Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

** LYN FK Klubbtråd **

NYTT TEMA
LUFCTrym

LUFCTrym
27.10.13 14:33

Jeg så litt gjennom de forskjellige trådene om norsk fotball her på vgd, men fant ingen om mitt elskede lyn! Jeg tenkte dermed at jeg kunne danne en tråd om vår nydelige klubb, hvor vi kan duskutere alt fra kamper, overganger, spillere og alt som har å gjøre med Lyn FK på veien tilbake mot Tippeligaen. 

timetorealiZe

timetorealiZe
27.10.13 15:31

Herligt, har sett etter en Lyn tråd sjæl

KingAnderson

KingAnderson
27.10.13 15:39
LUFCTrym: Lyn FK på veien tilbake mot Tippeligaen.

Det blir vel ikke opprykk denne sesongen?

Siem-de-Jong

Siem-de-Jong
27.10.13 16:01

4. plass som nyopprykket i 2. divisjon i en avdeling der Alta tok 1. plassen. Tror det er merkbart at det er stor forskjell mellom 2. divisjon og 3. divisjon. Hva skjer forresten med bane til neste sesong? Blir det flytting fra Frogner til Bislett? 

Regner vel med at en spiller som Mads Dahm kommer til å bli, men hva med spillere som Gøran van der Burgt og Andreas Moen som kom før sesongen? Det er vel slik at supporterne betaler lønnen?

LUFCTrym

LUFCTrym
27.10.13 20:13
Siem-de-Jong: Blir det flytting fra Frogner til Bislett?

jeg har også lurt en del på dette, og lett over alt for å prøve å finne det ut, uten å faktisk gjøre det. tror ikke det er helt oppklart hvor vi spiller neste år, men det virker jo bankers at vi flytter fra frogner i hvertfall, dessverre

LUFCTrym

LUFCTrym
27.10.13 20:15
KingAnderson: Det blir vel ikke opprykk denne sesongen?

Nei, det ble 4. plass i år, men forhåpentligvis er vi heldige med hvilken avdeling vi kommer i neste år, så vi slipper å møte lag som alta ettersom det kun er én opprykksplass per avdeling i 2. div

KingKongHalvor

KingKongHalvor
27.10.13 20:19
LUFCTrym: Nei, det ble 4. plass i år, men forhåpentligvis er vi heldige med hvilken avdeling vi kommer i neste år, så vi slipper å møte lag som alta ettersom det kun er én opprykksplass per avdeling i 2. div

Det er vel ikke noe mål i seg selv å rykke opp, bare for å rykke opp? Man må vel ha på plass en økonomi for å kunne stille et slagkraftig lag i Adecco. Hvis ikke er det rett ned igjen.

LUFCTrym

LUFCTrym
27.10.13 20:24
KingKongHalvor: Det er vel ikke noe mål i seg selv å rykke opp, bare for å rykke opp? Man må vel ha på plass en økonomi for å kunne stille et slagkraftig lag i Adecco. Hvis ikke er det rett ned igjen.

det kan være lurt å bygge opp klubben i 2. div, men jeg satser alltid på opprykk, nesten uansett. et opprykk til adecco hadde uansett hjulpet på økonomien med opprykkspenger og muligens noen TV-sendte kamper. Om vi hadde rykket rett ned igjen hadde vi isåfall fått fallskjermpenger, og da ville økonomien vår vært langt bedre enn om vi hadde gått etter 4. plassen hvert år

KingKongHalvor

KingKongHalvor
27.10.13 20:34
LUFCTrym: det kan være lurt å bygge opp klubben i 2. div, men jeg satser alltid på opprykk, nesten uansett. et opprykk til adecco hadde uansett hjulpet på økonomien med opprykkspenger og muligens noen TV-sendte kamper. Om vi hadde rykket rett ned igjen hadde vi isåfall fått fallskjermpenger, og da ville økonomien vår vært langt bedre enn om vi hadde gått etter 4. plassen hvert år

Selvfølgelig, jeg ville alltid ha gått for opprykk selv. Tenker bare at noe av den optimismen som rår blant supporterne nå ville få seg en liten knekk om man fikk en sesong i Adecco, hvor man ligger i bunnen hele tiden.

LUFCTrym

LUFCTrym
27.10.13 20:36
KingKongHalvor: Selvfølgelig, jeg ville alltid ha gått for opprykk selv. Tenker bare at noe av den optimismen som rår blant supporterne nå ville få seg en liten knekk om man fikk en sesong i Adecco, hvor man ligger i bunnen hele tiden.

det er nok helt sant, og jeg skjønner hva du mener. Men før vi eventuelt begynner å tenke på opprykk, må vi fokusere på å holde på viktige spillere og eventuelt få inn litt nytt blod.

KingKongHalvor

KingKongHalvor
27.10.13 20:39
LUFCTrym: det er nok helt sant, og jeg skjønner hva du mener. Men før vi eventuelt begynner å tenke på opprykk, må vi fokusere på å holde på viktige spillere og eventuelt få inn litt nytt blod.

Håper dere kan få på plass økonomi til å satse skikkelig igjen, Oslo trenger sårt et lag til i TL!

