Hva er det vi holder på med nå da???? 2-2 nå
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hva er det vi holder på med nå da???? 2-2 nå
Faaaan, alltid uheldige med trekninga vi.
Dette er jo alt for dårlig.
Skal ikke nevne navn, men det er ett par spillere som ikke burde bære den vakre kongeblå.
Og det er fremdeles noen som tror vi slår RBK i helga eller,realitysjekk kanskje
Så vi skal bruke krefter på overtid mot et middels 3 div lag. Dette er latterlig svakt, her er det fler spillere som bør holler bør se frem til kamp med andrelaget fremfor storkamp mot RBK. Vil heller ha en junior som gir noe enn etablert spiller som gir faen fordi det bare er andre runde i cuppen.
Lindkvist har vel ikke spilt seg inn nei sikkert. Dette holder ikke Deila
Klarer ikke å spille fotball mot et 3. div lag engang. Hva skal man si...
Siterer meg sjæl. Er så lei det surret denne klubben holder på med.
Hvis vi går videre til tredje runde så bør klubben spandere billetter til samtlige vålerengasupportere som dukket opp her.
Daniel Berntsen er den mest pinglete spilleren jeg noen gang har sett. Helt vanvittig å se han fysiske dueller, prøver knapt. Altfor treig til å spille kant også.
Hjertens enig. Forferdelig å tenke på at vi lønner han høyt, og attpåtil betale for å få han hit. Svært begrenset spiller.
Jasså.
Hva om vi ikke går videre da?
De står jo helt stille alle mann, så det kan de umulig gjøre.
Ja ang Berntsen,fatter ikke det er mulig å hente han,begriper ikke hva deila tenkte på,hent opp en junior istedet,jeeeesus as
Må si meg enig i detta. Berntsen har ingenting å gjøre i Tippeligaen, skikkelig skikkelig dårlig. Han er jo ikke god på noe som helst, det er ganske imponerende.
Zahid da,straffebom,
Bra det ble bom. Feil å gå videre på patetisk dømming.
Fult fortjent at han bomma, var aldri i verden straffe
Vi får satse på straffer.
Når du ikke er mye bedre enn en spiller på nivå 4, så bør du vurdere å begynne med noe annet.
Ja jeg orker ikke at vi skal slå ut et 3.div lag på dommerfeil. Det blir for dumt. Fortjener å tape her, vi spiller ræv og skaper null.
Skal spillerne straffes ? Piskes da eller ?
Vi er gode på steining, senest mot Særp.
Dette er 100% skam uansett hvordan det går etter straffen. Dette bør får alvorlige konsekvenser for enkelte uansett.
Helt enig.
Nilsen og Kristiansen forsvant jo raskt etter flausen for to år siden
Deila får jo sett på stallen sin i tellende kamper. Det bør bli litt opprydding i sommer.
Oi oi engen bommer på sin første straffe.
Og der bommet kråkene også.
(Innlegget ble redigert 24.05.17 20:41)
Fyfaen