Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Discoverys studiosendinger 2017

NYTT TEMA
KaffeOrginal
KaffeOrginalInnlegg: 54033
12.05.19 23:17
InDeilawetrust: Kan ærlig talt ikke se at det er noen holding der heller.

Ikke jeg heller for å si det sånn

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 27684
12.05.19 23:18
KaffeOrginal: Skremmende nok er jeg enig med studio her . Dårlig dag på jobb for dommeren altså .

Du vet det er ille når Rekdal og Jonsson fremstår som kloke.

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 45953
12.05.19 23:18

For å være seriøs, vet ikke om det er straffe. Dytten er ikke noe straffe, men ser ut som han blir dratt litt i armen, men det er nok ikke det som gjør at han detter heller. Så er vel neppe straffe, men syns holdingen er mer straffe enn dytten..

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 24218
12.05.19 23:19
Art-Vandelay: men syns holdingen er mer straffe enn dytten..

Problemet er bare at det ikke ser ut som det er noen holding der.. 

Tjaaah
Art-Vandelay: For å være seriøs, vet ikke om det er straffe. Dytten er ikke noe straffe, men ser ut som han blir dratt litt i armen, men det er nok ikke det som gjør at han detter heller. Så er vel neppe straffe, men syns holdingen er mer straffe enn dytten..

Problemet for meg, er at momentet han får etter kontakten med Haugensundspilleren stopper helt opp, så hiver han seg ned igjen. Da er det filming.

KaffeOrginal

Greit at dommeren forteller sin vurdering i løpet av kampen , da har han ikke repriser .

Men si da etterpå at det muligens var strengt eller til og med feil

KaffeOrginal
12.05.19 23:20
Tjaaah: Haugensundspilleren stopper helt opp, så hiver han seg ned igjen. Da er det filming.

helt enig

Art-Vandelay

Om du ser nøye så ser du at armen til Layouni blir dratt litt bakover, men neppe nok til straffe og heller ikke det som gjør at han faller.

Tjaaah
KaffeOrginal: Greit at dommeren forteller sin vurdering i løpet av kampen , da har han ikke repriser . Men si da etterpå at det muligens var strengt eller til og med feil

Det er jo ikke dommeren som er verstingen om han blir lurt av en filmer heller, det er filmeren som er idioten. Ser ikke hva Kjensli har å tape på å si at han ble lurt i farten.

InDeilawetrust
12.05.19 23:21
KaffeOrginal: Og dette er enda en dårlig avgjørelse . Ikke gult på den der .
Skremmende nok er jeg enig med studio her .
Dårlig dag på jobb for dommeren altså .

Dommeren ødela den kampen der for Haugesund. Fryktelig dømming. 

KaffeOrginal
12.05.19 23:21
Tjaaah: Det er jo ikke dommeren som er verstingen om han blir lurt av en filmer heller, det er filmeren som er idioten. Ser ikke hva Kjensli har å tape på å si at han ble lurt i farten.

Det er jo også rett

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 20101
12.05.19 23:23

Han svensken på topp for Bodø/Glimt er noe forbanna søppel. Håpløst å filme slik, og også forsvare seg i etterkant. Håper han blir impotent i 2 mnd pga dårlig karma.

Kjensli har bare ikke peiling, og har sikkert gjort sitt beste..

kytec
kytecInnlegg: 40591
12.05.19 23:24
Art-Vandelay: Om du ser nøye så ser du at armen til Layouni blir dratt litt bakover, men neppe nok til straffe og heller ikke det som gjør at han faller.

Så den greie straffen du proklamerte nettopp er ikkje grei lenger.

Det er bra. I motsetning til dommeren så har du integritet til å vedgå feil. 

Tjaaah
12.05.19 23:24
KingAnderson: Han svensken på topp for Bodø/Glimt er noe forbanna søppel. Håpløst å filme slik, og også forsvare seg i etterkant. Håper han blir impotent i 2 mnd pga dårlig karma. Kjensli har bare ikke peiling, og har sikkert gjort sitt beste..

Ja, elendig oppførsel. Kjensli blir nok lurt, det kunne han bare innrømmet når han ser reprisen. Når han nekter å innrømme feilen, da gjør han seg selv til syndebukk også.

KingAnderson
12.05.19 23:25
InDeilawetrust: Dommeren ødela den kampen der for Haugesund. Fryktelig dømming.

Ikke første gang for oss heller denne sesongen.

La oss få VAR, for helvete.

Art-Vandelay
12.05.19 23:25

Kytec, litt humør må man ha.. Ikke ta alt på rammeste alvor!

InDeilawetrust
12.05.19 23:26
Art-Vandelay: på rammeste alvor!

På rimmeste alvor?

Tjaaah
12.05.19 23:26
Art-Vandelay: Kytec, litt humør må man ha.. Ikke ta alt på rammeste alvor!

Vi leker ikke debatt! Her er det ramt og alvorlig.

KaffeOrginal
12.05.19 23:27
KingAnderson: Han svensken på topp for Bodø/Glimt er noe forbanna søppel. Håpløst å filme slik, og også forsvare seg i etterkant. Håper han blir impotent i 2 mnd pga dårlig karma.

hehe ....

Ja , dette er noe irriterende dritt . Stå slik og forsvare bare tull etterpå . Idiotisk

InDeilawetrust
12.05.19 23:27
KingAnderson: Ikke første gang for oss heller denne sesongen.
La oss få VAR, for helvete.

Synd når en dommer ødelegger en kamp sånn. Men Layuoni skal ha sin del av skylden han også som filmer og lurer dommeren. 

Er helt enig i VAR. Da hadde ikke det der blitt straffe. 

KingAnderson
12.05.19 23:33
InDeilawetrust: Synd når en dommer ødelegger en kamp sånn. Men Layuoni skal ha sin del av skylden han også som filmer og lurer dommeren. Er helt enig i VAR. Da hadde ikke det der blitt straffe.

Hehe. Kjensli hadde sikkert klart å gi straffe uansett.

Men ja, det svenske søppelet klarer å lure dommeren.

Hadde et bra inntrykk av B/G før denne kampen jeg, men bl.a pga denne partysvensken så har det raknet.

Kjensli.. Skal innrømme at jeg ikke var klar over (eller har glemt) at han var så forferdelig dårlig. Han blåste denne kampen fullstendig i stykker, og hadde flere latterlige og matchavgjørende feil.

den12mann
den12mannInnlegg: 9967
13.05.19 09:04
InDeilawetrust: Kan ærlig talt ikke se at det er noen holding der heller.

Forsvareren har nok en arm på svensken sin venstre skulder/overarm som er skjult fra hovedkamera sin posisjon. Men svensken hjelper veldig til, så at det der skal være straffe...? Niks, njet, nope

den12mann
13.05.19 09:06
Art-Vandelay: men det er nok ikke det som gjør at han detter heller.

Han sa jo tydelig at han detter (/legger seg) fordi han blir holdt (og dermed forstyrret), så det er holdingen..

"– Jeg kjenner at han holder meg, jeg klarer ikke å nå ballen fordi han holder meg. Da er det straffe, det er dumt av han"

(Innlegget ble redigert 13.05.19 09:10)

Heborres
HeborresInnlegg: 10163
13.05.19 10:12
Tjaaah: Du vet det er ille når Rekdal og Jonsson fremstår som kloke.
KaffeOrginal
13.05.19 20:58
den12mann: an sa jo tydelig at han detter (/legger seg) fordi han blir holdt (og dermed forstyrret), så det er holdingen.. "– Jeg kjenner at han holder meg, jeg klarer ikke å nå ballen fordi han holder meg. Da er det straffe, det er dumt av han"

Spiller ingen rolle hva spilleren sier , dommeren sa jo at han dømte på dytting

ulfarne
ulfarneInnlegg: 28921
13.05.19 21:01

Får Eurosport-gjengen provisjon hver gang de sier Ranheimsfjæra?

KingAnderson
13.05.19 23:29
KaffeOrginal: Spiller ingen rolle hva spilleren sier , dommeren sa jo at han dømte på dytting

Både dytting og holding der altså. Ikke noe rart at spilleren mister balansen og faller stygt da. Bare flaks at han ikke ble alvorlig skadet.

den12mann
13.05.19 23:49
KaffeOrginal: Spiller ingen rolle hva spilleren sier , dommeren sa jo at han dømte på dytting

Hva surrer du om nå? Det jeg svarte på hadde ingenting med dommeren å gjøre. 

ulfarne
ulfarneInnlegg: 28921
16.05.19 21:56

Carsten sier alltid "fotballrunden" som om ordene skulle stått hver for seg; altså "fotball runden".

KaffeOrginal
16.05.19 22:20

Kjekt å se hvor gode Haugesund var i dag ... gleder meg til intervju her

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg