Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Norske eks-talenter med nye klubber i januar?

NYTT TEMA
sameohyeah

sameohyeah
24.12.14 12:26

Det er en rekke eks-talenter fra rundt 90-generasjonen som er/bør være på jakt etter nye klubber i januar. Tenker det kan gjøre seg med en samletråd for rykter, drømmescenarioer og generell diskusjon. De jeg tenker på er særlig Joshua King, Eikrem, Rogne, Pedersen og Berget. Det er sikkert flere.

Personlig håper jeg ingen av disse velger nivå høyere enn Belgia/Østerrike. Dytt gjerne hele gjengen inn i 2. Bundesliga - der får norske spillere faktisk spilletid.

Skrtel

Skrtel
24.12.14 12:28

Høyeste nivå disse spille bør sikte etter:

Eikrem: Nederland eller Belgia
Rogne: Frankrike
Pedersen: Danmark
Berget: Danmark

(Innlegget ble redigert 24.12.14 12:28)

sameohyeah

sameohyeah
24.12.14 12:35

Rogne har vel slitt mye med skader etter Celtic, men bør være mulig for han å komme opp på et bra nivå igjen. Norge hadde trengt en stopper på 194 i disse dager. Nivået på norsk stoppestand har aldri vært dårligere.

Synes Frankrike høres litt tøft ut i utgangspunktet, men kanskje oppnåelig etter en mellomstasjon.

BigGeorge

BigGeorge
24.12.14 12:37

Nå er det oftest toppklubbene vi bruker som referanse i en liga. En Østerrisk eller sveitsisk klubb på nedre tabellhalvdel kunne jo være noe.

Marcus Pedersen har jeg veldig lite tro på. Retur Hamkam on to år ?

Heineken

Heineken
24.12.14 12:40
sameohyeah: Nivået på norsk stoppestand har aldri vært dårligere.

Litt rart.. Vi har alltid hatt meget gode stoppere gjennom årene, det samme gjelder spisser.. Nå har vi store problemer i disse posisjonene, men vi har en haug med offensive midtbanespillere noe vi har hatt mangelvare av før, så det er en litt rar utvikling..

sameohyeah

sameohyeah
28.12.14 00:17

Ikke lett å forstå dette. Ser det er kommet spesialtråder for de mest interessante eks-talentovergangene. Lager spin-off tråd om norsk stopperstand i stedet.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
28.12.14 13:19
BigGeorge: Marcus Pedersen har jeg veldig lite tro på. Retur Hamkam on to år ?

Føler meg sikker på at dette er noe farget av hvor han har kontrakt nå gitt ditt "noe spesielle" forhold til denne klubben :-)

Men ja , om vi faktisk skal diskutere spilleren så har jeg vanskelig for å se for meg ham i en virkelig stor klubb i en stor liga . At han kan gjøre det greit i en middels liga og grei klubb der han tjener mye bedre enn i Norge ? Ikke tvil i min sjel om akkurat det .

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg