Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Elektronisk kampprogram

NYTT TEMA
Heborres

Heborres
26.04.15 16:27

Vi beveger oss stadig mot et papirløst samfunn, og i Haugesund har de denne sesongen startet med elektronisk kampprogram. FKH legger nå ut kampprogrammet på http://kampprogram.no/ der det blir lagt ut info om lagene, høydepunkter fra forrige kamp, prislister på kiosken osv.

Det skal visstnok i fremtiden også være mulig å få bestille seg et pledd og/eller lue og få det levert til setet sitt under kampen.

Hva tror folk om dette? Vil andre klubber også henge seg på?

KingKongHalvor

KingKongHalvor
26.04.15 16:33
Heborres: Det skal visstnok i fremtiden også være mulig å få bestille seg et pledd

Pledd på fotballkamp ja, da hadde jeg holdt meg foran skjermen i stedet.

Gorgi

Gorgi
26.04.15 16:35

Heborres:"Hva tror folk om dette? Vil andre klubber også henge seg på?"

------------

God tro på et slikt prosjekt. Det må være veldig aktuelt i Stavanger der det allerede er "connected stadium". Kanskje en kan dra det litt lenger og få bestilt både kaffe og pølse levert på plassen sin i pausen:)

Gorgi

Gorgi
26.04.15 16:37

KingKongHalvor:"Pledd på fotballkamp ja, da hadde jeg holdt meg foran skjermen i stedet."

----------

Pledd ble brukt av meg under gårsdagens kamp i Stavanger.

Fikk mange misunnelige blikk fra de rundt meg under en kald affære. Fungerte perfekt!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg