May25: Dersom det finnes bevis, så synes jeg det er rart at disse ikke har kommet frem tidligere i forbindelse med den andre saken.
Man kan vel ikke bare komme med alt mulig av påstander i en sak som omhandler et annet tilfelle?
De eneste bevisene her er vel i så fall noen tekstmeldinger, som ikke nødvendigvis vil være relevante for den andre saken.
(Innlegget ble redigert 05.09.18 15:13)

May25: ersom det finnes bevis, så synes jeg det er rart at disse ikke har kommet frem tidligere i forbindelse med den andre saken.
Det burde være en enkel sak å legge frem disse meldingene. Ser ikke noen grunn til at man skulle lyve om det. Det er ganske så håndfast. (selve voldtekt/ ikke voldtekt er selvsagt en annen sak.) Meldingene i seg selv er mer enn nok til at Sarr aldri mer burde spilt for Molde.
Hva gjelder møtet kan det fort bli ord mot ord uten noe lydopptak (kan godt hende de vil nekte for det), men jeg ser ikke helt hvorfor hun skulle lyve om dette. Måtte i så fall være fordi hun var forbannet på at han fikk spille. Meldingene er uansett grove nok i seg selv til at dette er en temmelig stor sak.
(Innlegget ble redigert 05.09.18 15:16)

BiggusD77: Jeg sa fra dag 1 at Molde burde ha tatt risikoen med et mulig søksmål fra arbeidstaker pga urettmessig oppsigelse, heller enn å la saken gå sin gang i håp om å slippe å gjøre noe.
Syns mye tyder på at de har visst at det var mer her, og at de i realiteten neppe hadde risikert noe ved å suspendere, eller sågar si opp.
Lukter mer og mer av at de har latt sportslige hensyn råde.
(Innlegget ble redigert 05.09.18 15:21)

Ikke så mange kilder til denne Josimar-artikkelen enda, men sykt dersom alt skulle stemme.
Om det er voldtekt eller ikke.. Kvinnen ønsket at fyren skal registreres som far til barnet. Bør gå an å etterprøve påstandene med sms`er, logg, MFK-møte, telefoner, osv.
(Innlegget ble redigert 05.09.18 15:24)

Kjenner flere av de som jobber i Josimar, aldri i verden om de hadde skrevet noe slik uten klare bevismateriale i bakhånd, CalcitrantPita.
(Innlegget ble redigert 05.09.18 15:27)