LUFCTrym

LUFCTrym
27.10.13 20:57
KingKongHalvor: Håper dere kan få på plass økonomi til å satse skikkelig igjen, Oslo trenger sårt et lag til i TL!

Ja det får vi håpe, spesielt Oslo-derbyet mot Vålerenga er noe jeg så sårt savner, årets kamp for en Lyn supporter!

LUFCTrym

LUFCTrym
26.12.13 13:34

2. div avdeling 3 2014:

Vard Haugesund (ned)
Lyn
Grorud
Egersund
Førde
Fyllingsdalen
Ålgård
Vidar
Åsane
Fana
Brann 2
Stabæk 2 (opp)
Stord (opp)
Florø (opp)

Jeg syns dette ser greit ut, og at opprykk er en helt realistisk tanke. Det er et par gode lag her, men vi må ikke glemme at vi absolutt er et godt lag selv også! Hva syns dere?

Rovers961

Rovers961
26.12.13 14:43
LUFCTrym: Hva syns dere?

Vet ikke noe om nivået på de andre i avdelingen deres.Men dere hang vel bra med ifjor så dere har kanskje en mulighet til å rykke opp. Håper uansett at vi får se Lyn i Tippeligaen om ikke så lenge. Tror det er viktig for interessen i Oslo at hovedstaden har 2 lag i toppen. Savner jo også Norges eneste derby:)

CapoConsigliere

CapoConsigliere
26.12.13 15:02

Er det Bredo som er trener i år også?

timetorealiZe

timetorealiZe
26.12.13 15:56

Yes, Bredo fortsetter, også nye satsningstider med den nye "klubben i klubben" Lyn Toppfotball 

Nordberg

Nordberg
26.12.13 19:06
LUFCTrym: Jeg syns dette ser greit ut, og at opprykk er en helt realistisk tanke. Det er et par gode lag her, men vi må ikke glemme at vi absolutt er et godt lag selv også! Hva syns dere?

Personlig tror jeg at opprykk er utenfor rekkevidde per dags dato. Må nok ha flere forsterkninger dersom et opprykk skal være realistisk allerede neste år!

BigGeorge

BigGeorge
26.12.13 19:10

Lyn på Frogner stadion ville blitt en suksess !

UpTheNorth

UpTheNorth
26.12.13 19:21

De har jo spilt der i år?

Siem-de-Jong

Siem-de-Jong
19.02.14 19:43

Da ble det Bislett som hjemmebane kommende sesong.

Jonaz

Jonaz
25.02.14 01:21
Siem-de-Jong: Da ble det Bislett som hjemmebane kommende sesong.

Er det ikke litt dårlig akustikk der? Skeid-folk?

Everenga

Everenga
25.02.14 08:18
Jonaz: Er det ikke litt dårlig akustikk der? Skeid-folk?

Begynner å bli noen år siden Enga spilte der men du verden som jeg skulle ønske vi fortsatt var der i stedet for Tullevål. Akustikken husker jeg som helt ok men så var det mer lyd i oss den gang også :).

KongBob

KongBob
25.02.14 08:20
Everenga: Begynner å bli noen år siden Enga spilte der

Vi spilte på gamle Bislett...

Jeg vet ikke om akustikken på nye Bislett er bedre, verre eller lik...

CapoConsigliere

CapoConsigliere
25.02.14 10:06

Bislett er bedre enn Frogner,Enga burde spilt der også. 

KongBob

KongBob
25.02.14 10:09
CapoConsigliere: Bislett er bedre enn Frogner,Enga burde spilt der også.

Så ligger det nærmere Østkanten enn Ullevaal...

Everenga

Everenga
25.02.14 12:30

Så absolutt. Jeg ville stort sett nesten spilt uansett hvorsomhelst i stedet for Ullevål.

Everenga

Everenga
25.02.14 12:30
KongBob: Jeg vet ikke om akustikken på nye Bislett er bedre, verre eller lik...

Kan ikke skjønne at den har blitt noe særlig endret, strukturmessig er det vel mye av det samme som før.

jackblack

jackblack
25.02.14 12:32

litt liten og utdatert stadion kanskje?

En ting er vel de sentimentale minnene vi har fra store stå, men med unntak av den tribuneseksjonen er resten av stadion uegnet som fotball arena.  

PS regner med dere skjønner at vi skal ha nok respekt for Lyn fansen til å ikke forsøple klubb tråden deres med diskusjon om hvorvidt VIF skal spille på Bislett eller ikke

(Innlegget ble redigert 25.02.14 12:33)

KongBob

KongBob
25.02.14 12:34
Everenga: Kan ikke skjønne at den har blitt noe særlig endret, strukturmessig er det vel mye av det samme som før.

Som sagt vet jeg ikke...

Har noe med byggematriale og betongmassens sammensetting ol å gjøre...

LUFCTrym

LUFCTrym
20.03.14 10:31

Mange spennende signeringer i år! Spillere som Armin Sistek som scoret 15 mål for Asker i fjor og dermed var deres toppscorer blir sannsyneligvis en realitet, og så klart er det utrolig deilig med Kim Holmen tilbake som scoret i vår forrige treningskamp! Jeg ser veldig frem til serieåpning mot Fyllingdalen på Bislett!

Hvor mange er det som har skaffet/skal skaffe seg sesongkort? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg