Det gjør han sikkert men de må jo ha blitt informert om kneskaden for lenge siden, det er noe han må leve med gjennom hele karrieren.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Det gjør han sikkert men de må jo ha blitt informert om kneskaden for lenge siden, det er noe han må leve med gjennom hele karrieren.
(Innlegget ble redigert 25.01.21 21:56)
Hadde i grunnen forventet at Martin ble presentert som Arsenal spiller i dag, litt uggen følelse på at det har vært noe gruff på den medisinske testen
Kampdag idag, da presenteres man ikke. Men skjer det ingenting imorgen, da begynner jeg å bli skeptisk. Selvom Arsenal er ekstremt treige på å presentere da.
Jeg tenker at de ikke vil presentere en ny spiller på matchday, når mye av apparatet er på reise. Kommer nok i morgen.
Næh, drøyer det bare til i morgen fordi det var kamp i dag. Hadde det blitt tap hadde signeringen gitt litt positivitet igjen (taktisk), nå blir det bare ekstra exposure i morgen.
Mange rapporter på at medisinsk test er bestått.
Uansett kneskade e.a.
Veldig dumt at han gaar til PL -
det er fullt av "kotknakkare" i den ligaen-
saa jeg er redd for at han aldri kommer til sin rett der -
lette teknisk gode spillere har ingen framtid i PL.
Jeg haaper at de ikke oedelegger han helt - men er redd
for at hans skade raskt vil bli forverret - og kanske hele
hans karriere over og ut. Beklager at jeg er skeptisk,
men han passer mye bedre i en "varmere" liga.
"lette teknisk gode spillere har ingen framtid i PL."
Når var sist du så PL?
Stemmer det, teknikere som Bruno Fernandes, Phil Foden, Riyad Mahrez, Son osv. gjør det jo særdeles dårlig om dagen og har nok ingen fremtid i PL.
David Silva hadde jo som kjent en helt elendig PL karriere.
Arsenal burde hentet Brede Hangeland for 10er rollen. Godt kjent i England og står støtt i en skulderpress.
En kan tydeligvis bestille seg en Martin Ødegaard-trøye fra Arsenal sine sider med draktnummer 11.
Jeg klarte ikke å finne frem, men har sett flere screenshots fra både mobil og PC. Kan være fake, men trolig ikke(?).
#10 hadde vært kult, men mye press for en som er på lån.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 12:14)
Ganske sikker på at dette blir en vakker Ødegårdfortelling..
Spent på om dette blir en øyeåpner for ZZ eller Martin klapper sammen og faller igjennom
Flott i rødtrøyen!
Det viktigste er uansett at kneet spiller på lag og at han ikke regelmessig må trene alternativt. Det blir umulig for ham å stabilisere seg som en toppspiller hvis ikke.
Det er forresten litt rart at vi ikke vet mer om hans fysiske forfatning. Det er greit at han er med i tropp og sier han føler seg bra, men mye tyder jo på at kneet hemmer ham fra å kunne trene på 100% hver dag.
(Innlegget ble redigert 27.01.21 12:50)
Det som er ille med denne overgangen er all misbruk av bokstaven "Ø" som utlendingene på død og liv skal drive med. "It's øfficial", skriver Arsenal, og jeg klarer ikke å lese det annet enn akkurat sånn det skrives.
Dette blir interessant.
Det er vel også sånn det uttales på Jagland og Stoltenberg-engelsk? :-D
Nå må du sette deg i tidsmaskinen du har reist med og komme deg tilbake til 2020-tallet.
Utrolig stort!
Vanskelig sak. Har alltid ønsket MØ alt godt, men i Arsenal? Wæhhh!!
Jeg trenger en oppfriskning. Hvilke andre nordmenn har spilt for Arsenal, bortsett fra Pål Lydersen?
Reidar Kvammen fikk jo, som vi alle husker, et tilbud som han takket nei til.
Er vel den eneste med A-lagskamper?
Nordtveit fikk vel aldri noen?
George Lewis spiller for u23, men har tilgode å spille for a-laget.
Lydersen er den eneste med A-kamper. Nordtveit spile på U-laget og satt vel på benken i noen A-kamper. George Lewis og Sean McDermott har vel begge norske pass og spiller/har spilt for U-laget, men de kan også representere hhv Rwanda og Irland.
Harald Dutte Berg spilte vel litt for B-laget til Arsenal. Siste som har vært innom Arsenal er Kjetil Wæhler som var der på prøvespill, og som ble invitert på nok et prøveopphold som han takket nei til. Han hadde vel kanskje litt overdreven selvtillit og trodde de ville signere han uten noe prøveopphold på den tiden.
Takk for god informasjon. For meg som vokste opp med Pat Rice, Alan Ball og Peter Storey på veggen blir det spennende å se hvordan dette går.
Ødegaard var vel der også på prøvespill
Spørsmål:
Martin på sitt beste (Godset, Norge, Norge U, Vitesse og Sociedad) vs Braut på sitt beste (spesielt Dortmund) - hvem har størst potensial?