Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sarpsborg=Norges Leicester?

NYTT TEMA
StueRehn

StueRehn
02.05.16 21:10

3 seire på rad nå...Klarer ikke RBK å vinne serien så hadde det vært morsomt om Sarpsborg hadde klart å gå hele veien til topps. Et herlig ballespark mot de mere etablerte lagene. Heia Sarpsborg 08 :-)

aquador

aquador
02.05.16 21:14
StueRehn: 3 seire på rad nå...Klarer ikke RBK å vinne serien så hadde det vært morsomt om Sarpsborg hadde klart å gå hele veien til topps. Et herlig ballespark mot de mere etablerte lagene. Heia Sarpsborg 08 :-)

Nei, det industrihølet i Østfold skal ikke representere Norge ute i Europa. Fasiliteter, sjel og lokal tilhørighet verre enn noe annet. 

S08

S08
02.05.16 21:20
aquador: Fasiliteter, sjel og lokal tilhørighet verre enn noe annet.

Digg

Delle33

Delle33
02.05.16 21:23
aquador: Fasiliteter, sjel og lokal tilhørighet verre enn noe annet.

Det er noe som kommer med årene.

Batorex

Batorex
02.05.16 21:25

lål

Atrapskhi

Atrapskhi
02.05.16 21:28
aquador: Nei, det industrihølet i Østfold skal ikke representere Norge ute i Europa. Fasiliteter, sjel og lokal tilhørighet verre enn noe annet.

Slapp helt av. Vi skal legge oss i noen kamper slik at vi slipper å ødelegge det gode ryktet Norge har i Europacupene :)

Xaja

Xaja
02.05.16 21:33

Tror ikke Sarpsborg klarer å vinne TL dessverre, men Leicester kunne nok klart det med litt flyt.

Bear2nd

Bear2nd
02.05.16 23:11
aquador: Nei, det industrihølet i Østfold skal ikke representere Norge ute i Europa. Fasiliteter, sjel og lokal tilhørighet verre enn noe annet.

Tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg over det her.

acroo_bat

acroo_bat
03.05.16 00:17

Tre seire i april, så er de allerede seriemestere.

Høres mer ut som Norges svar på Brann.

Delle33

Delle33
03.05.16 00:19
acroo_bat: Tre seire i april, så er de allerede seriemestere.

åh, er de det? Hvor står det?

acroo_bat

acroo_bat
03.05.16 00:53
Delle33: Hvor står det?

Hva skal ellers "Sarpsborg=Norges Leicester" bety?

Dessuten: "3 seire på rad nå...Klarer ikke RBK å vinne serien så hadde det vært morsomt om Sarpsborg hadde klart å gå hele veien til topps."

For all del, dety er lov å drømme og fabulere. Like mye i Sarpsborg, som i Bergen. Men ikke engang i Leicester snakket de høyt om seriemesterskap før serien var mer en trekvart ferdig.

(Innlegget ble redigert 03.05.16 00:55)

RickiBK

RickiBK
03.05.16 00:55

Forurensing av Fotball - Norsk. 

La denne synke

Delle33

Delle33
03.05.16 00:56
acroo_bat: Hva skal ellers "Sarpsborg=Norges Leicester" bety? Dessuten: "3 seire på rad nå...Klarer ikke RBK å vinne serien så hadde det vært morsomt om Sarpsborg hadde klart å gå hele veien til topps."

I tittelen står det et spørsmålstegn. Senere skriver trådstarter som du selv siterer at det bare hadde vært morsomt om Sarpsborg hadde gått hele veien til topps. Det står ingenting om at de er allerede seriemestere, som du antyder at trådstarter sier.

UtflyttetFinnamrking

RickiBK: Forurensing av Fotball - Norsk

I dobbel betydning

IRalyZ

IRalyZ
03.05.16 01:03
acroo_bat: Høres mer ut som Norges svar på Brann.

hehe

Atrapskhi

Atrapskhi
03.05.16 06:18
acroo_bat: Hva skal ellers "Sarpsborg=Norges Leicester" bety?
Dessuten: "3 seire på rad nå...Klarer ikke RBK å vinne serien så hadde det vært morsomt om Sarpsborg hadde klart å gå hele veien til topps."

StueRehn er da trønder. Skal vi sarpinger få skylda for hva trøndere og RBK-supportere mener også nå da?

StueRehn

StueRehn
03.05.16 06:18
RickiBK: Forurensing av Fotball - Norsk.

Dette forumet er forurenset og friskmeldt flere hundre ganger siden jeg begynte her inne og når denne kioskvelteren av en tråd om noen timer dør ut og forsvinner så er nok alt på stell igjen. Inntil så skjer så får du bar knaske i deg noen bokser med titralac,snu kappa med vinden og ri stormen av.

Trollan på topp...for alltid.

dPdP

dPdP
03.05.16 08:34
acroo_bat: Tre seire i april, så er de allerede seriemestere.

Det er nok ingen i Sarpsborg som snakker om gull, de er i såfall svært få. For min del er hver seier et steg mot fornyet kontrakt. Jo raskere vi når 30 poeng, jo bedre.

Haloisen

Haloisen
03.05.16 09:48

Dette var jo en artig tråd :) Det er jo artig å lese sammenligningen men likheten er nok mindre en som så.

For eksempel den lille detaljen om at de leder PL på slutten av sesongen og vi ligger midt på tabellen i begynnelsen av vår sesong. Er garantert ingen i Sarp som tenker gull. Da er man i så fall sterkt medisinert.

Men at vår elskede klubb tar nye steg er innmari gøy synes jeg. For noen fa runder siden leste man all slags drit om Bakke og Aune. Nå er det stille i fjøset.

Slå vi VIF til helgen tror jeg hvilket lag som helst ikke ser fram til og møte oss. Så får vi se hvor lenge vi kan holde flyten.

StueRehn

StueRehn
03.05.16 17:18
Haloisen: Men at vår elskede klubb tar nye steg er innmari gøy synes jeg.

Ja men det er jo fantastisk! Som RBK suporter så savner jeg den deilige følelsen det må være å få lov til å sparke kraftig oppover...Misforstå meg rett, jeg er kjæmpestolt av RBK som i snart 30 år har vært konstant i topp-3 i norge. Jeg klarer til og med og mane frem et annerkjennede smil når andre lag ypper seg. Strømsgodset de siste årene, Stabæk i fjor...Odd og til og med Molde.

Når jeg ser slike gledesscener fra Leicester så får æ rett og slett trua på fotball igjen. Hvis jeg hadde vært en anglofil suporter så hadde min reaksjon på Leicester suksess blitt å betrakte som balløyas reddning. Det ER summen av talent som skal stå på bunnlinja....ikke pund...Skoilla såååå gjerne fått tatt Ranieri i hånda og takket han for det flotte øyeblikket vi fikk ta del i i går kveld. :-)

Spradebassen

Spradebassen
03.05.16 17:40
RickiBK: Forurensing av Fotball - Norsk.    La denne synke

Et innlegg fra StueRehn kan neppe kalles et forurensende innlegg ;)

RickiBK

RickiBK
04.05.16 21:44
Spradebassen: Et innlegg fra StueRehn kan neppe kalles et forurensende innlegg ;)

Det er nå først og fremst denne Lei Cester jeg syns er for møkkete for vårt forum. 

Tjukkebajas

Tjukkebajas
04.05.16 21:45

Eg er 100 % sikker på at Sarpsborg ikkje vinn serien.

Haloisen

Haloisen
04.05.16 22:36

Og det baserer du på? snåsamannen? Mengden med rognebær i fjor? Graden av leddgikt? En funny feeling? Måten kaffegruten fordelte seg i søplebøtta? Tips fra Kåre? Garanti fra Edvartsen? Rykter i Trønderlag? 

Klart vi vinner serien! 

zetta

zetta
05.05.16 02:01

Etter flyten kommer trøblinga

Floflofloflo

Floflofloflo
05.05.16 02:17

Hvis Sarpsborg vinner tippeligaen skal jeg gå fra Sarpsborg til Kirkenes og starte rosablogg som daglig oppdateres underveis på reisen.

Spradebassen

Spradebassen
05.05.16 10:13
Floflofloflo: Hvis Sarpsborg vinner tippeligaen skal jeg gå fra Sarpsborg til Kirkenes og starte rosablogg som daglig oppdateres underveis på reisen.

Blir spennende å følge deg neste vinter :D

dPdP

dPdP
05.05.16 11:47
Tjukkebajas: Eg er 100 % sikker på at Sarpsborg ikkje vinn serien.

Da kan vi vel bli enige om at du gir meg 100.000 kr hvis Sarpsborg vinner serien? Det innebærer jo ikke noen risiko for deg, ettersom du er 100% sikker.

Tjukkebajas

Tjukkebajas
05.05.16 11:59
dPdP: Da kan vi vel bli enige om at du gir meg 100.000 kr hvis Sarpsborg vinner serien? Det innebærer jo ikke noen risiko for deg, ettersom du er 100% sikker.

Og du gir meg 100 000 kr om dei ikkje vinner. Så har vi ein avtale.

Crabsen

Crabsen
05.05.16 12:00

Hva i alle dager er dette her for noe

Klikk for å gå tilbake til toppen