Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Velkommen til Norges mest kyniske 3. divisjon

NYTT TEMA
MensenErnst
MensenErnstInnlegg: 3988
03.09.16 20:47

Flott at Odds setter presedens her. Er det slik vi vil ha det?

GLarsen
GLarsenInnlegg: 4172
03.09.16 21:13

Strålende, dette er det vi har å se frem til når man skjerper konkurransen

Den siste der er jo forsåvidt grei, men de to første ......

Mehh
MehhInnlegg: 382
03.09.16 21:16

Strengt tatt Kristiansund som setter presedens i og med at de var både før odd og fikk medhold... Men, jaja.. Det ligger an til å bli som sandnes ulf har nevnt i anken sin. Dette har sørget for protester i øst og vest..

Sulfat
SulfatInnlegg: 9528
03.09.16 21:19

Å sende inn protest fordi en spiller har på seg en ring, det er smålig det. De hadde helt sikkert ikke tapt 2-0 om spilleren hadde tatt av seg ringen.

quentez
quentezInnlegg: 21196
03.09.16 21:30

Ser ut som vi kunne hatt en sjanse til tre poeng mot Tyskland med denne holdningen.

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 17136
04.09.16 10:32

I den såkalte 1.divisjon for en del år tilbake tapte Byåsen 0-8 mot Sogndal.
Sogndal brukte en ikke-berettiget spiller i noen få minutter på slutten.
Byåsen fikk medhold og 3-0 seier og Sogndal fikk 0 poeng.

(mener det var ganske sånn cirka slik :)).

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 42588
04.09.16 10:38

Protest en og tre er ganske opplagte. Det har vi dommer på fra tidligere, og jeg ser virkelig ingen problem med noen av de.

Den med ringen er idiotisk, og et vennlig råd til klubben er å spare pengene det koster å få en protest behandlet og heller bruke de pengene på utvikle bedre spillere.

GLarsen
GLarsenInnlegg: 4172
04.09.16 11:36
GoingKronos: Protest en og tre er ganske opplagte. Det har vi dommer på fra tidligere, og jeg ser virkelig ingen problem med noen av de.

Juridisk sett har jeg ikke noe problemer med den første, moralsk har jeg dog litt problemer med at at en motstander vet om et potensielt problem på forhånd og så venter til etter kampen for å bruke det for å få omgjort resultatet om kampen ikke går i sin favør.

Nå vet ikke jeg årsaken til at denne spilleren ikke var spilleberettiget så jeg forutsetter at det ikke var bevisst juks inne i bildet og i såfall er dette litt vel kynisk for meg og jeg håper at jeg aldri opplever at klubben min benytter seg av slike metoder

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 52338
04.09.16 14:23
Sulfat: Å sende inn protest fordi en spiller har på seg en ring, det er smålig det

Hva med dem som protesterte på en spiller de før kampen visste ikke hadde lov til å spille ?

Greit nok at de er nødt til å spille kampen , men om de ikke har sagt fra til dommeren så er dette også forkastelig

KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 52338
04.09.16 14:24
MensenErnst: Flott at Odds setter presedens her. Er det slik vi vil ha det?

3 div bytter navn til Odds-divisjonen neste år ?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg