Det var en gang et stortalent i Godset som het Mergim Hereqi, som ble hauset opp av alle rundt laget, var på treningsopphold i Chelsea og debuterte på imponerende vis i TL som 16-åring.
Nå spiller han for Fjell SK i 4. divisjon....
Det får så være om Martin har føttene i orden, det er hodet som må være på plass om dette fantastiske potensialet skal utvikles, hvis ikke er fallhøyden enorm.
(Innlegget ble redigert 13.04.14 22:10)

Dewaz: Hva tror dere vil være best vei å gå for Ødegaard?
Send han til Varkenoord eller De Toekomst ASAP. Vår Christian Eriksen. Kan gå gradene i Nederland og spille på nivå to i første omgang.
(Innlegget ble redigert 13.04.14 22:40)

Skrtel: Absolutt, samtidig syns jeg kanskje ikke har det samme "ekstremtouchet" som Dæhli, så jeg tror han i større grad er avhengig av å ta riktige valg for å nå toppen.
Selv tror jeg godset er det absolutt beste for han de neste sesongene, gitt at han får spilletid. Det er vel vanskelig for han å få tillit på et høyere nivå enn det han gjør nå.
Dæhli er jo også 3-4 år eldre, 3-4 år han brukte i manchester united og ble kåret til årets akademispiller i 2012.
Blir spennende med spillere som Ødegaard, Dæhli, brødrene Tobias og Sander Svendsen, Sakor m.fl. i årene fremover.
Personlig tror jeg ikke spillere som Ødegaard og Svendsen tar skade av å spille i tippeligaen i noen år til, grei matching på seniornivå i norge trenger ikke være dårligere en juniorfotball i et eller annet akademi eller reservelag i utlandet.
(Innlegget ble redigert 13.04.14 22:48)

Ajax er en av klubbene far og sønn Ødegaard har takket nei til. Dog, pga ryddighet ift. Strømsgodset og kontrakten der.
Bayern har han vel trent med. Stuttgart og en engelsk klubb også mener jeg.
(Innlegget ble redigert 13.04.14 22:47)