PapaSmurf. Innlegget ditt som er gjengitt er dette.
Det viktigaste å diskutere må vel kanskje vere korleis få nok folk på tribuna til å støtte opp om laget?
Siterer frå MFK-forumet på vgdebatt (PapaSmurf):
"Alle kan være med å ta peptalken. Men det krever noe av hver enkelt.
Tenk for en boost spillerne hadde fått om de kom ut til oppvarming og det var kok på tribunene.
Jeg prøver til vanlig å være på plass ca 20-30 minutter før start. Og da er jeg nesten alene. Tre minutter før kampstart er fortsatt 30% av setene som blir brukt under kampen fortsatt tomme.
Men foran slike kamper burde alle vært der så snart dørene åpner. Spesielt Tornekrattet.
Spillerne kommer ut til oppvarming og speaker trenger ikke ta seg bryet med å slå på her kommer Molde. Den bjuder vi på med fullt trøkk. Se for dere dette. Tenk hvilken effekt det hadde hatt på de som skal representere oss på banen. De hadde gitt de 3 ekstra prosentene som må til for å ta oss til Europa.
Og vi burde også vært langt mer kyniske. Unison pipekonsert mot russerne. Lenge. De skulle helst følt seg alt annet enn velkommen. Ikke noe ufint, kun en skikkelig iskald skulder.
Tenk om vi hadde fått til dette i Molde. Vi som er underdogs må finne de små punktene vi kan trykke på for å utjevne oddsen.
Hadde jeg vært billettansvarlig hadde jeg kun solgt plasser på felt til slike kamper. Ikke ett nummerert sete. Førstemann inn får velge sete først. Da hadde ikke folk stått ute og slarva til etter at innmarsjen var fullført, da hadde de vært på plass, klare til å mane gutta til avansement!"
Ble ikke noe mer respons på innlegget ditt enn dette.