongen så skal han være glad hvis noen i det hele tatt vil ha ham.

Innsiktsfullt, som vanlig.

2TallY
17.01.13 12:52
Yourexperiencemaydiffer: I sine beste stunder var Carew en ustoppelig okse fra helvete, og dersom han hadde hatt en tredjedel av Solskjær eller Riises profesjonalitet hadde han vært en potensiell gullballvinner.

Mye mulig det. Men som vi alle med dobbel xx blant befolkningen i London, fokuserte faktisk mest på at han var rimelig kjekk :-)

Kurtkanon2
Kurtkanon2Innlegg: 9342
17.01.13 12:55
qbah: Steffen er Steffen. Riise er Riise.

Riise på halv maskin, halvmotivert og med 2 millioner i grunnlønn kan vi like godt droppe å jakte på. Det er han ikke verdt.

Får vi han til Lerkendal motivert, villig til å satse knallhard i 3 år til, og med normal grunnlønn og resten prestasjonsbasert, sier jeg JA TAKK.

Uansett en kraftig oppgradering vs Dorsin.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg