Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Molde FK. Klubbtråd 2018.

NYTT TEMA
PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 32807
23.04.18 00:32

RBK var ikke på så få visitter inne i feltet med halve laget i dag. 

Fishstick
FishstickInnlegg: 25556
23.04.18 00:33

Jo, men Mike er på den andre siden.

Fant ingen andre situasjoner som passet beskrivelsen, men så bare på med ett øye. Makan til trist og kjedelig kamp har jeg ikke sett siden Glimt - RBK forrige helg.

Nøkkelknipe
NøkkelknipeInnlegg: 2021
23.04.18 00:40
PapaSmurf: Moldes cupfinalevideo 2013

Altså, jeg skrudde av etter den håpløst planløse starten på videoen. Ballen sparkes jo til høyre i bildet.. men i neste utsnitt har ballen plutselig snudd retning når den fyker forbi til venstre. Null visuell kontinuitet der. 

Så jeg tror deg på at dette er en dårlig video.  

Kaizen
KaizenInnlegg: 570
23.04.18 01:01

Dommerfeilen idag var avskyelig. Alle på tribunen bak mål så at Hestad ble klipt rett ned. Er sjokkert over at dommeren kan begå så stor tjenesteforsømmelse selv om han er RBK supporter ;-) 

(Innlegget ble redigert 23.04.18 01:01)

BigGeorge
BigGeorgeInnlegg: 26309
23.04.18 01:18
Kaizen: Dommerfeilen idag var avskyelig. Alle på tribunen bak mål så at Hestad ble klipt rett ned. Er sjokkert over at dommeren kan begå så stor tjenesteforsømmelse selv om han er RBK supporter ;-)

Uten kulehull å vise frem kan man ikke bare kreve straffe i tide og utide.

Havrebukken
HavrebukkenInnlegg: 1247
23.04.18 01:27

En oppløftende prestasjon!

Det er mitt inntrykk få timer etter kampen på Valle. Selv om relasjoner ikke sitter helt som de burde føler jeg at vi fikk sett mye mer av kvalitetene laget innehar i kontringsspillet. Braut Håland var nok en gang en gigant på topp og viser allerede i en alder av 17 år internasjonalt snitt på bestilling. I følge kommentatorene til Eurosport var det flere store klubber til stede i kveld og jeg er sikker på at de fikk flere bekreftelser enn spørsmål rundt Hålands kvaliteter. Ellers vil jeg rose Hestad for en bedre kamp enn på lenge.

Linde(6) - Viste nok en gang veldig bra fotballforståelse med måten han satt i gang flere angrep på med sine utkast. Dominerende og trygg i feltarbeidet.

Gabrielsen(5) - Leverte oppofrende spill og var offensiv i tankegangen. Litt uryddig teknisk og plasseringsmessig i noen situasjoner men kommer fra det med en bra kamp.

Gregersen(5) - Viste duellstyrke og spilte på det enkle hele kampen. Litt passiv i noen situasjoner men plasserte seg godt jevnt over.

Forren(6) - En kriger i hver duell. Gir aldri noe gratis og Sam Johnson ble aldri noen trussel i bakrommet. Styrte forsvaret med rutine og kløkt.

Haugen(3) - Moldes svakeste igjen. Virker nervøs og passiv defensivt. Ligger gjerne 2-3 meter unna mann og får rettvendt spiller mot seg hver gang. Finne slo blant annet en luke på Haugen i første omgang som viste klart hvor feilplassert han var jevnt over. Jevnt over dårlig distribusjon av cornere og få innlegg som ble virkelig farlig.

Normann(5) - Ingen stor match men jobber på defensivt og kriger som en ekte Moldespiller. Litt lite fremdrift til tider og ender opp med å slå tversover pasninger litt for ofte. Greide å komme seg forbi Vålerengas midtbane ledd ved et par anledninger og det er noe han bør forsøke mer i tiden som kommer.

Hestad(6) - Slår tilbake med en kamp som minner om det vi såg forrige sesong. Godt teknisk småspill og flere gode offensive involveringer. Flere skuddforsøk enn på lenge og burde fått flere av de på mål. Snytt for årets klareste straffespark.

Aursnes(5) - Leverer på det jevne og det er vel ca der nivået hans ligger. Har mer å gå på defensivt men viser en fryktløs innstilling vi trenger i dette laget fremover. Bør øve på å slå cornere den kommende uka.

Brustad(4) - Veldig anonym i store deler av kampen. Virker ikke å ha funnet seg helt til rette på høyreflanke enda. Innehar en enorm fysikk og hurtighet som testet VIF forsvaret ved flere anledninger. Savner litt mer guts. Nære både mål og målgivende.

Mostrøm(3) - Nappet av etter første omgang der han egentlig bare bidro med litt småspill. Ellers var det uryddig og uten stor fremdrift. Lider av å være litt alene på kanten ved flere anledninger.

Braut Håland(6) - Denne mannen trenger ikke flere superlativer men jeg er så utrolig glad for at vi har en slik rollemodell i laget. Ga Carvalho rundjuling i nesten 2x45 og var et angrep alene. Burde kanskje ikke blitt byttet ut da jeg følte at han hadde mer på lager. Gullkalv vi ikke får se spesielt mye lengre i Moldetrøya, dessverre.

Strand(5) - Løper kontinuerlig i 45 minutter og var flink til å få etablert spill offensivt ved flere anledninger. Mye å gå på men viser prov på ferdigheter vi vil få mye glede av.

Wadji(-) - Kom inn siste 10 og sleit med å få til noe spesielt. Involvert offensivt ved et par anledninger. Vår nye PP Diouf.

Chima(-) - For lite tid til å vise noe spesielt.

Jeg orker ikke bruke tid på å diskutere dommeren for det er ingen diskusjon om situasjonen med Eirik Hestad. Men inntil VAR innføres får vi gremmes over dårlige dommervurderinger i dette landet. Disse to tapte poengene kan bli avgjørende når tungen på vektskålen skal vise totalvekten i antall samlede poeng og hva den eventuelle differansen blir til Rosenborg og Brann.

(Innlegget ble redigert 23.04.18 01:28)

Stormoen33
Stormoen33Innlegg: 3623
23.04.18 01:32
Kaizen: Er sjokkert over at dommeren kan begå så stor tjenesteforsømmelse selv om han er RBK supporter ;-)

Her prøver man vel sarkasmens både svarte og avskyelige kunst. Det er lett å gjennomskue, man får sette det på kontoen til de som ikke vet bedre...

PapaSmurf
23.04.18 01:39

Ja, men vi «fikk» 3 poeng forrige helg. Så vi skal ikke bare se på de sakene som går mot når vi gjør opp regnskapet i november. 

I dag var vi gode. VIF fikk en del cornere og innkast rundt 16, men vi hadde stålkontroll på det som kom. 

For meg er Ruben en bedre back enn Remmer og jeg ser gjerne at han fortsetter. Vil også se Telo snart, for Haugen har vært svak i 4 strake kamper. 

I sommer MÅ vi kjøpe en eller to venstrekanter. Jeg mener du er raus med poengene til Moa. 

Og de byttene som kom i dag... Var det EN kamp Amang kunne snudd det, så var det i dag. Et VIF som ikke var fornøyd med ett poeng og som hadde stoppere som var helt på felgen. Veldig skuffa over at han ikke kom inn der.

Havrebukken
23.04.18 01:46

Jeg er veldig enig Papa. Amang ville utgjort en betydelig trussel i denne kampen. Vålerenga står å blotter seg utrolig høyt i banen og det er for dårlig at vi ikke greier å straffe de. Solskjær burde vurdere å endre litt taktikk da jeg føler at spillermateriellet som er i klubben ikke nødvendigvis passer en typisk 4-3-3. Brustad og Mostrøm er ikke  flankespillere som kommer seg rundt eller som kan dra av 1-2 spillere med teknisk repertoar.

2014 var et suksessrikt år med 4-4-2 og jeg føler at klubben kanskje burde tenke litt mer den veien når man ser på spillertypene. Tror også Håland ville fått mer igjen for innsatsen om han hadde en likesinnet på topp i en Chima eller Amang.

(Innlegget ble redigert 23.04.18 01:47)

PapaSmurf
23.04.18 01:52

Nei, ikke 442. Og det er ene og alene på grunn av at det vil sende Aursnes, Hestad, Hussain og til dels Normann inn i roller de ikke mestrer. 

Nå har vi trygla og bedd på våre knær til klubben om å spille med tre sentrale på midten eller å hente spillere som passer i rollene. 

Endelig har vi fått det som vi vil.

Det hadde endt med at de tre førstnevnte hadde fått roller på flanken, og vi har jo sett hvordan det kommer til å gå. 

Havrebukken
23.04.18 02:01

Om man skal tenke så rigid på det skjønner jeg din bekymring. Men en mer vridd variant tror jeg ville fungert. Tallkombinasjoner skremmer tydeligvis livet av deg :D

Så du føler at midtbanen vår fremstår bra i det systemet det nå spilles? Jeg føler at det er helt klart det svakeste leddet i laget per dags dato og at dette preger laget både offensivt og defensivt.

Når vi endelig slår et innlegg i det systemet vi spiller nå så har vi maks 2 mann i boksen uansett.

Jeg føler bare at det ligger enormt mye ansvar på den ene sentrale spissen og at kun Håland har den kapasiteten inne. Chima og Amang passer bedre i partnerskap på topp.

(Innlegget ble redigert 23.04.18 02:02)

PapaSmurf
23.04.18 02:07

Havrebukken: Jeg har sett MFK spille 442 i 2016 og halve 2017 under Ole. 

Det tok nesten livet av meg. 

Så det er ikke tallkombinasjoner som skremmer meg, men hvor ræva vi fremstår i den formasjonen. 

Jeg er ikke enig i at midtbanen er det svakeste punktet heller. De har vært relativt bra i år. Scorer og går på gode løp. 

Det svake punktet er sidene. Backene og kantene leverer ikke. 

(Innlegget ble redigert 23.04.18 02:08)

Rainy
RainyInnlegg: 37
23.04.18 08:40

Chima, Telo og Eriksen Ranmark er igjen i Oslo og blir med i dagens Molde 2 kamp mot Oppsal.

PapaSmurf
23.04.18 09:53

HarryH: Gunnar Stavrum har uttalt seg om MFK og voldtektssaken.

Tror du han har mye godt å si om oss denne gangen? Haha

Edit: Og han viser som vanlig i kommentarfeltet at han ikke har forstått hva klubben reagerer på. Eller at han ikke vil forstå i jakten på å komme med mest mulig dritt om klubben. 

At en redaktør skal få holde på slik. Han kunne ikke heller snakket om alle afrikanerne på VIF? Siden det er en kjepphest han har når det kommer til MFK. Eller at RBK stilte uten trøndere i går? Det var jo ramaskrik fra hans side da MFK hadde få lokale spillere.

Sannheten er at Stavrum misliker Molde sterkt, mye grunnet forholdet til Røkke. Og da misbruker han rollen sin som redaktør til å spre sin edder og galle. Smålig og usselt, men forventet fra den kanten. 

(Innlegget ble redigert 23.04.18 10:01)

Fishstick
23.04.18 10:44

TB til 2017-tråden deres, her representert ved Samp.

"Åsen løper sirkler rundt Eirik Hestad? Ikke narr meg til å le da, mann. Eirik er en av de beste kreative midtbanespillerne i ligaen, og holder et høyere nivå som 22-åring enn Åsen noen gang har gjort, til tross for at han var involvert i en karrieretruende bilulykke i desember 2014. Nesten så jeg begynner å mistenke at Fishstick er Åsen."

Hvordan synes vi denne står seg noen måneder senere? 

HarryH
HarryHInnlegg: 29049
23.04.18 10:54
PapaSmurf: Sannheten er at Stavrum misliker Molde sterkt, mye grunnet forholdet til Røkke. Og da misbruker han rollen sin som redaktør til å spre sin edder og galle. Smålig og usselt, men forventet fra den kanten.

Harde ord, men det er jo faktisk slik det er. Så snart temaet blir fotball og Molde FK mister han besinnelsen og sin ellers helt ok evne til å resonnere. Følelsene tar simpelthen overhånd.

Man må nesten bare le overbærende av det hele.

Tenk om vi hadde stilt med Amang, Chima og Wadji i angrepsrekka i går. Det hadde kokt helt over for Stavrum. 

Skullerud
SkullerudInnlegg: 498
23.04.18 10:54

Hehe, kan vel diskuteres den ja :)

wile_e
wile_eInnlegg: 1151
23.04.18 11:09
PapaSmurf: At en redaktør skal få holde på slik. Han kunne ikke heller snakket om alle afrikanerne på VIF? Siden det er en kjepphest han har når det kommer til MFK. Eller at RBK stilte uten trøndere i går? Det var jo ramaskrik fra hans side da MFK hadde få lokale spillere

Blant de han ikke regna som lokal den gangen var Knut Olav Rindarøy.

Bukowski70
Bukowski70Innlegg: 160
23.04.18 11:49

Han heter Stavrum, men hater Molde?

Fole!

Scholestheone
ScholestheoneInnlegg: 3332
23.04.18 13:06
Havrebukken: En oppløftende prestasjon! Det er mitt inntrykk få timer etter kampen på Valle. Selv om relasjoner ikke sitter helt som de burde føler jeg at vi fikk sett mye mer av kvalitetene laget innehar i kontringsspillet. Braut Håland var nok en gang en gigant på topp og viser allerede i en alder av 17 år internasjonalt snitt på bestilling. I følge kommentatorene til Eurosport var det flere store klubber til stede i kveld og jeg er sikker på at de fikk flere bekreftelser enn spørsmål rundt Hålands kvaliteter. Ellers vil jeg rose Hestad for en bedre kamp enn på lenge. Linde(6) - Viste nok en gang veldig bra fotballforståelse med måten han satt i gang flere angrep på med sine utkast. Dominerende og trygg i feltarbeidet. Gabrielsen(5) - Leverte oppofrende spill og var offensiv i tankegangen. Litt uryddig teknisk og plasseringsmessig i noen situasjoner men kommer fra det med en bra kamp. Gregersen(5) - Viste duellstyrke og spilte på det enkle hele kampen. Litt passiv i noen situasjoner men plasserte seg godt jevnt over. Forren(6) - En kriger i hver duell. Gir aldri noe gratis og Sam Johnson ble aldri noen trussel i bakrommet. Styrte forsvaret med rutine og kløkt. Haugen(3) - Moldes svakeste igjen. Virker nervøs og passiv defensivt. Ligger gjerne 2-3 meter unna mann og får rettvendt spiller mot seg hver gang. Finne slo blant annet en luke på Haugen i første omgang som viste klart hvor feilplassert han var jevnt over. Jevnt over dårlig distribusjon av cornere og få innlegg som ble virkelig farlig. Normann(5) - Ingen stor match men jobber på defensivt og kriger som en ekte Moldespiller. Litt lite fremdrift til tider og ender opp med å slå tversover pasninger litt for ofte. Greide å komme seg forbi Vålerengas midtbane ledd ved et par anledninger og det er noe han bør forsøke mer i tiden som kommer. Hestad(6) - Slår tilbake med en kamp som minner om det vi såg forrige sesong. Godt teknisk småspill og flere gode offensive involveringer. Flere skuddforsøk enn på lenge og burde fått flere av de på mål. Snytt for årets klareste straffespark. Aursnes(5) - Leverer på det jevne og det er vel ca der nivået hans ligger. Har mer å gå på defensivt men viser en fryktløs innstilling vi trenger i dette laget fremover. Bør øve på å slå cornere den kommende uka. Brustad(4) - Veldig anonym i store deler av kampen. Virker ikke å ha funnet seg helt til rette på høyreflanke enda. Innehar en enorm fysikk og hurtighet som testet VIF forsvaret ved flere anledninger. Savner litt mer guts. Nære både mål og målgivende. Mostrøm(3) - Nappet av etter første omgang der han egentlig bare bidro med litt småspill. Ellers var det uryddig og uten stor fremdrift. Lider av å være litt alene på kanten ved flere anledninger. Braut Håland(6) - Denne mannen trenger ikke flere superlativer men jeg er så utrolig glad for at vi har en slik rollemodell i laget. Ga Carvalho rundjuling i nesten 2x45 og var et angrep alene. Burde kanskje ikke blitt byttet ut da jeg følte at han hadde mer på lager. Gullkalv vi ikke får se spesielt mye lengre i Moldetrøya, dessverre. Strand(5) - Løper kontinuerlig i 45 minutter og var flink til å få etablert spill offensivt ved flere anledninger. Mye å gå på men viser prov på ferdigheter vi vil få mye glede av. Wadji(-) - Kom inn siste 10 og sleit med å få til noe spesielt. Involvert offensivt ved et par anledninger. Vår nye PP Diouf. Chima(-) - For lite tid til å vise noe spesielt.

En god fotballkamp var det. To angrepsvillige lag og mange sjanser til begge lag (7-5 i målsjanser favør Molde telte jeg). At vi skaper så mange sjanser borte er et styrketegn. Helt klart vår beste bortekamp til nå. 

Enig i mye av din analyse, men disse er jeg uenig i:

Haugen (4+) - Synes du er veldig kritisk til Haugen. Ja, han kan være litt for enkel å dra av, men Finne fikk på ingen måte rom til å briljere (kun ett halvfarlig skudd på mål). Haugen hadde flere offensive bidrag i går, blant annet det fine innlegget i første omgang der Aursnes nesten hadde lang nok tå til å sette inn 1-0. Kanskje fornuftig å prøve Telo hjemme mot Odd?

Hestad (7) - Veldig god kamp av Hestad. Pasningene sitter og han er virkelig en drivkraft i det offensive spillet. Gjorde ingenting halvveis eller dårlig, minusene fra de forrige kampene er helt borte.

Aursnes (5) - Enig i karakteren, men vil bare påpeke at han var meget svak i første omgang. Slo tre helt upressede pasninger til motspiller og deltok knapt. Spilte seg stort opp i andre der det kun var dødballene som var noe å utsette på.

Brustad (5) - Var ganske god etter min mening. Kunne fort stått med mål og assist. Vårt giftigste kontringsvåpen, som ble brukt godt. Men mangler litt presisjon i de avgjørende øyeblikkene.

Moström (5) - Moa blir som vanlig dømt mer på hva han gjør feil enn hva han gjør rett. Sannheten er at han pdd er den desidert beste "fotballspilleren" i enhver angrepstrio MFK kan stille opp med. Ja, han sullet bort ballen unødvendig hele fem ganger. Kombinasjonsspillet hans satt ikke fantastisk hele tiden, noe som i og for seg er naturlig med tanke på at han er en av få som tør å spille på litt risiko. Men: Han er med på ALT Molde skaper i 1. omg. Spiller Brustad briljant gjennom til tverreskuddet. Kommer seg fint fri og bør score (tross noe ekkel sprett) på Brustads innlegg. Finner Haugen fint i forkant av innlegget Aursnes er tre cm fra å sette. Molde skapte 3 muligheter i første omgang og kun Moström var direkte involvert i samtlige. Samtlige sjanser mot etablert VIF-forsvar. I 2. omg skaper vi litt mer, men nesten bare på kontringer. At Moström er såpass bra, i en alder av 35 og med så mye trøbbel, er fantastisk. Skal vi være med å kjempe om seriegullet tror jeg en av nøklene er å få i gang Moström for fullt. Hans viktighet i dette laget er kraftig undervurdert.

Stormoen33
Stormoen33Innlegg: 3623
24.04.18 01:10

Brustad hadde vel også en viss mulighet til å sette den om han ikke hadde stoppet opp når han virket sikker på at det var straffe...

Calcitrant_Pila
Calcitrant_PilaInnlegg: 340
24.04.18 06:37

DietCoke: Hestad sin standfot blir jo feiet ned av utrustede keeper, så han ville uansett ha gått i bakken enten ham ville det eller ei. Eneste ankepunktet er at han henger litt igjen ned venstrefoten og "faller som en sekk" idet han blir tatt, slik at det ser mer teatralsk ut enn nødvendig. 

DietCoke
DietCokeInnlegg: 10343
24.04.18 09:20
Calcitrant_Pila: Hestad sin standfot blir jo feiet ned av utrustede keeper, så han ville uansett ha gått i bakken enten ham ville det eller ei.

Det tror jeg også. Poenget er at dusten hadde prøvd å holde seg på beina, ville han da fått straffesparket.

DietCoke
24.04.18 09:23
Samp: I enhver liga hvor dømming ikke er totalt bingolotto hadde dette blitt straffe og rødt kort til keeper ti av ti ganger.

Tja. Vi har generelt bedre dommere enn spillere i dette landet, og det er først på den fjerde kameravinkelen til Eurosport at denne virkelig er klar. Jeg tror nok flere dommere kunne blitt lurt.

Altså, det er en klar feil å ikke dømme straffespark. Men det er langt hinsides meningsløst å skulle konstruere et straffespark i en slik situasjon. Og rødt kort? Neppe. Keeper forsøker å takle ballen, men treffer ikke fordi Hestad er bedre i situasjonen.

Apropos "klovn": Fyren er åpenbart for dum til å spille fotball. Helt på sin plass.

(Innlegget ble redigert 24.04.18 09:26)

DietCoke
24.04.18 09:24
Stormoen33: Brustad hadde vel også en viss mulighet til å sette den om han ikke hadde stoppet opp når han virket sikker på at det var straffe...

Det beit jeg meg ikke merke i, men dårlig holdning der også, altså.

toro_lover
toro_loverInnlegg: 1315
24.04.18 09:31

Så bilder fra straffesituasjonen først i går. Jeg synes det var ok å gi gult kort for filming der, Hestad hjelper til unødvendig mye. Hadde en tilsvarende situasjon skjedd på midtbanen derimot (i en kontringssituasjon f.eks.) så hadde dette blitt gult kort til den forsvarende spilleren hver bidige gang.

Hvorfor er det slik? Fordi i fotball (og de fleste andre ballspill) har man uskrevne regler på hva som er straffbart i ulike situasjoner og hvordan man eventuelt kan "danse" (fallteknikk) for å overtale dommeren til å blåse i sin favør. Og dette varierer over tid (ofte påvirket av store mesterskap) og med hvem som dømmer.

Om spilleren har blitt tatt for stuping nylig (som med Hestad) skal det mer til for å blåse straffe. Synes MFK kan be Hestad stupe mindre.

MensenErnst
MensenErnstInnlegg: 4842
24.04.18 09:37
DietCoke: Eirik Hestad. Jo mer jeg tenker på den straffesituasjonen i går, jo mer irritert blir jeg på denne klovnen av en spiller.

Diet er ikke en mann som bruker å ta slik av for ting. Jeg har vel etterhvert innsett at han har et poeng. Straffen var soleklar, men Hestad gir dommeren mulighet til å gi han kort for filming.

Filminga etterpå med gult kort fra før av er også hjerneblødning og tyder på en spiller som gikk totalt sur og ikke tenkte på andre enn seg selv.

Det gjør vondt å skrive slik for Eirik Hestad var en kar jeg hadde kjempetro på både som spiller og som type. En smart, teknisk midtbanespiller med litt glimt i øyet og cockyness trengte laget  og vi i publikum tenkte jeg.

Men når du strengt tatt kun greier å være dominerende og cocky på innendørscuper i jula mot feite familiefedre med magen full av ribbe så er det på tide å ta seg sammen og prestere der det betyr noe. Eirik Hestad har ved tidligere oppførsel og måten han går ned på gitt dommeren påskudd til å ikke blåse straffe. Det er faktisk en liten skandale i seg selv.

Jeg har fortsatt veldig tro på han som fotballspiller, men det er på tide å ta et steg opp nå og levere voksent både i spill og i oppførsel.

PerryAndre
PerryAndreInnlegg: 6890
24.04.18 09:46

I det 78 minutt i kampen skjer noe lignende til venstre på midtbanen. Hestad setter bena sammen, planter sko tuppene ned i matten og stuper fremover. 
Etter min mening burde spillere som faller med samlet ben og sko aldri få straffe eller frispark. Hvis taklingen skjer under kne. For spillere i bevegelse er det ikke naturlig å falle med samlet ben og sko etter en takling. Hestad gikk bevisst etter straffe som han gjorde på Lerkendal. Sist mot VIF skjedde samme to ganger.

(Innlegget ble redigert 24.04.18 09:49)

Fishstick
24.04.18 10:04
Samp: DietCoke: ganske klovnete å kalle Hestad for klovn.

Synes det er veldig presist av DietCoke. I det hele tatt befriende å se at såpass mange av dere, etter at adrenalinet har lagt seg litt, virker å ta Hestad sin stupesyke på alvor. Vitner om karaktér, tommel opp!

DietCoke
24.04.18 10:39
PerryAndre: Etter min mening burde spillere som faller med samlet ben og sko aldri få straffe eller frispark.

Det blir en overforenklet generalisering.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg