Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Stabæk - Odd Kamptråd

NYTT TEMA
bjoro33

bjoro33
09.04.17 17:39

Er det noen interesse for denne kampen da? Fant ingen tråd, så da lager jeg en enkel en her.

Kampen starter om ca 20 minutter

De seks siste oppgjørene mellom disse to lag, så har Odd gått av banen med seieren 5 ganger. Stabæk vant sist de møttes. Stabæk har sluppet inn 5 på to kamper, mot Odds tre. Odd på sin side har kun fått to baller i mål så langt. Fagermo gikk ikke for mere enn seier mot KBK. Personlig mener jeg Odd på første hjemmekamp, med over 9000 på tribunen, burde fortsatt også etter den andre skåringen.

Stabæks lag: Mande Sayouba - Håkon Skogseid, Morten Morisbak Skjønsberg, Andreas Hanche-Olsen, Jeppe Moe - El Hadji Ba, Tortel Lumanza - Moussa Njie, Hugo Vetlesen, Tonny Brochmann - Ohi Omoijuanfo

Odds lag: Sondre Rossbach - Espen Ruud, Fredrik Semb Berge, Steffen Hagen, Joakim Våge Nilsen - Erik Martin Broberg, Fredrik Oldrup Jensen, Fredrik Nordkvelle - Oliver Berg, Torbjørn Agdestein, Riku Riski

Spennende med debut for Odd: Agdesten. Jeg håper han gjør en god figur.

Personlig håper jeg på en klar Oddseier i dette oppgjøret.

(Innlegget ble redigert 09.04.17 17:44)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg