Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Azar får ikke ny kontrakt med Brann 2017

NYTT TEMA
KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 52337
16.09.16 13:50

I følge avisene så er ikke dette noe lykkelig brudd )

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Karadas-om-vrakingen---Jeg-har-hatt-en-tung-natt_-sa-arlig-skal-jeg-vare-823211_1.snd

Ut med Huseklepp og ut med Azar

Og ja - jeg ser at dette ikke er framtiden .

MEN for min del så har Brann ett godt stykke arbeid foran seg for å bygge opp en tropp som er både god ( der er de godt på vei ) og som gjør at man blir interessert i å komme på stadion .

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Azar-Karadas_-du-kommer-til-a-bli-sart-savnet-Hvordan-skal-vi-klare-oss-uten-deg-823055_1.snd

Huseklepp og Azar har levert i overkant når man ser på den tiden de har fått spille . Er superpoppe begge to - ikke så sikker på at dette også var lurt .

MensenErnst
MensenErnstInnlegg: 3988
16.09.16 13:55

Tilbake til Sogndal?

Laffen1
Laffen1Innlegg: 1165
16.09.16 13:57

Vi hadde mye av den samme diskusjonen rundt mange av heltene på Sarpsborg stadion i fjor. Særlig tapet av Wiig og Bojan falt mange tungt for brystet. Med fasit i hånd må vi vel si at transformasjonen av S08 sin stall var vellykket. Det kommer til et punkt hvor man bare må si at nok er nok og lykke til videre. Tror slik sett at Brann er tjent med å få inn friskt blod for både Huseklepp og Azar, uansett hvor populære de er blant supportere.  

heggland6
heggland6Innlegg: 2556
16.09.16 15:09

Nok et fornuftig valg av Brann.

Rableren
RablerenInnlegg: 771
16.09.16 20:05

Enda en gang er det "bråk" i korridorene på Brann Stadion. Huse og Kardadas ute + en trener. 

Nilsen og Soltvedt + nikkedukkene styrer Brann nå.

Det blir vel 5-6000 tilskuere på Stadion.

max

Hepp1971
Hepp1971Innlegg: 2325
16.09.16 20:10

Laffen1 har et godt poeng.

MyWays
MyWaysInnlegg: 3643
16.09.16 20:44
KaffeOrginal: Huseklepp og Azar har levert i overkant når man ser på den tiden de har fått spille . Er superpoppe begge to - ikke så sikker på at dette også var lurt .

Med både Azar og Huseklepp ute, så forsvinner en del av identiteten til klubben. 

Jeg er ikke direkte bekymret, all den tid begge to er mer enn på hell. Men Brann må dra noen kaniner opp av hatten i vinterpausen, rett og slett bare for å vekke engasjementet rundt klubben igjen. Det kan bli veldig stusselig på stadion om man tillater at Brann blir 100% "LAN-ifisert".

Nå går jeg forresten ikke ut i fra at dette er en beslutning som Nilsen står for alene. Beslutningen er helt sikkert gjort ut i fra en samlet vurdering fra ledelsen i klubben. Det handler både om langsiktig sportslig strategi, økonomi og den regjerende fotballfilosofien.

Signaldo
SignaldoInnlegg: 541
17.09.16 13:24

Slik jeg har forstått det så kunne LAN tenkt seg et år til med Karadas som supersub... det kunne jeg også - for han har gjort en god jobb og skaper engasjement. Men nå som klubben er i sparemodus så kan man kanskje ikke ta seg råd til en slik spiller som sub, man kunne sikkert fått en på tilsvarende lønn eller mindre som kan spille fulle kamper... og som også har større videresalgspotensiale.

Kjip situasjon, men så er jo Brann også i en kjip situasjon i rød sone... og da må man gjøre kjipe valg, enkelt og greit. Jeg syntes alt i alt det er tøft gjort, og jeg tror det kan være riktig selv om det er trist. Men ønsker alt det beste for både Azar og Huse, og hadde jo som alle andre ønsket at det ble et hyggeligere brudd/farvell (som Hanstveit).

Nordberg
NordbergInnlegg: 334
17.09.16 13:32
MensenErnst: Tilbake til Sogndal?

For så å bli kjøpt tilbake til Brann om noen år?

Zanick
ZanickInnlegg: 4320
17.09.16 14:07

Når han regelrett pisset på Riise i duellen og samtidig avgjorde kampen her i innledningen av sesongen burde etter min mening være mer enn nok til en forlengelse.

Men egentlig forståelig at Brann ikke gir ny kontrakt til 35 år gamle superinnbyttere. En halv mill her og der blir mye penger etter hvert.

KaffeOrginal
18.09.16 23:27
Zanick: Når han regelrett pisset på Riise i duellen og samtidig avgjorde kampen her i innledningen av sesongen burde etter min mening være mer enn nok til en forlengelse.Men egentlig forståelig at Brann ikke gir ny kontrakt til 35 år gamle superinnbyttere. En halv mill her og der blir mye penger etter hvert.

Ja , ser poenget med dette .

MEN vi må først se hva man pisser pengene bort på først .

Har jo vært litt av hvert vi har skaffet oss det siste året . En del bra og en del ikke SÅ bra.

Corio
CorioInnlegg: 1362
18.09.16 23:36

Det blir trist å miste både Azar og Huse, men det er mange år siden de var klassespillere. Alder og økonomi slår nostalgi.

KaffeOrginal
18.09.16 23:37
Corio: Det blir trist å miste både Azar og Huse, men det er mange år siden de var klassespillere. Alder og økonomi slår nostalgi.

Azar , Huse og Demidov ut ...

Mye rutine og viktige personer for laget bort da .

keizersoze
keizersozeInnlegg: 8837
19.09.16 02:08

Triste greier. Synes de hadde burde fått seg et år til(nå fikk jo Huse muligheten)

Samtidig så står ingen spillere over klubben.

Vi har da alle sett publikumsyndlinger komme og gå. 

Brann er en fin klub å komme til. Er du god nok, så har de vel aldri stukket kjepper i kjulene for utenlandsspill for spillere.

Trist uansett. Azar/Huse har vel også stått for rimelig antall mål på sine få minutter spilt.

Vi trenger uansett innbyttere..har vi råd til noen bedre?

KaffeOrginal
19.09.16 11:40

Ellers så er det ikke tvil om at Huse og han ikke er helt på samme hakk. Kjekt at han blir nevnt her da ==>

Jeg er utrolig stolt nå, for det er noen tøffe uker vi har bak oss. Den beskjeden jeg måtte gi til Azar denne uken, det er det vanskeligste jeg noen gang har gjort innen fotball. Han er en fantastisk type, det er Huseklepp også, men nå er det snart slutt. Og det er ikke kjekt

http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/beskjeden-til-azar-er-det-vanskeligste-jeg-har-gjort-innen-fotball/s/5-8-429061

Memelli
MemelliInnlegg: 3862
19.09.16 12:25
KaffeOrginal: Ellers så er det ikke tvil om at Huse og han ikke er helt på samme hakk. Kjekt at han blir nevnt her da ==>
Jeg er utrolig stolt nå, for det er noen tøffe uker vi har bak oss. Den beskjeden jeg måtte gi til Azar denne uken, det er det vanskeligste jeg noen gang har gjort innen fotball. Han er en fantastisk type, det er Huseklepp også, men nå er det snart slutt. Og det er ikke kjekt
http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/beskjeden-til-azar-er-det-vanskeligste-jeg-har-gjort-innen-fotball/s/5-8-429061

Men når sant skal sies er det jo litt forskjell på de to sakene. Azar får ikke bli med videre, mens Huse kunne fått 1 år. Skulle gjerne sett begge med videre neste år, men det er en tid for alt, også for gamle helter.

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 16607
19.09.16 12:28

Huseklepp er kanskje for hjemmekjær til å prøve seg i en annen TL-klubb? Kunne sikkert fungert bra i flere.

heggland6
heggland6Innlegg: 2556
19.09.16 12:30
Nødutgang: Huseklepp er kanskje for hjemmekjær til å prøve seg i en annen TL-klubb?

Ikke verre enn at han ble muntlig enig om en overgang til Stabæk da de var vår nærmeste konkurrent til seriegullet.

KaffeOrginal
19.09.16 16:05

God nok til Sogndal tydeligvis ...

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Vil-ha-Karadas-til-Sogndal-824975_1.snd

KaffeOrginal
19.09.16 16:07
heggland6: Ikke verre enn at han ble muntlig enig om en overgang til Stabæk da de var vår nærmeste konkurrent til seriegullet.

Da Bohinen dummet seg ut :-)

http://www.vg.no/sport/fotball/stabaek/huseklepp-hetset-av-bohinen/a/185724/

KaffeOrginal
16.10.16 21:33

Dette er positive nyheter .

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Brann-apner-for-a-forlenge-med-Karadas-842254_1.snd

Ikke helt sikkert at man ikke får se ham i rødt neste år også

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg