Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Her kan ikke RBK-fansen varme opp, før Brann-RBK:

NYTT TEMA
Hepp1971

Hepp1971
29.04.16 13:11

http://www.ba.no/nyheter/uteliv/mat-og-drikke/her-kan-du-ikke-ga-i-hva-du-vil/s/5-8-337522

Theatro i Bergen tillater ikke skinnvest og heller ikke supportbekledning, så her får dere dobbel straff, RBK-ere, selv om dere stiller i festantrekk eller supporterutstyr! Badatisj!

(Innlegget ble redigert 29.04.16 13:11)

trøndergutten

trøndergutten
29.04.16 14:26

Okei.

HengeTrynet

HengeTrynet
29.04.16 14:28

Synk

janko_7

janko_7
29.04.16 14:50

Er slik i Trondheim også. Skulle ut å eta men fikk beskjed om å gå på hotelet å skifte. Vi hadde på oss supportbekledning,

KaffeOrginal

KaffeOrginal
29.04.16 14:55
Hepp1971: Theatro i Bergen tillater ikke skinnvest og heller ikke supportbekledning,

Ikke alene på den listen i Bergen sånn sett

Nødutgang

Nødutgang
29.04.16 14:57
trøndergutten: Okei.

Er vel vanlig at store grupper bortesupportere får "tildelt" et eget sted før kampen så vi unngår scener med MFK-supportere med barn på armen som havner i trøbbel.

PapaSmurf

PapaSmurf
29.04.16 16:04

Pretensiøst sted. Jeg liker bedre Hard rock cafés slagord: love all serve all. 

Jeg nekter å tro at det er et problem at folk går på byen i skitne, hullete klær med Crocs. 

marley6

marley6
29.04.16 16:28

Jeg fikk ikke ha på meg lue inne på pubben utenfor stadion til Stoke. En helt vanlig grønn lue. Ble stoppet av en Bobby som sa "take your hat off"... 

Kurtkanon2

Kurtkanon2
29.04.16 16:41

Jeg har ingen problemer med at innehaverne av restauranter, nattklubber, puber etc. kjører kleskode. Det har noe med hvilket klientell man ønsker å tiltrekke seg, som igjen har med hvilke målgrupper av kunder.

Hvis du er typen som liker å gå rundt velstelt i plettfri dress, så ønsker du kanskje litt style og shwoong i det utemiljøet du liker å søke deg til. Skitne, lurvete joggebuksefolk med håret i alle retninger og oljesmuss på fingrene, passer ikke helt inn i det bildet.

På den annen side ønsker du deg kanskje til et sted der folk kommer vaggende inn i fritidsklær, supporterfarver og joggedresser om hverandre. Hvor en iskald øl til en pris du ikke dåner av, og fordomsfri stemning er det viktigste. Finnes de stedene også.

Harmoni, sømløshet, konfliktfritt. Profitabelt.

Restaurant- og utelivsbransjen er steintøft å drive business i, hvitt vel å merke. Svart, blir en litt annen melodi. Uten en noenlunde fast kundekrets som føler seg veldig hjemme i akkurat DITT sted, er du fucked.

En balansegang deluxe.

Tjaaah

Tjaaah
29.04.16 22:01
PapaSmurf: Pretensiøst sted. Jeg liker bedre Hard rock cafés slagord: love all serve all. Jeg nekter å tro at det er et problem at folk går på byen i skitne, hullete klær med Crocs.

Det er en ganske god grunn til at supportereffekter ikke er tillatt de fleste steder, det blir bare bråk av sånt. Ellers ville du nok blitt overrasket over hvor mange som stiller på byn i alle mulige rare kostymer.

Reglene gjør det som oftest lettere for vaktene å nekte mennesker som gjerne bare hadde laget kvalm for andre gjester uansett.

Men du har helt rett, Theatro er et vanvittig pretensiøst sted.

Tjaaah

Tjaaah
29.04.16 22:03
Kurtkanon2: Restaurant- og utelivsbransjen er steintøft å drive business i, hvitt vel å merke. Svart, blir en litt annen melodi. Uten en noenlunde fast kundekrets som føler seg veldig hjemme i akkurat DITT sted, er du fucked.

Hele innlegget ditt er mer eller mindre fasit her. Hver til sitt er noe som kanskje høres litt kjipt ut, men som blir mye koseligere på byn. Og langt mindre konfliktfylt.

KongOjo

KongOjo
29.04.16 22:57

Ulovlig med hodeplagg, men fult lovlig med hijab. Norge ass, ytringfrihetens mekka.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg