Blir nesten litt forbanna av hele Åsen-greia. Fyren er allerede bedre enn alle på RBK-midtbanen (nå når Jensen virker å være litt på hell), han er ex-RBK'er, har nylig kjøpt seg bosted i Trondheim og har familie og venner der. Kjæresten er midt i et medisinstudie. Alt taler for at fyren bør gå til RBK.
Fyren må gjerne velge Molde, for han er knallgod, men det blir litt latterlig når inkompetansen i Trondheim blir så himmelropende påtrengende.
Likedan forventer jeg at MFK er tett på når det åpner seg muligheter for å signere klassespillere med sterk tilknytning til Møre og Romsdal. Jeg kan ikke se at vi har noe som helst å lære av RBK for tiden, sånn utover å ha André Hansen i mål, Birger Meling på venstrebacken, Tore Reginiussen på banen på offensiv dødball og Mike Jensen på banen når innsatsen må skjerpes (og det skal jukses uten å få kort for det).
(Innlegget ble redigert 17.12.18 14:25)

Dewaz: Det irriterer deg at RBK - fra ditt ståsted - opptrer inkompetent? Er det ikke nettopp det du ønsker deg som Molde-supporter?
Åsen er bra, langt bedre enn Konradsen og Lundemo f. eks. Men ikke god nok for vår startellever om Bjørnebye gjør jobben sin i vinter. Det er ikke nok i seg selv å være trønder, selv om antall kamper Helland har under beltet kanskje forteller en annen historie.
Jeg tror forøvrig det er mye å lære av en klubb som har vunnet fire mesterskap på rad, i tillegg til noen cupgull. Molde har rett og slett ikke vært i nærheten, og skal jeg tippe, så kommer vi bedre ut av vintervinduet enn det dere gjør. Ser man bort fra en (eventuell) kjip Hansen-avgang, kan det nesten bare gå oppover på spillerfronten hos RBK.
1. Inkompetanse er grenseløst irriterende uansett hvor det forekommer. Jeg vil heller at Molde skal slå et RBK som jobber godt enn et RBK som bare surrer. Det er ekstra irriterende med surr og tull i klubber som har helt absurd mye bedre forutsetninger for å lykkes enn de fleste andre.
2. Jeg skrev "for tiden" ang. RBK. Det er mye for de fleste klubber å lære av RBK-oppturen siste årene, men akkurat nå er det tilsynelatende himla lite vettugt å plukke opp. Jeg tror Molde har mer å lære andre steder, for tiden.
Lykke til med trenerjakten og spillerlogistikken.
(Innlegget ble redigert 17.12.18 16:14)

«Blir nesten litt forbanna av hele Åsen-greia. Fyren er allerede bedre enn alle på RBK-midtbanen (nå når Jensen virker å være litt på hell), han er ex-RBK'er, har nylig kjøpt seg bosted i Trondheim og har familie og venner der. Kjæresten er midt i et medisinstudie. Alt taler for at fyren bør gå til RBK.»
Sliter litt med å se hva som er inkompetent med å avvente spilerkjøp til ny trener er på plass, må jeg innrømme.
(Innlegget ble redigert 17.12.18 16:23)