Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ole Gunnar Solskjær

NYTT TEMA
Maja-sama

Maja-sama
29.11.14 13:55

Han filleristes sammen med sin venn Jim om dagen.... Og leverte til stryk i Cardiff. Er han ferdig som trener på toppnivå?

Tormund

Tormund
29.11.14 13:59
Maja-sama: Er han ferdig som trener på toppnivå?

Sikkert ikke, men han bør ha lært av sine feil. Ikke kjøp inn en masse nordmenn, ikke dra med seg speiderteam fra norsk fotball.

GoingKronos

GoingKronos
29.11.14 14:16
Maja-sama: Er han ferdig som trener på toppnivå?

Han er hvertfall ferdig i norsk fotball, måten han forsvarer Solbakken på viser bare at de to har drevet med lyssky virksomhet. Grådighet er aldri pent å se på.

janh

janh
29.11.14 14:20

Det er noen år siden; men jeg prøvde meg her inne med at Solskjær på langt nær var den uskyldige lille bestemors drøm, men derimot ganske så kynisk.

PapaSmurf

PapaSmurf
29.11.14 14:22

Han er selvsagt ikke ferdig i norsk fotball. Ikke bare har anklagene mot han enn så lenge ikke blitt dokumentert, men om han skulle ha gjort noe galt så medfører det ikke yrkesforbud. 

Janh: Solskjær er kjempekynisk. Det viste han i Molde. Men derfra til å være en skurk er det et stykke. 

(Innlegget ble redigert 29.11.14 14:23)

Fygaren

Fygaren
29.11.14 14:30
GoingKronos: Han er hvertfall ferdig i norsk fotball,

Du snakker om den fremtidige landslagssjefen. Absolutt ikke ferdig i norsk, eller internasjonal fotball. 

Det samme gjelder forøvrig Solbakken. Selv om jeg synes det er herlig at han får pes er det ganske åpenbart at han kommer til å lande på beina også her. 

GoingKronos

GoingKronos
29.11.14 14:37
Fygaren: Du snakker om den fremtidige landslagssjefen.

Neppe, selvom NFF er gjennområttent så har jeg vanskelig for å tro det. Jeg tror nok han vil finne seg en klubb utenlandsk pga navnet sitt, men så lenge han er mest opptatt av å tjene penger til Solbakken så vil han aldri lykkes som trener. Fotballen er virkelig drømmeplassen for de som driver med økonomisk snusk, ingen kontroll og lett å bortforklare.

janh

janh
29.11.14 14:37
PapaSmurf: Janh: Solskjær er kjempekynisk. Det viste han i Molde. Men derfra til å være en skurk er det et stykke

Har aldri sagt eller ment at han er en skurk, men har hørt fra flere at han er ultrakynisk; på flere områder.

Fishstick

Fishstick
29.11.14 14:38
Fygaren: Selv om jeg synes det er herlig at han får pes er det ganske åpenbart at han kommer til å lande på beina også her.

Er ikke like sikker som deg.

Bare vent til han begynner å forsvare seg. På ett eller annet tidspunkt må han begynne å prate og da kan mye skje. Vi har sett de superarrogante svarene han kom med før det ble skikkelig hett, blant annet om Østenstad, og han fortsatt hadde masse selvtillit. Litt mer stille nå, for å si det sånn. Og flere saker er i vente.

Cityvenn

Cityvenn
29.11.14 14:43
Maja-sama: Han filleristes sammen med sin venn Jim om dagen.... Og leverte til stryk i Cardiff. Er han ferdig som trener på toppnivå?

Når en ser hvilke andre som får muligheter etter å ha sett rimelig hjelpesløse ut , og noen av dem faktisk lykkes senere i stor grad , så tvilsomt....

GunnarBull

GunnarBull
29.11.14 16:16
Cityvenn: Når en ser hvilke andre som får muligheter etter å ha sett rimelig hjelpesløse ut , og noen av dem faktisk lykkes senere i stor grad , så tvilsomt....

Godt poeng. Vi glemmer det meste etter et par år, og da vil han nok dukke opp igjen hvis han selv vil. Selv har jeg mest tro på at han havner i Sverige eller et annet nordeuropeisk land enn Norge.

Balle_Clorin69

Balle_Clorin69
30.11.14 11:14
GoingKronos: Han er hvertfall ferdig i norsk fotball

årets gjøk?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg