Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamptråd: Start-Tromsø søndag 16.10

NYTT TEMA
RVP20
RVP20Innlegg: 4543
16.10.16 17:22
hesja: Hvem forsvinner fra Start neste år?

Espen Hoff legger opp ihvertfall, er vel eneste som er bekreftet

jorkje
jorkjeInnlegg: 3796
16.10.16 17:22

Jadda, kjøøøør!

Tormund
TormundInnlegg: 23482
16.10.16 17:24
as_roma: Tromsø ned. Please

Enig, hvis det er det som må til for å bli kvitt Flovik så tar jeg gjerne et år i OBOS.

Kronidioten
KronidiotenInnlegg: 1163
16.10.16 17:24

Høgmo er egentlig Bård Flovik i landslagspausene.

JODDEMM
JODDEMMInnlegg: 10148
16.10.16 17:32

2-1- seier etter først å ha ligget under (!) Når skjedde dét sist?

2 seire på rad på "den uinntakelige Sparebanken Sør Arena" Tenk om vi nå kunne starte en lengre rekke med seire på rad- en positiv statistikk for en gangs skyld. Vanskelig med Brann som neste (og siste motstander i TL for denne gang): neste år kan derimot bli lettere

Artig at vi også kan stelle i stand litt krøll for et av de andre lagene i nedrykksstriden :)

(Innlegget ble redigert 16.10.16 17:33)

incognito
incognitoInnlegg: 619
16.10.16 17:37

Flau forestilling. Trøsten at Tromsø ikke er den første som taper mot Start i år, og forhåpentligvis ikke den siste.

Overlever vi i år, blir det lignende sesong neste år også.

Kurtkanon2
Kurtkanon2Innlegg: 9168
16.10.16 17:38

Tromsø brant resten av kruttet for sesongen 2016 i cupkampen mot oss. Noe tidlig.

Minner meg om situasjonen da de dreit seg ut mot OBOS-laget Hødd i cupfinalen 2012. Traumet satt så tungt i at de like godt valgte å holde Hødd med selskap i OBOS bare litt over året etter.

Det er noe forknytt over det som skjer i ishavsbyen for tiden, og det gjenspeiler seg både i det råtne publikummet, og i de varierende prestasjonene på banen.

Dette ender med kvalik - og mulig forferdelse (OBOS).

Fritz_
Fritz_Innlegg: 12096
16.10.16 21:08

Syns trådstarter har bidratt lite i egen tråd. Dårlig for en som ifølge seg selv er en elitesupporter av Tromsø. 

CrimsonK
CrimsonKInnlegg: 6093
17.10.16 11:10
hesja: Hvem forsvinner fra Start neste år?

Ja hvilke verdensstjerner gidder ikke bli med i OBOS tro? hehe.

Sånn litt mer seriøst:
Espen Hoff legger opp.
Robert Sandnes får nok ikke ny kontrakt.
Heller ikke Alex de John.

Dette er det sikreste jeg vet.

Så er det noen på lån:
Chidie Nwakali (lån, men ønsker å være med videre, noe jeg håper han blir - kommer til å herje i OBOS)
Uduak Idemokon (lån, skadet siden andre serierunde - ønsker å være med videre - jeg er skeptisk - men han er veldig kjapp og kommer sikkert til å herje i OBOS med en god oppkjøring)
Tror det er flere på lån, men usikker - Dulee Johnson er vel på lån tror og håper jeg - han ønsker jeg ikke videre.

Så er det noen spillere som jeg håper forsvinner, eller blir i hvert fall ikke veldig lei meg om de forsvinner:
Austine Ikenna
Jibril Bojang (ingen krise, sikkert billig i drift, og kan muligens slå til i OBOS - stor fart)
Gudmundur Kristjansson (finnes billigere "poteter" som holder OBOS nivå)
Tapio Heikkilä - ikke imponert meg

hesja
hesjaInnlegg: 7002
17.10.16 18:13
CrimsonK: Gudmundur Kristjansson (finnes billigere "poteter" som holder OBOS nivå)Tapio Heikkilä - ikke imponert meg

Enig at disse ikke holder mål,Bojang kjenner jeg ikke til.Er Opdal med videre?

CrimsonK
CrimsonKInnlegg: 6093
17.10.16 20:44
hesja: Er Opdal med videre?

Tror det er en meget fair sjanse for det. Fordi han er godt etablert her med barn som jeg tror nettopp har begynt på skole. Han er jo blitt 34 så neppe spesielt lukrativ for andre, men klart, får han et tilbud fra en TL-klubb, så er han sikkert mer keen på å avslutte karrieren med et par år i TL. Men tipper han tygger litt på tilbudet selv om han får mulighet til å spille litt i TL. Hvis han kan tjene omtrent det samme i Start, så hadde ikke jeg giddet å flytte på meg hvis jeg hadde skolebarn og kone med jobb her...

Fritz_
Fritz_Innlegg: 12096
23.10.16 19:55
HuiBuorre: Det er ingen must win kamp. TIL er i stand til å slå alle de resterende lagene på en god dag.

Mange dårlige dager for tiden. Det nærmer seg vel en must-win kamp snart om dere skal unngå kvalik og det som verre er. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg