Fishstick: Neerland er helt sprekkeferdig av stolthet. Dette synes han virkelig er saker!
Greit nok at vi er flinke til å ta på oss nisselua, men dette er jo den rette anledningen til det.
Manchester United spør Molde FK om å få låne treneren deres. Hadde vært litt kry selv. Jeg skjønner at det logres i gangene på Aker Stadion nå, men her hadde de ikke noe valg.
(Innlegget ble redigert 19.12.18 11:25)

Art-Vandelay: Nå er vi på verdenskartet!
Nå skal ikke jeg overdrive MFKs navn i Europa.
Men det er typisk engelsk arroganse å kalle Molde for en obskur klubb.
Vi har vært såpass mye ute i Europa og med ganske gode resultater at vi bør være et navn som får det til å ringe en bjelle hos de som er sånn passe interesserte i fotball.
Det er for eksempel kun 10 engelske lag som har spilt i CL.
(Innlegget ble redigert 19.12.18 11:57)

Hjemmekamp mot RBK i runde 5! Hurra!
Hjemmekamp mot Vålerenga Søndag 20:00 før jazzen starter
Hjemmekamp siste runde mot Glimt
(Innlegget ble redigert 19.12.18 12:06)

Trehjulssykkel: Om Molde hadde hatt naturgress så kunne jo Molde blitt en samarbeidsklubb for United og sikret seg unge talenter på lån. Noe å vurdere for Molde?
Nå vet jeg lite om dette er noe United har uttalt seg om men andre lag ser jo ikke ut til å bry seg om underlag hos samarbeidsklubber.
City og SIF er jo ett eksempel.
(Innlegget ble redigert 19.12.18 13:22)

Håper ikke det DietCoke. Men er ikke umulig. Her er forøvrig hele spilleplanen. Registrerer dog at hele runde 14 skal gå på torsdag/fredag. Datoene er 4. og 5.juli. Kan tenke meg at det har noe med at kvaliken til Europa starter i uken etter.
https://www.fotball.no/turneringer/eliteserien/2018/slik-spilles-eliteserien-2019/
(Innlegget ble redigert 19.12.18 13:54)