Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rikard Norling må bli!

NYTT TEMA
GatlingGun

GatlingGun
21.05.14 00:04

Jeg limer inn innlegget jeg hadde i Norling må gå - tråden:

hrrreminius: "Brann-supporternes ståltro på Norling minner veldig om Liverpool-fansens tro på Dalglish da han tok over for Hodgson..."

Hodgson -> Dalglish -> Rodgers

Nilsen -> Skarsfjord -> Norling?

Ja, hvis du sammenligner Dalglish sin filosofi og trenerstil med Norling kan jeg gjøre dette.

Det er dette vi tror på. Begge sistnevnte trenere kjører omtrent samme type filosofi. Holde mer på ballen og prøve å spille vakker fotball. Det samme gjorde Deila da han tok over. Hvordan gikk det i hans første sesong, og hvordan går det nå?

Og nå som vi er inne på det, hva med Solskjærs sesongstart forrige sesong(som var hakket verre enn Branns i år og det attpåtil med enda høyere forventninger mtp Moldes to seriegull på rad de foregående årene.

Jeg, og de fleste andre med et hode for fotball tror på Norling, Brann og ungguttene hans. Så får dere andre skrike om gull og at vi bør klage mer på Norling for at Brann ikke umiddelbart blir forvandlet til et lag som kjemper om gull.

Kjemper om gull mot klubber som over en lang periode har bygget lagene sine til å bli de maskinene de er idag(Molde, Strømsgodset, Viking).

Jeg kommer til å fortsette å rive meg i håret, fordi jeg er en lidenskapelig fan som alltid vil at Brann skal vinne. Men innerst inne vet jeg at man ikke kan snu en trend som har pekt nedover helt siden sommeren 2008 på en halv sesong. Spesielt ikke når man har skiftet halve laget og har 60-80% gutter på 22 år eller yngre i startoppstillingen. 

Ting tar tid, og det lover jeg deg at bergensere skal gi ham. Jeg står bak Norling. Klarer han ikke å skape en positiv utvikling over hans kontraktsperiode, bør han gå.

God natt!

thomassimonsen97

thomassimonsen97
21.05.14 00:13

Helt rett innstilling! Virker som han har en plan. Må bare få dannet "egen" tropp med hans inspilte filosofi. Og lære seg litt mer om den norske ligaen :)

Cesc-15

Cesc-15
21.05.14 00:18

Bryr meg ikke nevneverdig om verken Brann eller Tippeligaen, men jeg har sett såpass mye fotball i mitt liv at jeg kan konkludere med følgende: Brann har ikke sjanse til å lykkes om de ikke kvitter seg med seks-sju spillere i den troppen, særlig ikke med en så ambisiøs stil. Treneren er sikkert grei, men det er utopi å tro man kan lykkes over tid med den spillerstallen.

El_Mojo

El_Mojo
21.05.14 09:32

No e d kok! No e d fyring! Vi tar seriegull (i 2015) for vi har Rikard Norling!

den12mann

den12mann
21.05.14 09:45
Cesc-15: men det er utopi å tro man kan lykkes over tid med den spillerstallen.

At det vil komme utskiftninger er utvilsomt, men du tror ikke det er mulig å få spillerne til å bli generelt bedre? Slik de er i dag vil de alltid forbli?

KongOjo

KongOjo
21.05.14 10:23

Når Erik Huseklepp tjener 5 millioner i året så begynner vi å få ett problem, for meg som ikke er bergenser men lidenskapelig Brann supporter så blir det totalt feil når man vet hva de pengene kunne ha blitt brukt til. Jeg vet at sikkert store deler av lønnen kommer fra sponsorer, men den lønnen er en skam og har faktisk irritert meg i lengre tid nå. Jeg liker Huseklepp veldig godt i intervjuer å sånt, men siden han kom tilbake i 2012 har han vært fryktelig svak, og jeg vil heller se Lorentzen eller tom Drame istedenfor han på banen fremover. Denne tråden handler ikke om Huseklepp ser jeg nå : ) men det er ett stort problem av mange i Brann om dagen etter min mening. Men har laget mitt eget ordtak etter de første 10 rundene: Brann i motgang < 3

dudo

dudo
21.05.14 12:41
KongOjo: Når Erik Huseklepp tjener 5 millioner i året

Ikke i Brann.

Myril

Myril
21.05.14 15:39

Måtte han sitte til bryggen i Bergen brenner opp.

GatlingGun

GatlingGun
21.05.14 15:47
Myril: Måtte han sitte til bryggen i Bergen brenner opp.

Det regner for mye til at det noensinne kan komme til å skje.

Tjaaah

Tjaaah
21.05.14 17:59
dudo: Ikke i Brann.

Dette er tydeligvis ekstremt vanskelig for folk.

Dex74

Dex74
21.05.14 19:29

Føler meg nesten sikker på at det skjer ting med spillerstallen i sommer. Husk at da Norling kom til klubben visste han nullogniks om Brann og Tippeligaen. Han ville la alle spillerne få en sjanse og jeg tror nok han allerede nå har flere navn på blokka som ikke får være med videre etter årets sesong.
Håper på tre-fire nye spillere i sommer og at det blir en midtbanegeneral, en midtstopper med fart, en venstreback med fart samt en habil målkåt spisspartner til Orlov.
Spår største opprydding i Brannstallen på mange år før 2015-sesongen!

qbah

qbah
21.05.14 19:33
GatlingGun: Det regner for mye til at det noensinne kan komme til å skje.

Trist.

Markmus

Markmus
21.05.14 19:59
den12mann: At det vil komme utskiftninger er utvilsomt, men du tror ikke det er mulig å få spillerne til å bli generelt bedre? Slik de er i dag vil de alltid forbli?

De som spiller nå vil nok bli langt bedre når de har spilt lenge nok i stilen, men for å kjempe helt i toppen må naturligvis stallen oppgraderes.

Eventuelt må Huseklepp, Demidov, Hanstveit, Sævarsson og Badji finne tilbake til sitt gamle jeg og holde det nivået hele tiden, mens ungguttene virkelig tar steget opp.

Eliteserien er langt lettere å vinne nå enn i 2007, men ikke så lett.

Markmus

Markmus
21.05.14 20:00
Dex74: Føler meg nesten sikker på at det skjer ting med spillerstallen i sommer. Husk at da Norling kom til klubben visste han nullogniks om Brann og Tippeligaen. Han ville la alle spillerne få en sjanse og jeg tror nok han allerede nå har flere navn på blokka som ikke får være med videre etter årets sesong.
Håper på tre-fire nye spillere i sommer og at det blir en midtbanegeneral, en midtstopper med fart, en venstreback med fart samt en habil målkåt spisspartner til Orlov.
Spår største opprydding i Brannstallen på mange år før 2015-sesongen!

Jeg er ikke tvil om at Norling har dannet seg dette bildet, men Bruun-Hanssen og kompani har jo kjørt skuta over grunt farvann i lang tid, så det er nok ikke bare bare å hente de spillerne han vil ha.

Dex74

Dex74
21.05.14 22:06

Brannstyret må ta et valg...enten støtte Norling med midler til å forsterke betydelig eller avslutte samarbeidet så fort som mulig føør det virkelig er krise!
For slik stallen er idag er den ikke god nok i sin helhet til Norlings filosofi. Da får de finne en annen som står for en mere direkte og mindre ballbesittende still
Brann har en meget god trener men selv ikke han kan trylle med en heller medioker spillerstall!

(Innlegget ble redigert 21.05.14 22:07)

BigGeorge

BigGeorge
21.05.14 22:08

Neida, bare fortelle svensken at Larsen og Lorentzen bør spille fra start !

GatlingGun

GatlingGun
21.05.14 23:10

Norling snakker med BA idag. (Klippet er 7 min 49 sek)

den12mann

den12mann
21.05.14 23:13

Hvorfor spiller Askar istedet for Larsen om dagen? Virker rart

GatlingGun

GatlingGun
06.06.14 13:54

Bli. Vær tålmodige. Vent.

Rikard Norling må bli!

Mxzptlk

Mxzptlk
06.06.14 17:14

Skriver under på denne.

floridapanter

floridapanter
08.06.14 12:31

Har en Branntrener noensinne sittet ut kontraktstiden?

Godset_United_Sharks

Gull!

Hem!

ellerno 

Sipzon

Sipzon
08.06.14 13:40

#NorlingMåBli :-)

King_Kenny92_2

King_Kenny92_2
09.06.14 05:32

Har enda troen på Norling og tror ting blir bra om han får tid. Han hadde en svak start både i Malmø og AIK men endte opp med å ha suksess i begge klubbene.

(Innlegget ble redigert 09.06.14 05:38)

GatlingGun

GatlingGun
06.07.14 21:25

Bli.

GatlingGun

GatlingGun
13.08.14 18:17

Vil trekke opp denne om vi avanserer i cupen og slår RBK.

Lover.

GatlingGun

GatlingGun
17.08.14 20:36

Trekker den opp uansett. Grattis Norling med to tre-poengere på rad!

Måtte det bli både tre og fire de neste kampene!

GunnarBull

GunnarBull
17.08.14 20:39
GatlingGun: Trekker den opp uansett. Grattis Norling med to tre-poengere på rad! Måtte det bli både tre og fire de neste kampene!

Grattis fra en moldesupporter også. Veldig glad for at dere endelig har funnet "tonen", satser på at både dere og Aafk holder dere i Tippeligaen.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
18.08.14 09:42
GunnarBull: Grattis fra en moldesupporter også. Veldig glad for at dere endelig har funnet "tonen", satser på at både dere og Aafk holder dere i Tippeligaen.

Vi har MYE arbeid igjen før kontrakten er sikret for å si det sånn.

Men godt å se guttene nå ja

GatlingGun

GatlingGun
13.09.14 19:51

Over streken igjen! Deilig seier!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg