Det er komisk å være vitne til at jeg her inne på et forum er bedre å treffe på mine tips og analyser enn disse såkalte ekspertene, som nok en gang går i den samme fella som i fjor føler jeg.
Det er veldig vittig at de plasserer et lag som Notodden på kvalik til Eliteserien av alle ting, uten at de egentlig har snøring på om de faktisk holder nivået. Hva får de til å tro at de gjør det uten at de har bevist noe som helst enda? Det vitner om et heller labert nivå på han som tipper for FotballKanalen når han ikke klarer å ta høyde for at de tross skal bevise at de har noe på nivået å gjøre, på samme måten som Florø og de andre som rykka opp før 2017 sesongen fikk slengt i trynet.
Jeg tipper Notodden på 15 plass faktisk. Ingen verdens ting med det laget der som skulle tilsi at de vil ta nivået over natta. Tror jeg endrer tipset mitt en smule nå etter å ha sett disse tipsene her, for i allefall bunnstriden for øyeblikket som det ser ut nå:
14: Åsane. Kan være de gjør det bedre enn antatt, fordi at de har fått inn en del nytt. Ikke klart å erstatte Eirik Wollen Steen godt nok i mine øyne men dog.
15: Notodden. Det er ingenting med det laget der som tilsier at de skal klare noe i nærheten av kvalik til ES. Det er rett og slett galskap å tippe de så langt oppe.
16: Nest Sotra, mest på grunn av svak økonomi når sant skal sies og at en da gjerne ikke har forsterka seg godt nok.