Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva skjedde igår?

NYTT TEMA
stikkpillen

stikkpillen
24.11.14 14:03

Tok nervøsiteten overhånd?

Eller hva skyldtes det at hele Brann-laget fremstod som en gjeng som var på 70% innsats?

Hvordan kan man gå til en slik kamp med dette utgangspunktet? Man fortjener jo ingenting. trodde hvirkelig at spillerene hadde forstått alvoret, noe de høyst sansynlig ikke hadde. Jeg er så skuffet som jeg aldri før har vært etter en Brannkamp, og det sier ikke reint lite. Desverre Norling du ernok ikke rett mann for jobben.

stikkpillen

stikkpillen
24.11.14 14:21

15000 på tribunene ville ha Brann i TL, spillerene og Norling ga blanke faenen. takk skal dere ha for ingenting.

Det er mulig å rette opp litt av inntrykket på Onsdag.

Lykke til.

Folk_Flesk

Folk_Flesk
24.11.14 14:26
stikkpillen: Desverre Norling du ernok ikke rett mann for jobben.

Ja, resultatene har blitt et lite stykke unna seriemesterskapet han forespeilte før sesongen.

BuryMeInSmoke

BuryMeInSmoke
24.11.14 14:26

Skaanes mente Brann spilte en veldig dårlig kamp. 

Men har Brann spilt en kamp i år hvor de har spilt bra? Av det jeg har sett, har de ligget på dette nivået hele tiden.

En annen viktig faktor er at Brann har kniven mot strupen, Mjøndalen derimot har alt å vinne.

Fishstick

Fishstick
24.11.14 14:32
BuryMeInSmoke: Men har Brann spilt en kamp i år hvor de har spilt bra?

Var vel ganske gode i hjemmekampen mot Rosenborg. Sier vel kanskje litt om RBK på den tiden, men læll...

KaffeOrginal

KaffeOrginal
24.11.14 15:19
BuryMeInSmoke: En annen viktig faktor er at Brann har kniven mot strupen, Mjøndalen derimot har alt å vinne.

Så ikke sånn ut i går ( for Brann altså )

georgioss

georgioss
24.11.14 15:35

Virker å være like dårlig trent som RBK var under Perry. Vi klarte heldigvis å korrigere underveis, takket være trenerbytte.

Etter å ha sett ukeplanene til Brann så er jeg ikke overrasket, kan ikke hvile seg til å bli godt trent, selv om restitusjon er viktig.

stikkpillen

stikkpillen
24.11.14 16:37
georgioss: Etter å ha sett ukeplanene til Brann så er jeg ikke overrasket, kan ikke hvile seg til å bli godt trent, selv om restitusjon er viktig

Nå tenker jeg ikke sesongen som helhet her, men mer den tafatte gjengen som spiller foran 15000 i en kvalikk kamp. Ingen andre lag i Norge hadde klart å samle en slik publikums oppsluttning om en slik kamp. Da er det det minste en kan forlange at alle, ja alle, går i krigen. Eneste formiddlende jeg kan finne her måtte være at spillerne var grepet av panikk, men det tror jeg ikke. Det er flaut og ikke minst urovekkende å høre at Norling står og sier at tenningen nok ikke var den rette, Hva i all verden skal da til for å få tenning?

SKAM DERE ALLE I SKB.

(Innlegget ble redigert 24.11.14 16:39)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg