Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Den største FLOPPEN i EM gir seg på landsen

NYTT TEMA
ehall
ehallInnlegg: 20222
11.09.18 23:28

Såda jackblack. Vi er i 2018 og SoMe, bloggere og slik er hele livet. Er det ikke en fantastisk tid vi lever i ;)

oscrue10
oscrue10Innlegg: 9145
11.09.18 23:53
jackblack: Hva faen er dette for ikke sak. Hun må da for pokker få lov til å bestemme hvem hun vil være venn med på sosiale medier uten at noen har en dritt med det å gjøre! Hverken knehøner i TV2, vg, Dagbladet eller anonyme debattanter på et nettforum for fotball har noen sak i å fortelle henne hvem hun må eller ikke må følge på sosiale medier.  Martin (19) er sikkert ikke kompis med alle på landsen heller uten at det skrives dritt om det..

Tull og tøys fra ende til annen. Som verdensstjerne og beste spiller med norsk pass må hun regne med at media følger med på den minste lille ting, og når hun tabber seg ut som nå må hun bare regne med at det blir skriverier og ståhei.

Virker veldig klønete, og hun bør da ha rådgivere som kan bistå litt. Ikke verre enn å ikke følge dem (i hvert fall på Facebook). Ingen grunn til å slette. Enig i at hun virker umoden.

(Innlegget ble redigert 11.09.18 23:55)

ehall
12.09.18 00:10

Klønete og umoden for at hun har slettet noen på Facebook? Skjønner jeg begynner å bli gammel. 

oscrue10
12.09.18 00:22

Veldig mange som ikke helt forstår seg på sosiale medier, både kjendiser og vanlige folk.

Tinkler
TinklerInnlegg: 12982
12.09.18 00:39

Det blir ofte skriverier om mannlige fotballspilleres aktivitet på sosiale medier. Hvorfor skal det være forskjell på kvinner? 

jackblack
jackblackInnlegg: 12966
13.09.18 16:16
oscrue10: Tull og tøys fra ende til annen. Som verdensstjerne og beste spiller med norsk pass må hun regne med at media følger med på den minste lille ting, og når hun tabber seg ut som nå må hun bare regne med at det blir skriverier og ståhei. Virker veldig klønete, og hun bør da ha rådgivere som kan bistå litt. Ikke verre enn å ikke følge dem (i hvert fall på Facebook). Ingen grunn til å slette. Enig i at hun virker umoden.

Bullshit..

At pressen i  Norge prøver å lage en ikke sak ut av hvem hun er venn med på facebook er bare piss. Vi snakker på Se og Hør nivå maks. Dette har ingenting med hennes prestasjoner på banen å gjøre. Ei hadde de skrevet dersom en av gutta på landsen hadde fjerna en annen fra facebooksiden sin. 

Snart på tide å gi jenta respekt for det hun gjør på banen. Vår soleklart beste spiller internasjonalt. Den behandlingen hun får av presse og såkalte fotballeksperter er intet mindre en pinlig. Ingen slakter Per Ciljan når han vil stå utenfor. 

(Innlegget ble redigert 13.09.18 16:20)

JackAass
JackAassInnlegg: 5070
13.09.18 17:04
oscrue10: Tull og tøys fra ende til annen. Som verdensstjerne og beste spiller med norsk pass må hun regne med at media følger med på den minste lille ting, og når hun tabber seg ut som nå må hun bare regne med at det blir skriverier og ståhei. Virker veldig klønete, og hun bør da ha rådgivere som kan bistå litt. Ikke verre enn å ikke følge dem (i hvert fall på Facebook). Ingen grunn til å slette. Enig i at hun virker umoden.

Er'u 12 år eller? Det er fuckings facebook og instagram. 

oscrue10
13.09.18 17:05

Nei, uenig. Dette er også relatert til at hun ikke vil spille for landslaget (som trolig er fordi landslaget ikke er bra nok eller ikke spiller slik hun ønsker. Forståelig at mediene bryr seg. 

oscrue10
13.09.18 17:15

"Er'u 12 år eller? Det er fuckings facebook og instagram"

- Ironisk at du legger deg på et barneskolenivå og spør om andre er 12 år. Hvis du vil delta i diskusjoner er ikke dette veien å gå. Virker åpenbart at du ikke forstår deg på sosiale medier.

Sandaas
SandaasInnlegg: 11324
13.09.18 17:40
jackblack: At pressen i  Norge prøver å lage en ikke sak ut av hvem hun er venn med på facebook er bare piss. Vi snakker på Se og Hør nivå maks. Dette har ingenting med hennes prestasjoner på banen å gjøre. Ei hadde de skrevet dersom en av gutta på landsen hadde fjerna en annen fra facebooksiden sin.

Poenget er vel at hun nettopp er i konflikt med NFF og landslaget, og at etter at kvinnene faktisk har kvalifisert seg også begynner å gå utover tidligere lagkamerater. Konflikten hun har med NFF/Sjøgren burde selvsagt ikke gå utover hennes vennskap med folk hun vokste opp med (som Reiten). At hun likevel gjør en slik smålig handling sier mye om henne som person og hvor dypt denne konflikten stikker for henne.

Om en norsk spiller hadde boikottet herrelandslaget og så begynt å slette tidligere lagkamerater på sosiale medier så hadde selvsagt media skrevet om det også, nettopp fordi det sier noe om småligheten til personen. 

Selvsagt har ikke hennes boikott fra landslaget med hennes prestasjoner på banen å gjøre, det har heller ingen hevdet. Poenget er hennes personlighet og konflikten med landslaget, og når hun nå går til ytterligere skritt og fjerner venninner og barndomskamerater så blir det bare enda dummere. Det er helt legitimt å si at man er lei alt pratet om landslaget, men å fjerne kamerater pga det blir for dumt. Om Reiten, Mjelde og co postet for mye landslagsstoff hun ikke orker å lese så kunne hun enten bare ikke lest postene eller dyttet vennene ned i algoritemen til fb.

En slik "aksjon", for det er nettopp det det er, at hun plutselig rensket vennelisten for venninner som tilfeldigvis spiller på landslaget er helt usannsynlig, sier veldig mye om hvor smålig og egoistisk hun fremstår. Et utrolig at hennes konflikt med landslagsledelsen skal gå utover en tredjepart (lagvenninner) på en slik måte, da brenner du fryktelig mange broer og gjør deg ytterligere upopulær. 

notlob
notlobInnlegg: 34280
13.09.18 17:50

Hadde jeg kunne gitt deg mer enn én tommel for dette innlegget, Sandaas, så skulle du fått det.

Det er selvsagt jævlig bittert for henne å se på at laget greide å kvale til mesterskap, uten hennes delaktighet.

Og ingen må tro noe annet enn at hun ønsker at laget ryker på hau ut etter gruppespillet; for hvorfor i all verden skulle hun ønske at treneren oppnår noe som helst suksess.

JackAass
JackAassInnlegg: 5070
13.09.18 17:55
oscrue10: "Er'u 12 år eller? Det er fuckings facebook og instagram" - Ironisk at du legger deg på et barneskolenivå og spør om andre er 12 år. Hvis du vil delta i diskusjoner er ikke dette veien å gå. Virker åpenbart at du ikke forstår deg på sosiale medier.

Ikke ironisk overhodet, basert på dine uttalelser valgte jeg å legge meg på et nivå du åpenbart tok. 

Og jo, jeg har et fryktelig godt innblikk i sosiale medier. Derav; å fjerne noen fra sine sider, hvilket jeg gjør daglig, er faktisk ikke noe man trenger å lage en nyhetssak ut av, uansett hvor kjent personen er, så fremt det ikke er Donald Trump som sender venneforespørsel til Vladimir Putin. 

oscrue10
13.09.18 18:23

Hva du mener er irrelevant når du ikke vet hvordan du skal formulere deg på et diskusjonsforum, JackAass. Bedre lykke neste gang.

ehall
13.09.18 18:23

Sandaas: Et utrolig at hennes konflikt med landslagsledelsen skal gå utover en tredjepart (lagvenninner) på en slik måte, da brenner du fryktelig mange broer og gjør deg ytterligere upopulær. 

Så du har ikke fått med deg uttalelsene til de tidligere lagvenninnene etter siste kamp? Vi vet jo selvfølgelig ikke alt, men av jeg har sett er det de som gikk først mot henne, ikke motsatt nå med Facebook. Det ser jeg bare som en naturlig og ventet konsekvens av hva de gjorde. 

TheDante
TheDanteInnlegg: 7789
13.09.18 20:41
ehall: Så du har ikke fått med deg uttalelsene til de tidligere lagvenninnene etter siste kamp?

Det har ikke jeg. Hva er det de har sagt som er så forferdelig ovenfor Hegerberg?

(Innlegget ble redigert 13.09.18 20:42)

Sandaas
SandaasInnlegg: 11324
13.09.18 20:54
ehall: Så du har ikke fått med deg uttalelsene til de tidligere lagvenninnene etter siste kamp? Vi vet jo selvfølgelig ikke alt, men av jeg har sett er det de som gikk først mot henne, ikke motsatt nå med Facebook. Det ser jeg bare som en naturlig og ventet konsekvens av hva de gjorde.

Nei, de har ikke sagt noe negativt om Hegerberg så det blir bare tull. Det de har sagt er at de forventer en oppriktig unnskyldning før de mener det er naturlig at hun igjen blir del av landslaget.

Når hun hengte ut lagkamerater i sin tirade mot landslagsledelsen når hun trakk seg i fjor er så klart noe de reagerte på og som hun faktisk må unnskylde før de synes det er greit at hun skal inn på laget igjen, det er fullt ut forståelig.

Da hun mente at treningshverdagen og medspillerne var så dårlig at hun ble en dårligere fotballspiller av å trene og spille med landslaget så var det et stygt angrep på lagvenninner. Mjelde og co har ikke sagt noe negativt eller provoserende, ja bortsett fra for oppblåste egoer som ikke vil erkjenne sine egne feil...

milfern
milfernInnlegg: 68042
13.09.18 22:21

Uten å ha satt meg NOE inn i saken.

Er det noen som objektivt greier å komme med en kort oppsummering på hvorfor Ada trakk seg fra landslaget? Og er det noe i det?

Mye fjas og spekulasjoner i denne tråden til å greie å ta ett standpunkt.

ehall
13.09.18 23:11

Sandaas: Det de har sagt er at de forventer en oppriktig unnskyldning før de mener det er naturlig at hun igjen blir del av landslaget.

Nettopp. Det var spillerne som dro seg selv inn i konflikten som Hegerberg kun har kun hatt mot landslagsledelsen. 

TheDante
TheDanteInnlegg: 7789
14.09.18 14:47
ehall: Nettopp. Det var spillerne som dro seg selv inn i konflikten som Hegerberg kun har kun hatt mot landslagsledelsen.

Om det Sandaas skriver er hva du sikter til, så kan jeg ikke, selv med beste velvilje, klare å se at de andre spillerne har gjort noe kritikkverdig.

Korgutt
KorguttInnlegg: 11629
14.09.18 15:19

For svarte helsike da ehall. Det må da vel gå an å gå ut og si at man må be om unnskyldning til tidligere lagspillere når man tidligere har kritisert de for å være nærmest evneveike på banen og ligger milevis unna nivået til den store stjerna på laget? Det er Ada selv som har skapt denne konflikten mellom henne og lagvenninnene. Ikke spillerne som har dratt seg selv inn i konflikten mellom landslagsledelsen og Ada.

ehall
14.09.18 22:31

TheDante: Om det Sandaas skriver er hva du sikter til, så kan jeg ikke, selv med beste velvilje, klare å se at de andre spillerne har gjort noe kritikkverdig.

Poenget er at jeg har ikke samme oppfatningen av hva som har skjedd, som Sandaas. Derfor er vi uenige om konklusjonen. 

dalagubbe
dalagubbeInnlegg: 2919
25.09.18 15:02

Send den forbannede inkompetente svensken tilbake der han kom fra, så ordner alt seg, Ada var så uheldig å komme med litt kritikk til hvordan ting blir gjort på landslaget, og det tålte ikke herr Sjøgren og han fikk selvfølgelig resten av nff, for den gjengen tar jo aldri kritikk, hvorfor klarer ikke Norge ut med Ada når Portugal får det beste ut av ronaldo feks, også andre land fikser sånt, men het er det vel janteloven som råder. Verdensklasse spisser kan ikke behandles som en vanlig traust middels midtstopper feks..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester