PapaSmurfInnlegg: 30600
Det er et sammensurium av tanker og følelser nå, tre timer før kampstart. Krig i hjernen så og si. Hr. Fornuft og Frøken Følelser er svært uenige.
- Det kan gå!
- Nei, russerne scorer etter tre minutter og det blir en hel kamp uten nerve
- Ja, men tenk om vi scorer først
- Pøh! De er så gode at vi ikke greier å angripe for å få to mål, samtidig som vi greier å dekke opp bak.
- De kan få rødt kort
- I Europa blir vi vekkdømt av feige dommere
- Ja, men Håland!!
- Gabrielzzzzzzzen
(Innlegget ble redigert 30.08.18 15:56)
HavrebukkenInnlegg: 1049
Vel. Da var den drømmen slutt og det føles bittert å ikke ha fått mer ut av den kampen.
Forspilte sjanser og grusomme baklengsmål er det jeg sitter igjen med etter disse kampene mot Zenit.
Jeg har altfor mye på hjertet så tidlig etter kampen og det er utrolig surt å ryke da spillerne som kjempet for Molde hadde fortjen mer.
Kvalitetsforskjellen i de avgjørende øyeblikkene ble utslagsgivende.
(Innlegget ble redigert 30.08.18 21:20)
Calcitrant_PilaInnlegg: 242
Ja, Zenit var på sitt historiske lavmål. Kun derfor Molde kunne og burde slått de ut av Europa...
Men ja, kvalitet i avslutninger avgjør ofte fotballkamper.
(Innlegget ble redigert 30.08.18 21:29)
SulfatInnlegg: 11406
Vi vinner altså skuddstatistikken 29-5. 11 skudd på mål. 9-0 i cornere.
Vi spiller faktisk en kjempekamp. Har vi det høyeste toppnivået i Norge?
Tenk om vi klarte å finne frem toppnivået vårt mot lag som Ranheim og Stabæk også.
(Innlegget ble redigert 30.08.18 21:35)
Art-VandelayInnlegg: 41645
Nå trenger heldigvis ikke spillerne hvile mer i år. Forventer EL-laget (og ikke minst EL-innstillingen) i hver kamp fremover. Braut skal starte hver kamp, og ikke gå av før Molde leder med 3-4 mål.. Ser jeg Brustad, Leke eller Chima i en startoppstilling så vet jeg ikke hva jeg gjør..
(Innlegget ble redigert 30.08.18 21:40)