Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sutre-Kåre

NYTT TEMA
Bergmo
BergmoInnlegg: 1003
02.08.16 21:30

Hvorfor sender du assistenten din til intervju? Ikke rakrygget nok til å ta støyten?

Og hvorfor får vi ikke tidenes morsomste fotballspiller foran kamera når det trengs en ordentlig svenske-vits?

Dejan_Stankovic89
Dejan_Stankovic89Innlegg: 3815
02.08.16 21:32
Bergmo: Hvorfor sender du assistenten din til intervju? Ikke rakrygget nok til å ta støyten?

Han sto jo klar i bakgrunnen, men da skulle Viasat gå til pause. 

Delle33
Delle33Innlegg: 5973
02.08.16 21:34

Uansett har han lov til å sutre.

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 52038
02.08.16 21:35

Det er bare synd vi ikke fikk se det på TV..

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 55051
02.08.16 21:37
Bergmo: Hvorfor sender du assistenten din til intervju? Ikke rakrygget nok til å ta støyten?
Og hvorfor får vi ikke tidenes morsomste fotballspiller foran kamera når det trengs en ordentlig svenske-vits?

Dette er jo bare gøy sånn sett .

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 11034
02.08.16 21:40

Jeg forstår at folk koser seg over dette og jeg synes mange av mine medsupportere er hårsåre i kveld, men likevel...dette må jo være årets verste tråd? Hva er poenget?

_Ghost_
_Ghost_Innlegg: 4408
02.08.16 21:40

Sendingen til Viasat etter kampen var maks femten minutter... Han sto tydeligvis klar, men reklame var viktigere for Viasat 4. Jeg antar at Ingebritgsten hadde viktigere ting å ta for seg når han først gikk inn i garderoben. Selv om jeg gledet meg til Kåre-rant ser jeg ikke noe problematisk i dette.

(Innlegget ble redigert 02.08.16 21:40)

Gunnar88
Gunnar88Innlegg: 7344
02.08.16 21:42

Legg ned tråden. Er utelukkende Fagermo som suterer. Dere var vitne til en illusjon. 

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 9671
02.08.16 21:45

Reporteren sa vel at han hadde møte med spillerne bak lukkede dører. Hadde Viasat hatt lengre sending, så hadde han kanskje kommet? Hvis ikke, så burde en sitte oppe og vente hele natten. Er sikker på at Kåre uttaler seg til slutt. Vennligst rapporter så i dette tråd.

_Ghost_
_Ghost_Innlegg: 4408
02.08.16 21:47
ohlalaSpurs: Hadde Viasat hatt lengre sending, så hadde han kanskje kommet? Hvis ikke, så burde en sitte oppe og vente hele natten.

Jeg vil tro det spillermøtet tok mer enn ti minutter ja. Ganske håpløst av Viasat å budsjettere med 30 min sending etter ordinær tid til fordel for repriser av Hundepatruljen.

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 55051
03.08.16 08:40
ohlalaSpurs: Er sikker på at Kåre uttaler seg til slutt. Vennligst rapporter så i dette tråd.

Mye gøyere når intervjuene kommer "der og da" ...

Når man har fått roet seg ned og tenkt seg om da er man ofte kjedelig

flourhouse
flourhouseInnlegg: 37103
03.08.16 09:59

Sutre-Kåre sto klar til intervju han. Men prioriterte selvsagt å ta vare på spillerne sine, som er jobben hans, da Viasat tok reklamepause. Alt i alt var det det eneste riktige å gjøre.

Gunnar88
03.08.16 10:02
flourhouse: Sutre-Kåre sto klar til intervju han. Men prioriterte selvsagt å ta vare på spillerne sine, som er jobben hans, da Viasat tok reklamepause. Alt i alt var det det eneste riktige å gjøre.

Hadde det vært Fagermo hadde denne diskusjonen allerede vært på side 4. Men det er greit nok, jeg forstår bruttern i den situasjonen. Men likevel litt rart å sende Hoftun.

Everenga
EverengaInnlegg: 4780
03.08.16 10:03
Gunnar88: Hadde det vært Fagermo hadde denne diskusjonen allerede vært på side 4. Men det er greit nok, jeg forstår bruttern i den situasjonen. Men likevel litt rart å sende Hoftun.

Det er andre gangen i denne tråden du jamrer om Fagermo, litt lite oppmerksomhet rundt Skien i det siste?

Fritz_
Fritz_Innlegg: 12213
03.08.16 10:06

Jeg følte meg snytt over å ikke få intervju med Kåre i går. Han er så smørblid når det går bra. Det er litt interessant å se hvordan han håndterer tap. Det pleier han ikke gjøre med stil for å si det slik. Hvorfor klikker Kåre på motstanderen sine trenere i HVER kamp? Går ikke en kamp uten at man får et glimt av Kåre som fråder mot motstanderbenken.  

Gunnar88
03.08.16 10:08
Everenga: Det er andre gangen i denne tråden du jamrer om Fagermo, litt lite oppmerksomhet rundt Skien i det siste?

VGD blir litt kjedeligere når ikke hele VGD hater på Fagermo, pluss lite nyheter om Odd i går og i dag.

Men ser du poenget?

Fritz_
03.08.16 10:08
flourhouse: ta vare på spillerne sine,

Er Kåre barnehagetante? Spillerne til RBK er ikke 5 år. De greier utmerket godt å ta vare på seg selv. Det er tross alt voksne folk dette her. 

(Innlegget ble redigert 03.08.16 10:08)

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18139
03.08.16 10:09
Fritz_: Han er så smørblid når det går bra. Det er litt interessant å se hvordan han håndterer tap.

Søk på sesongen hans i Bodø/Glimt.

Fritz_
03.08.16 10:10
Nødutgang: Søk på sesongen hans i Bodø/Glimt.

Det blir noe helt annet. I Glimt har man ikke det samme presset på seg. Og det gjør det mye enklere å kontrollere emosjonene ved tap. 

(Innlegget ble redigert 03.08.16 10:11)

Gunnar88
03.08.16 10:13
Fritz_: Det blir noe helt annet. I Glimt har man ikke det samme presset på seg. Og det gjør det mye enklere å kontrollere emosjonene ved tap

På et tidspunkt begynner det å lugge for RBK i TL, det kan godt være denne høsten. Lurer veldig på hvordan han takler det.

ynnory
ynnoryInnlegg: 47439
03.08.16 10:17
flourhouse: reklamepause.

Virkelig trenere, ledere og spillere som ikke har reklamepausene som sitt beste felt? Men de fleste er jo innsmurte med maling for alskens firmaer og produkter. Selvsagt skal in bank, en malingsprodusent og en leverandør av mobile tjenester ha mest mulig tilbake..

Og dette vet alle. Også spillere og trenere.

Alle skriker etter høyere lønninger. Og da stiller man opp!

Man tilfredstiller "pengesekken." ¨Dette skjønte jo John Arne Riise for flere tiår siden.

(Innlegget ble redigert 03.08.16 10:27)

bennymilkshake
bennymilkshakeInnlegg: 1060
03.08.16 10:21

Haha, denne tråden er bare beviset på alle bitre og misunnelige supportere fra andre lag. Jeg skjønner på mange måter at de fryder seg. Det er jo ikke mye annet i deres egen fotballverden de kan få gleder ut av.

Champions07
Champions07Innlegg: 10816
03.08.16 10:25
Fritz_: Det blir noe helt annet. I Glimt har man ikke det samme presset på seg. Og det gjør det mye enklere å kontrollere emosjonene ved tap.

Han var grinete som faen i Glimt når det gikk dårlig husker jeg. Ordentlig grinebiter.

storteple
stortepleInnlegg: 9069
03.08.16 10:48

Bennymilkshake: "Haha, denne tråden er bare beviset på alle bitre og misunnelige supportere fra andre lag."

Hva er det vi skal være misunnelige på? De fleste av oss heier allerede på lag som ikke kommer seg til Champions League.

flourhouse
flourhouseInnlegg: 37103
03.08.16 11:20
Fritz_: Er Kåre barnehagetante? Spillerne til RBK er ikke 5 år. De greier utmerket godt å ta vare på seg selv. Det er tross alt voksne folk dette her.

Jobben til Kåre er å ta vare på en gråtende Jonas Svensson, sammen med lagkameratene hans. Hva så om de er voksne folk? Jeg har sjelden sett Rosenborgspillere så langt nede før, så selvsagt var Kåre sin plass i garderoben. Hadde ikke Viasat gått til reklame, hadde de fått intervjuet, og dermed er det Viasat som er skyld i at Kåre ikke ble intervjuet.

trøndergutten
03.08.16 11:27
Fritz_: Er Kåre barnehagetante? Spillerne til RBK er ikke 5 år. De greier utmerket godt å ta vare på seg selv. Det er tross alt voksne folk dette her.

Laget har nettopp rykt ut på overtid i CL-kvalikken, en spiller er syndebukk og han gråter, spillerne er frustrerte på motstanderen, på dommeren, på motstanderens trener, de er skuffet og sinte over seg selv....hva tror du er best at treneren gjør? Går inn i garderoben, trøster dem og roer dem ned og gir noen rosende og velvalgte ord, eller står ut og venter på at Viasat 4 skal bli ferdig med en lang reklamepause? 

Og der ser jeg at han over meg sier akkurat det samme.

(Innlegget ble redigert 03.08.16 11:27)

missChance
missChanceInnlegg: 52864
03.08.16 12:21
trøndergutten: eller står ut og venter på at Viasat 4 skal bli ferdig med en lang reklamepause

Mens det hagler gjenstander mot ham fra tribunene ... 

Gunnar88
03.08.16 12:24
missChance: Mens det hagler gjenstander mot ham fra tribunene ...

Vanskelig å se det på TV. Men tviler ikke på at det er riktig. Ufyselige folk det der. Hvis han i tillegg ble drapstruet! av støtteapparetet til APOEL bør virkelig UEFA se på dette...

trøndergutten
03.08.16 12:28
Gunnar88: Hvis han i tillegg ble drapstruet! av støtteapparetet til APOEL bør virkelig UEFA se på dette...

Tviler på at det har noe å si. De får kanskje en bot hvis man klarer å bevise det (ord mot ord mest sannsynlig, så det blir vanskelig). Jeg synes heller man bør glemme det og heller fokusere mot fremtidige kamper. 

Fishstick
FishstickInnlegg: 25557
03.08.16 12:47

Kanskje dere i AaFK har litt å lære om samhold og lojalitet?

Bare en tanke.

Klikk for å gå tilbake til toppen