Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Arrangementsavvikling på Alfheim i anledning kamp

NYTT TEMA
Hepp1971

Hepp1971
01.05.16 20:29

Hvorfor lar disse bondetampene av noen kamparrangører, en eller annen bondsk vattnisse av en russ, skjemme hele andre omgang med stygg, regional musikk? TV-kameraene fanget opp idioten, som hadde bakdørene oppe, med et sykt stort høytaleranlegg på full guffe. For et amatørnivå, hvorfor gikk ingen ut og fikk denne tullingen fjernet? Hvilken planet befinner dere dere på? Provinsielle tullinger!

Når det er sagt, TIL var grusomme og Brann enda verre, helt greit med tap, men stram inn arrangementet til neste gang, det er fotballkamp dere avvikler, ikke dansebandfestival!

(Innlegget ble redigert 01.05.16 20:30)

Kurtkanon2

Kurtkanon2
01.05.16 20:32
Hepp1971: det er fotballkamp dere avvikler, ikke dansebandfestival!

Regner med at "Nystemten" heretter er forbudt ved lov i Bergen?

Spelaren

Spelaren
01.05.16 20:34
Hepp1971: hvorfor gikk ingen ut og fikk denne tullingen fjernet?

Var det helligdagsfreden han brøt? :)

zephyrus

zephyrus
01.05.16 20:34
Hepp1971: Hvorfor lar disse bondetampene av noen kamparrangører, en eller annen bondsk vattnisse av en russ, skjemme hele andre omgang med stygg, regional musikk? TV-kameraene fanget opp idioten, som hadde bakdørene oppe, med et sykt stort høytaleranlegg på full guffe. For et amatørnivå, hvorfor gikk ingen ut og fikk denne tullingen fjernet? Hvilken planet befinner dere dere på? Provinsielle tullinger! Når det er sagt, TIL var grusomme og Brann enda verre, helt greit med tap, men stram inn arrangementet til neste gang, det er fotballkamp dere avvikler, ikke dansebandfestival!

He he. Du er utvilsomt den mest "positive" på vgd, Hepp1971!

dzk

dzk
01.05.16 20:37

Ok.

Kronidioten

Kronidioten
01.05.16 20:38
Hepp1971: Hvorfor lar disse bondetampene av noen kamparrangører, en eller annen bondsk vattnisse av en russ, skjemme hele andre omgang med stygg, regional musikk?

Kanskje du burde ta deg en tur opp til Tromsø slik at du ser at vi verken er bønder eller vattnisser. Musikken her er heller ikke så værst. Takk for kampen

UtflyttetFinnamrking

Kronidioten: Kanskje du burde ta deg en tur opp til Tromsø slik at du ser at vi verken er bønder eller vattnisser. Musikken her er heller ikke så værst. Takk for kampen

Prøver du VIRKELIG å snakke fornuft med en bergenser? 

Virkelig?

Hepp1971

Hepp1971
01.05.16 20:46

Er dere virkelig fornøyd med at musikk fra en russebil overdøvet pubikum i andre omgang? TV-kommentatoren skjønte ingenting og ingen i TILs arrangementsteam gjorde en puck for å få det stoppet. Er dere ikke det minste flau?

Sparedusj

Sparedusj
01.05.16 20:52
Hepp1971: Er dere ikke det minste flau?

Jo, men mest på dine vegne igrunn.

Hepp1971

Hepp1971
01.05.16 20:56

Ja, man kan vel ikke forvente annet i Tromsø og Drammen. Hadde noen forsøkt seg på å kuppe en fotballkamp på denne måten i Bergen, hadde det blitt satt en stopper for det umiddelbart.

PapaSmurf

PapaSmurf
01.05.16 20:57

Jeg så ingenting, men hvis en russebil stiller seg opp ved stadion og pumper ut støy er jeg enig i at noen burde tatt grep. 

Hepp1971

Hepp1971
01.05.16 21:00

Se 2 omgang i reprise på Sumo, spol litt hvis du kan og du vil blant annet kunne se synderen stå og briefe med bakdøren åpen, med et ekstrem høytaleranlegg på.

Kronidioten

Kronidioten
01.05.16 21:01
Hepp1971: Er dere virkelig fornøyd med at musikk fra en russebil overdøvet pubikum i andre omgang? TV-kommentatoren skjønte ingenting og ingen i TILs arrangementsteam gjorde en puck for å få det stoppet. Er dere ikke det minste flau?

Bilen spillte TIL-sanger 20 meter bak Brann-målet. Gjengen i russebilen hadde nok svidd av noen tusen for det var et voldsomt volum. Ville først også at vaktene skulle gå bort å vise dem bort, men når hele stadionen begynte å synge med underveis gjorde det ingen verdens ting.

Kronidioten

Kronidioten
01.05.16 21:03
Hepp1971: Er dere virkelig fornøyd med at musikk fra en russebil overdøvet pubikum i andre omgang?

Du er en flau sjel. Det anlegget der hadde spillt ut "o-store" Brann stadion enkelt, uten at noen av dere hadde trengt å være flau over det. Det var et helsikkes volum.

Tangsprell

Tangsprell
01.05.16 21:08
Kronidioten: Bilen spillte TIL-sanger 20 meter bak Brann-målet. Gjengen i russebilen hadde nok svidd av noen tusen for det var et voldsomt volum. Ville først også at vaktene skulle gå bort å vise dem bort, men når hele stadionen begynte å synge med underveis gjorde det ingen verdens ting.

Var på Alfheim og hørte ingenting av denne musikken.

Hepp1971

Hepp1971
01.05.16 21:09

Satt dere virkelig pris på innslaget? Er det mulig?

UtflyttetFinnamrking

Hepp1971: Satt dere virkelig pris på innslaget? Er det mulig?

Bitter?

Hepp1971

Hepp1971
01.05.16 21:18

For noen vattnisser, her er det bare å registrere at TIL-fansen er helt ok med at russeramp driter dem ut.

UtflyttetFinnamrking

Hepp1971: For noen vattnisser, her er det bare å registrere at TIL-fansen er helt ok med at russeramp driter dem ut.

Bitter?

HuiBuorre

HuiBuorre
02.05.16 07:36

Hepp1971 er en fjompenisse. Dessuten burde han tatt opp dette i kamptråden. 

storteple

storteple
02.05.16 07:44
HuiBuorre: Dessuten burde han tatt opp dette i kamptråden.

...

Hvorfor det egentlig?

RickiBK

RickiBK
02.05.16 07:46
Hepp1971: Hvorfor lar disse bondetampene av noen kamparrangører, en eller annen bondsk vattnisse av en russ, skjemme hele andre omgang med stygg, regional musikk?

De tok jo vennlig imot Bergensere der oppe. 

Bringer bra balanse det?

LaDuden

LaDuden
02.05.16 09:17
HuiBuorre: Hepp1971 er en fjompenisse. Dessuten burde han tatt opp dette i kamptråden.

Må da vel gå an å få tatt opp dette uten at det er en kamptråd. For min del var det interessant å vite om, hadde sikkert ikke hørt om dette hvis det ikke var for denne tråden. Vi må slutte med å være så nazi på "riktighet" av opprettelse av tråder. Snart blir det bare klubbtråder igjen, og da vil VGD saktig men sikkert dø ut.

PapaSmurf

PapaSmurf
02.05.16 09:19
LaDuden: Må da vel gå an å få tatt opp dette uten at det er en kamptråd. For min del var det interessant å vite om, hadde sikkert ikke hørt om dette hvis det ikke var for denne tråden. Vi må slutte med å være så nazi på "riktighet" av opprettelse av tråder. Snart blir det bare klubbtråder igjen, og da vil VGD saktig men sikkert dø ut.

Jeg er ganske så sikker på at Hui Borre bare kødder med siden bergenserne er krakilske når det kommer til det med reglene for trådopprettelse :)

Og det er viktig å påpeke at fotball norsk på VGD er et forum der aktiviteten øker, mot alle trender.

(Innlegget ble redigert 02.05.16 09:20)

hrrreminius

hrrreminius
02.05.16 09:22
Hepp1971: en eller annen bondsk vattnisse

Denne tiraden var litt morsom her jeg sitter et par km utenfor Bergen sentrum og kjenner på gyllelukten. Et sikkert vårtegn!

Om ikke lenge kommer sommeren, hvor jeg ser frem til å jage sauer foran meg nedover Ulriken. :)

Det er derfor jeg liker Bergen. Norges største bondeby.

(Innlegget ble redigert 02.05.16 09:25)

LaDuden

LaDuden
02.05.16 09:24
PapaSmurf: Og det er viktig å påpeke at fotball norsk på VGD er et forum der aktiviteten øker, mot alle trender

Det er gledelig :-)

Over til temaet, hvis det bidro til allsang på stadion så var det vel mission completed for russen. Men skjønner det er kjipt for syngende bortesupportere å bli overdøvde av ett musikkanlegg.

Hepp1971

Hepp1971
02.05.16 09:34

Det hadde ingen innvirkning på spille på banen, men det ødelegger hele fotballopplevelsen for tv-seerne, når man nesten ikke hører kommentoren snakke. Det bringer TL ned på et veldig primitivt nivå, det er som om man ser en eller annen 6-divisjonskamp. Vel, jeg registrerer at det bare er Papa Smurf som skjønner irritasjonen, kudos til ham for det.

KaffeOrginal

KaffeOrginal
02.05.16 10:53
hrrreminius: Om ikke lenge kommer sommeren, hvor jeg ser frem til å jage sauer foran meg nedover Ulriken. :)

Hvorfor i alle dager har RBK supporterne rotet seg opp dit ??

Hepp1971

Hepp1971
02.05.16 11:09

Ulriken er et fjell som både heller ned mot Bergensdalen og på baksiden mot Arnadalen. I Arnadalen er det endel jordbruk og hva er problemet med det? Bergen er overhodet ingen bondeby, Oslo var opprinnelig en eneste stor samling av bondegårder, her bør hrrreminius ha kontroll på fakta. Og, bondsk er nå en gang et uttrykk som blir brukt, i mitt tilfelle har det ingenting med bønder i seg selv å gjøre. 

MrManUtd

MrManUtd
02.05.16 11:09
Tangsprell: Var på Alfheim og hørte ingenting av denne musikken.

Var også på Alfheim, ikke langt unna dette voldsomme spetakkelet som trådstarter fremstiller det som.
For min del hørtes det egentlig ut som isberget hadde med seg en liten boomblaster de spilte TIL-sanger på, så "problemet" bør i så fall tas opp med produksjonsavdelingen til Tv2, som sikkert kunne justert lyden fra mikrofonene i nærheten. Høres mer ut som de forsterket disse.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg