Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva f*** holder dere på med?

NYTT TEMA
KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 53007
29.05.18 14:22
guru: For å holde seg til trådens tema;
Norge er virkelig annerledeslandet. Må vel være det eneste landet i verden der det faktisk forventes at andre lags fans skal heie på alle andre norske lag i Europa.

Det er jo ikke trådens tema i det hele tatt . 

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 23260
29.05.18 14:27
KaffeOrginal: Det er jo ikke trådens tema i det hele tatt .

Hovering eller skadefryd er vel trådens tema.

Vi har vel nok av begge deler for tiden, hehe.

KaffeOrginal
29.05.18 14:28
Tjaaah: Hovering eller skadefryd er vel trådens tema.

Jepp !! 

SÅ lenge det er vi som hoverer så kan det aldri bli nok ! 

guru
guruInnlegg: 11043
29.05.18 14:50
KaffeOrginal: Det er jo ikke trådens tema i det hele tatt .

Er det ikke det? Det handler om skadefryd når RBK taper i Europa. Tråden har sikkert sklidd ut både hit og dit, men det er nå det trådstarter startet med. Alle andre fans som hoverte over at RBK røyk ut av Europa.

KaffeOrginal
29.05.18 14:55
guru: Er det ikke det? Det handler om skadefryd når RBK taper i Europa. Tråden har sikkert sklidd ut både hit og dit, men det er nå det trådstarter startet med. Alle andre fans som hoverte over at RBK røyk ut av Europa.

Det er forskjell på å holde med RBK i utlandet OG det å gjøre narr av dem når de dummer seg ut der 

Poenget var at de er så forbannet gode at vi ikke hadde noe å si på at de røk ut. Vi er alle dårligere

Noe som ikke er det samme som at de forventer at vi holder med dem i utlandet. 

Tjaaah
29.05.18 15:14
guru: Er det ikke det? Det handler om skadefryd når RBK taper i Europa. Tråden har sikkert sklidd ut både hit og dit, men det er nå det trådstarter startet med. Alle andre fans som hoverte over at RBK røyk ut av Europa.

Nei, den handler om hva faen vi holder på med i serien, fordi rbk ledet med 15 poeng.

Han refererer til skadefryden etter Europa-exit, for så å påpeke at de hadde mye å hovere for i serien.

Spørsmålet er rettet mot hva andre lag holder på med i serien. Denne tråden er utelukkende ment som hovering.

keizersoze
keizersozeInnlegg: 9088
29.05.18 15:21

Foreløbig slått kraftig tilbake.

eman
emanInnlegg: 11831
29.05.18 15:31
RickiBK: Men to straffer som skulle vært blåst

Bare to?

Nå synes jeg du er i overkant smålåten.

Er det ikke selveste 'hele norges RBK' vi snakker om?

keizersoze
29.05.18 16:49

Du sier jo vi vant fortjent Ricky. Hvorfor skulle dere da hatt straffer og fått godkjent det som ikke var offside..for å vinne ufortjent? 

Tjaaah
29.05.18 16:51
keizersoze: Du sier jo vi vant fortjent Ricky. Hvorfor skulle dere da hatt straffer og fått godkjent det som ikke var offside..for å vinne ufortjent?

Dommeren sparte rbk for ekstra ydmykelse ved å annullere det målet. Du så hva som skjedde første gang rbk scoret. Brann forklarte vennlig hvem som var sjef, med to mål. Det er ikke sikkert det hadde vært like vennlig andre gangen, hehe.

keizersoze
29.05.18 17:04

Hehe ja om noe så sparte han RBK for mer ydmykelse.

Tenk, vinne ufortjent, gå forbi oss på tabellen,  og likevel tape til slutt. Tross ufortjente poeng.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 70382
30.05.18 22:16
eman: Er det ikke selveste 'hele norges RBK' vi snakker om?

Om du mener det, så er det vel din sak. 

Jeg, og mange med meg nøyer oss med at det er Rosenborg. 

RickiBK
30.05.18 22:18
keizersoze: Du sier jo vi vant fortjent Ricky. Hvorfor skulle dere da hatt straffer og fått godkjent det som ikke var offside..for å vinne ufortjent?

Åh. Du har ennå ikke fått det med deg? 

Det laget som putter flest mål i en kamp er det laget som har fått til dette som dette spillet dreier seg om. 

At det gjøres feil dommeravgjørelser endrer ikke på det. 

Vel, jeg har sagt det mang en gang tidligere....

KaffeOrginal
30.05.18 22:29
RickiBK: Det laget som putter flest mål i en kamp er det laget som har fått til dette som dette spillet dreier seg om.
At det gjøres feil dommeravgjørelser endrer ikke på det.

Så ett lag som vinner på feilaktige avgjørelser har fortjent seieren uansett hvordan kampen var ? 

Fordi det bare er mål som teller også her ? 

KaffeOrginal
11.06.18 21:36

Np er det vel vår tur å ta denne fram

Vi har ikke akkurat hatt imponerende poengfangst de siste kampene , men troner øverst allikevel

Så hva faen baler dere med ??

Tjaaah
11.06.18 21:37
KaffeOrginal: Så hva faen baler dere med ??

Ranheim nærmer seg, sakte men sikkert.

KaffeOrginal
11.06.18 21:39
Tjaaah: Ranheim nærmer seg, sakte men sikkert.

Ja disse trønderne er alltid å regne med i norsk fotball

RickiBK
11.06.18 21:39
KaffeOrginal: Så hva faen baler dere med ??

Ække mulig å gjøre dere fornøyd på noen som helst måte. 

Her står dere år etter år og maser om "spenning i ES" og når det er noe som kan ligne på det så er det pokker meg ikke hva dere vil ha da heller. 

Bergensere assa. 

KaffeOrginal
11.06.18 21:40
RickiBK: Her står dere år etter år og maser om "spenning i ES" og når det er noe som kan ligne på det så er det pokker meg ikke hva dere vil ha da heller.

vi vil ikke ha spenning . vi vil vinne uten spenning !

RickiBK
11.06.18 21:52
KaffeOrginal: vi vil ikke ha spenning . vi vil vinne uten spenning !

Noe helt annet enn hva dere har messet om år etter år. 

Kos dere med tabellen. Noe fint må jo dere også få oppleve,. ;)

KaffeOrginal
11.06.18 21:56
RickiBK: Noe helt annet enn hva dere har messet om år etter år.

Det er det jo ikke .

Vi vil ha spenning slik at det ikke er avgjort på forhånd hvem som vinner , men når vi ligger på topp foretrekker jeg at det ikke blir spennende

RickiBK
11.06.18 21:57
KaffeOrginal: Det er det jo ikke . Vi vil ha spenning slik at det ikke er avgjort på forhånd hvem som vinner , men når vi ligger på topp foretrekker jeg at det ikke blir spennende

Vriompeis. 

RickiBK
09.07.18 11:27
KaffeOrginal: men når vi ligger på topp foretrekker jeg at det ikke blir spennende

Men så snart Dere har fått et godt forsprang, så.........

LANs masterplan?

StueRehn
StueRehnInnlegg: 6447
13.09.18 21:31
Tjaaah: Nei, den handler om hva faen vi holder på med i serien, fordi rbk ledet med 15 poeng. Han refererer til skadefryden etter Europa-exit, for så å påpeke at de hadde mye å hovere for i serien. Spørsmålet er rettet mot hva andre lag holder på med i serien. Denne tråden er utelukkende ment som hovering

Nei vet du hva...Denne tråden startet da jeg i et svakt øyeblikk forstod at RBK var en del av den norske fotball hverdagen og for å være i stand til å dumme seg ut i Europa så måtte selv RBK kvalifisere seg ved å være blant de beste i Norge. Når RBK i August `16 fikk noen glimt av virkelighetens verden ved å bli most ut av E-cupen og samtidig lede den hjemlige serien med 15 poeng så syntes jeg det var ok at vi samlet stilte oss opp på rekke for å ta et langt blikk på skotuppene våre i skam og ikke minst komme med noen innspill på hva vi måtte gjøre for å få opp kvaliteten på norsk fotball. Publikum sviktet våre arenaer da som nå og selv om vi i år har 3 lag i EL (fantastisk) så klarer ikke jeg helt å se noe særlig bedring i kvaliteten.

Noen uker etter at tråden så sitt lys så ledet RBK med 18-20 poeng og først da kom den første anklagen om at tråden var startet for å hovere og for å latterliggjøre andre lags supportere(anklagen kom selvsagt fra Bergen) men før det og i nærmere 3 mnd så var det gode innspill om hva norsk fotball burde gjøre for å bli bedre.

Jeg har vært her inne siden `96 og vet at det slettes ikke er uvanlig at flere digresjoner tar over for trådens intensjon og der har sikkert jeg også bidratt til at det skled ut men jeg vil på det sterkeste benekte at trådens intensjon var å hovere. 

Hovere vil jeg nok gjøre hvis RBK klarer å vinne årets serie etter å ha ligget et hav etter Brann, sparket en populær trener duo og nå forholde seg til en stygg voldssak....

God høstjakt alle sammen.

Tjaaah
14.09.18 02:29
StueRehn: God høstjakt alle sammen.

Jøss, er du plutselig tilbake når Rbk leder igjen? Sjokkerende...

StueRehn
14.09.18 06:28

Ja, ble du glad i natt?

Hulkibulk
HulkibulkInnlegg: 2087
14.09.18 06:49

"Jeg har vært her inne siden '96"

Du mener vell '06? Vgd kom vell på starten av 00-tallet? Eller var vg så tidlig ute med debattforum? 

StueRehn
14.09.18 09:30

Nei. Har vært her siden sommeren ‘96. Iflg gamle travere så kom vgd i gang i ‘95. 

Korgutt
KorguttInnlegg: 11265
14.09.18 15:23

Med samme nick? Du har vel hatt et annet nick tidligere vil jeg tro? Ser forøvrig at du har vært her med dette nicket siden september 2007. Så da svarte jeg vel på mitt eget spørsmål.

(Innlegget ble redigert 14.09.18 15:24)

StueRehn
14.09.18 15:33

Det var ikke innlogging og nick de første årene. De første årene så diskuterte jeg under navnene Hercule, Hugo Sanches, Børt Bartevoxxx. Når det ble innlogging med nick så valgte jeg Bartevox. Hadde det nicket til noen ikke likte at jeg skrev i litt nedlatende tone om Wenche Foss og ble utestengt. Registrerte meg på nytt med StueRehn. 

Har truffet 20-30 av de som var med fra «starten» i noen julebordstreff i Oslo gjennom årenes løp. Artig. Håper den nye generasjonen her inne gjør det samme. 

(Innlegget ble redigert 14.09.18 15:34)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg