Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Enda en Brann tråd HueHueHue

NYTT TEMA
Patriot95

Patriot95
02.12.14 15:03

Hvorfor så hissige over alle Brann trådene? Klikk på de dere vi lese på så forsvinner de etterhvert. Brann supportere er engasjerte og lager tråder etter hendelser og situasjoner som oppstår i Brann. På denne måten får de en ryddig og klar debatt om et spesifik tema. I stedet for å ta alle diskusjoner i en klubbtråd hvor debatten blir helt uoversiktlig. Jeg forstår ikke hvorfor de andre supportere gjør det samme for sin klubb.

Dessuten så synes jeg gøy når flere var eplekjekke og sa at de gledet seg til at Brann rykket ned for å få slutt på Brann-trådene og bergensere, men så skjer akkurat det motsatte. Hovmod står for fall og dere får bare finne dere i det. Brann og bergensere vil alltid være populært.

Dewaz

Dewaz
02.12.14 15:08
Patriot95: Hovmod står for fall

Hæ?

Patriot95

Patriot95
02.12.14 15:20
Dewaz: Hæ?

Norsk ordtak som går ut på at folk som godter seg over andres ulykke gjerne får seg en liten smell senere.

Sparedusj

Sparedusj
02.12.14 15:25

Idiottråd. 

Patriot95

Patriot95
02.12.14 15:26
Sparedusj: Idiottråd.

Bare fordi du gikk i fellen?

lsklars

lsklars
02.12.14 15:30
Patriot95: Brann supportere er engasjerte og lager tråder etter hendelser og situasjoner som oppstår i Brann.

Så ta det på deres eget Brannforum, og ikke her. 

Patriot95

Patriot95
02.12.14 15:33
lsklars: Så ta det på deres eget Brannforum, og ikke her.

Lufta er for alle. Hvis alle skulle diskutert på sine egne klubbforum så hadde det ikke vært noen tråder under "Fotball-Norsk"

Myggbalsam

Myggbalsam
02.12.14 15:39
Patriot95: Lufta er for alle. Hvis alle skulle diskutert på sine egne klubbforum så hadde det ikke vært noen tråder under "Fotball-Norsk"

Foretrekker et tomt forum fremfor tråder som dette.

Sparedusj

Sparedusj
02.12.14 15:43

Ikke fordi jeg gikk i "fella" nei. Det er en idiottråd fordi den mest sannsynlig er laget av en idiot.

Patriot95

Patriot95
02.12.14 15:55
Sparedusj: Det er en idiottråd fordi den mest sannsynlig er laget av en idiot

Så så så... Sånt snakker man ikke til fremmede. Hvis du blir irritert så kan du heller ta en tur ut i skogen.

Sparedusj

Sparedusj
02.12.14 16:15

Du kan ta handa opp av buksa igjen, jeg er ikke irritert. Jeg er lei. Lei av intetsigende tråder som dette hvor trådstarter har et oppmerksomhetsbehov som går utenpå de aller fleste normale mennesker. 

Edit: og det beviser jo bare at jeg er idioten som gir deg oppmerksomhet. Beklager det, skal slutte nå.

(Innlegget ble redigert 02.12.14 16:16)

Patriot95

Patriot95
02.12.14 16:30
Sparedusj: Du kan ta handa opp av buksa igjen, jeg er ikke irritert. Jeg er lei. Lei av intetsigende tråder som dette hvor trådstarter har et oppmerksomhetsbehov som går utenpå de aller fleste normale mennesker.
Edit: og det beviser jo bare at jeg er idioten som gir deg oppmerksomhet. Beklager det, skal slutte nå.

Å ha et oppmerksomhetsbehov er ikke unormalt alle har behov for oppmerksomhet. Men det var ikke derfor jeg startet tråden, det var vel får å kunne diskutere dette med "for mange Brann tråder". Jeg har da heller fått for menge useriøse innlegg i stedet.

Det var bra at du innså at du mot din vilje gir oppmerksomhet til noe du mener ikke fortjener det.

BuryMeInSmoke

BuryMeInSmoke
02.12.14 17:01

Det dobbeltmoralske er at mange Brannsupportere Først er opprørte fordi fotball-norge latterliggjør Brann.

Likevel velger dere å masseprodusere tråder for å minne oss på nedrykket deres,  om, og om igjen. 

På toppen av dette legger dere ut innlegg som oppfordrer andre til å holde seg unna disse Brann-relaterte trådene - ved å legge ut flere Brann-tråder.

I tillegg til at i samme tråder, oppfordres det at man - igjen -burde slutte å latterliggjøre Brann. 

Er ikke det beste for dere å gå stille i gangene, hvis dere ikke ønsker oppstyr?

Vanskelig å forstå hva hensikten deres er.

(Innlegget ble redigert 02.12.14 17:06)

Republikken-Bergen

Republikken-Bergen
02.12.14 17:11

Vi burde fått vårt eget forum her inn på vgd. Fotball-Brann

Patriot95

Patriot95
02.12.14 17:21
BuryMeInSmoke: Det dobbeltmoralske er at mange Brannsupportere Først er opprørte fordi fotball-norge latterliggjør Brann.
Likevel velger dere å masseprodusere tråder for å minne oss på nedrykket deres, om, og om igjen.
På toppen av dette legger dere ut innlegg som oppfordrer andre til å holde seg unna disse Brann-relaterte tråder - ved å legge ut flere Brann-tråder.
I tillegg til at i samme tråder oppfordres det om at man igjen burde slutte å latterliggjøre Brann.
Er ikke det beste for dere å gå stille i gangene, hvis dere ikke ønsker oppstyr? Vanskelig å forstå hva hensikten deres er.

Takk for et saklig innlegg.

Om fotball-norge latterligjør Brann så er det dems valg. Vi masseproduserer ikke tråder for å minne noen på at Brann har rykket ned, men fordi Bergen er i sorg og det skjer mye i Brann og det er mye å diskutere.

Jeg lagde denne tråden spesielt for dette temaet her, sånn at andre tråder kan diskutere sin sak.

Jeg er helt enig med dere som synes det er for mange Brann-tråder her, men jeg er jo Brann fan så jeg bryr meg lite. Om VGD skulle hatt et eget felt kun for Brann så hadde det vært fint for min del.

Jeg tror de fleste der ute misforstår Brannsupportere. Vi snakker ikke så mye om Brann for at dere andre skal høre det, men fordi det er så mye om Brann vi har lyst til å si. Og det er nok vesentlig i denne "Branntråd-debatten".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg