Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Davy Wathne

NYTT TEMA
Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 13:12

Vil bare meddele at vi (Brannfansen) er dønn lei av Wathnissens konstante nedrakking av Brann, hver gang noe negativt har skjedd med Sportsklubben. Han påberoper seg å være Brannfan, nen ekte Brannfans holder ikke på på den måten han gjør. Han jubler sågar sammen med Branns motstandere, han er og blir en regulær Watnisse, en tullebukk, som kan holde seg milevis unna den dagen Brann har grunn til å feste. Da skal ikke sulliken få lov til å sole seg i glansen.

(Innlegget ble redigert 14.04.16 13:12)

lsklars

lsklars
14.04.16 13:21

Okei 

Realisten123

Realisten123
14.04.16 13:27

Davy Wathne elsker Brann av hele sitt hjerte! Men Davy er mediemann.. Han kan ikke komme med kjærlighetserklæringer i hytt og pine. Ellers er det forfriskende at man har noen fans son bryr seg om administrasjon og utvikling. Hvor har egentlig Brann vært på det feltet de siste 10 årene? All kritikken til Davy er fortjent, og det er sjokkerende hvordan sportsklubben har blitt styrt under RBH. Greit at noen supportere har både gangsyn og engasjement.

Trådstarten er selvsagt helt elendig. Davy har vært Brann-supporter i 60 år, og det er ingen spørsmål rundt hans kjærlighet til Brann.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
14.04.16 13:29
Realisten123: All kritikken til Davy er fortjent, og det er sjokkerende hvordan sportsklubben har blitt styrt under RBH. Greit at noen supportere har både gangsyn og engasjement

All kritikken AV Davy er fortjent mener du

KaffeOrginal

KaffeOrginal
14.04.16 13:30
Realisten123: Trådstarten er selvsagt helt elendig. Davy har vært Brann-supporter i 60 år, og det er ingen spørsmål rundt hans kjærlighet til Brann.

Han har dessverre lest seg litt for mye opp på bibelen og dette med at den man elsker tukter man

Realisten123

Realisten123
14.04.16 13:30
KaffeOrginal: All kritikken AV Davy er fortjent mener du

Nei, det gjør jeg ikke.

Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 13:35

Er Realisten Brannfan? Hvis ikke, hvilket grunnlag har du for å uttale deg? 

kytec

kytec
14.04.16 13:36
Realisten123: det forfriskende at man har noen fans son bryr seg om administrasjon og utvikling. Hvor har egentlig Brann vært på det feltet de siste 10 årene?

Gikk vel ganske greit for 9 år siden, men det var kanskje ikkje admistrasjonens fortjeneste, men mer at de brukte penger de ikkje hadde.

kytec

kytec
14.04.16 13:38
Hepp1971: Er Realisten Brannfan? Hvis ikke, hvilket grunnlag har du for å uttale deg?

Visst det bare er brannfans som skal skrive i tråder om Brann blir det nok tynn suppe.

Fishstick

Fishstick
14.04.16 13:40
Hepp1971: Er Realisten Brannfan?

Dette har jeg også lurt på. Noen ganger er han Brann-fan, mens andre ganger er han Odd-fan. Om jeg ikke blander noe voldsomt her.

Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 13:44

kytec, han må få uttale seg, men definisjonen på å elske en klubb, er at man er klubben tro uansett vær og vind. Man går ikke ut og disrespekterer klubben slik Wathne gjør. Han gjør konstant narr av klubben og elsker å gjøre seg populær i diverse landsdelsaviser i forkant av landsdelens klubb sitt møte med Brann. Som ifjor, da han var ute og hauset opp Kristiansunds sjanser mot Brann, samtidig som han rakket ned på klubben i sitt hjerte, i Tidens Krav. Wathne har blitt mer og mer klovn og han hopper hver gang Dagbladet eller andre aviser gir ham tid, da står han klar med reglene sine og det renner ut regulært piss, gammelt og nytt piss, piss i ny og gammel innpakning. Så dønn, dørgende lei av denne gottskalken av en Wathnisse.

(Innlegget ble redigert 14.04.16 13:46)

Realisten123

Realisten123
14.04.16 13:47
Fishstick: Dette har jeg også lurt på. Noen ganger er han Brann-fan, mens andre ganger er han Odd-fan. Om jeg ikke blander noe voldsomt her.

Jeg er født og oppvokst i Bergen. Har heiet på Brann i alle år, men har også tilknytning til Odd fra min mors side. Derfor har jeg egentlig hjerte i begge klubber, og jeg har vært på Skagerak et titalls ganger. Men jeg svarer alltid Brann når folk spør hvem jeg liker best.

JackAass

JackAass
14.04.16 14:12

Nei, la heller Brannfansen være for de ekte bergenserne, de som piper på egne spillere, skjeller ut trenere og dropper å komme på stadion bare fordi man har rykka ned en divisjon.

storteple

storteple
14.04.16 14:20
Hepp1971: definisjonen på å elske en klubb, er at man er klubben tro uansett vær og vind.

Det er det slettes ikke. Det er din definisjon.

Jeg kan selvsagt være kritisk til driften, styret og stell av Viking (spesielt i disse dager) og fortsatt elske klubben.

Small_boi

Small_boi
14.04.16 14:26
JackAass: Nei, la heller Brannfansen være for de ekte bergenserne, de som piper på egne spillere, skjeller ut trenere og dropper å komme på stadion bare fordi man har rykka ned en divisjon.

Vel, Brann hadde et snitt på over 10 000 i Obos. Det er ganske respektabelt og det var bare Rosenborg og Viking som hadde høyere tilskuertall.

Fishstick

Fishstick
14.04.16 14:30
Realisten123: Jeg er født og oppvokst i Bergen. Har heiet på Brann i alle år, men har også tilknytning til Odd fra min mors side. Derfor har jeg egentlig hjerte i begge klubber, og jeg har vært på Skagerak et titalls ganger. Men jeg svarer alltid Brann når folk spør hvem jeg liker best.

Takk for oppklaring. Har spekulert litt på dette noen ganger.

Realisten123

Realisten123
14.04.16 14:31
Hepp1971: Er Realisten Brannfan? Hvis ikke, hvilket grunnlag har du for å uttale deg?

Meget tynt argument. Jeg har både sett og hørt hva Davy har uttalt seg om Brann, og det hersker ingen tvil om at Wathne er glad i Brann. Alt det du kommer med i åpningsinnlegget er spekulasjoner og personlige preferanser. Du liker ikke Davy... Fair Enough! Men kom nå ikke krypende med oppgulp som sår tvil om hans supporter-kandidatur.

Les denne En ekte supporter

(Innlegget ble redigert 14.04.16 14:33)

Realisten123

Realisten123
14.04.16 14:36
Fishstick: Takk for oppklaring. Har spekulert litt på dette noen ganger.

Hehe! Liker egentlig ikke den siden av det. Jeg misliker folk som har 2 klubber, spesielt hvis de er i samme divisjon. Prøver derfor å distansere meg fra Odd. Enda vanskeligere å forholde seg til problematikken når Odd begynte å kjempe om medaljer. Men kall meg gjerne Brann-supporter.

Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 14:46

Wathne er en løs kanon, enn innpisser, en som gjør seg til lags hos alle og han gjør det på bekostning av Brann, klubben han samtidig hardnakket påstår at han elsker. Det at han hiver seg på bølgen, etter matchen igår, var på en måte som forventet, men veldig originalt er det ikke. Og nei, Realisten, Wathne er ikke ekte Brannsupporter i min bok.

NB! Jeg er på ingen måte en naiv fan som står og applauderer alt Brann gjør. Jeg var med på boikotten da Skars fikk forlenget kontrakt og jeg var med på det verbale skytset mot Norling, da Brann spilte uavgjort mot Nest 16 mai. Gjett om Norling fikk høre det da, flere stod igjen på tribunene og ba ham dra seg til helvete hjem. Jeg er heller ikke blant fansen som står og klapper og hyller trenere og spillere uansett hva de leverere. Men, jeg ville aldri uttalt meg på den måten Wathne gjør, i andres leir, om klubben jeg elsker. 

DietCoke

DietCoke
14.04.16 14:51
Hepp1971: Det at han hiver seg på bølgen, etter matchen igår, var på en måte som forventet, men veldig originalt er det ikke.

Du får ikke med deg mye av det Wathne uttaler i forskjellige fora, gjør du? Hive seg på bølgen, liksom.

NB! Jeg er på ingen måte en naiv fan som står og applauderer alt Brann gjør. Jeg var med på boikotten da Skars fikk forlenget kontrakt og jeg var med på det verbale skytset mot Norling, da Brann spilte uavgjort mot Nest 16 mai. Gjett om Norling fikk høre det da, flere stod igjen på tribunene og ba ham dra seg til helvete hjem.

Du verden. Et eksempel til etterfølgelse der.

Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 14:53

Ja, hva er problemet med det?

DietCoke

DietCoke
14.04.16 14:57
Hepp1971: Ja, hva er problemet med det?

Problemet med hva?

Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 15:02

Med at jeg og andre bruker de midlene vi kan, som er å enten boikotte eller si verbalt ifra, når noe er galt med klubben? Engasjerte supportere gjør dette verden over. Eller kjører du søndagsskolestil på tribunen?

DietCoke

DietCoke
14.04.16 15:08
Hepp1971: Med at jeg og andre bruker de midlene vi kan, som er å enten boikotte eller si verbalt ifra, når noe er galt med klubben?

Problemet er at begge de eksemplene du trekker frem er eksempel på meningsløse, dels ondskapsfulle og lite konstruktive handlinger og er dessuten et symptom på nettopp de holdninger Wathne ofte påpeker.

Så bør du ikke glemme at det du ser på TV er journalisten Davy Wathne. I møte med andre klubber og i dekning av kamper på fjernsysnet, vil denne nødvendigvis ikke være synonym med privatpersonen, eller brannsupporteren, Davy Wathne.

KongOjo

KongOjo
14.04.16 17:06

Var det ikke Davy som mente at han trodde Brann skulle rykke ned til 2 div i fjor, riktignok før Norling fikk sparken. Var muligens etter Levanger kampen som kanskje var enda verre enn selve nedrykket, da liker han å stå fram som stor kritiker, jeg har aldri likt den siden av Davy. I går var han jo frampå igjen når man fikk en nedtur etter den gode sesongstarten. Han klager på at Brann supporterne alltid er for optimistisk eller for negativ, men det er jo han som alltid er negativ, og det mener jeg er verre enn å verre.

Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 17:36

Er det ondskapsfullt å boikotte kamper pga forlengelsen med Skars? Utskjellingen av Norling kom etter nok en nedtur og han var vågal nok til å ta en runde rundt for å beklage til fansen. Folk var i harnisk og han fikk passet sitt påskrevet. Mulig at det kan oppfattes som ondskapsfullt, men begeret var fylt for mange og vel så det.

zephyrus

zephyrus
14.04.16 18:17
KongOjo: Han klager på at Brann supporterne alltid er for optimistisk eller for negativ,

Og det har han helt rett i.

Hepp1971

Hepp1971
14.04.16 19:09

Leeds United, ja, har anglofile også en formening om Brannfansen?

zephyrus

zephyrus
14.04.16 19:30
Hepp1971: Leeds United, ja, har anglofile også en formening om Brannfansen?

BERGEN UT AV NORGE!!!!!!!!!!!!!!!!

zephyrus

zephyrus
14.04.16 19:45
Hepp1971: Leeds United, ja, har anglofile også en formening om Brannfansen?

At dere er fryktelig naive. Sikter til da dere åpenbart var sikre på at den like naive Rikard Norling skulle ta Brann til seriemesterskap...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg