Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV-sendte treningskamper

NYTT TEMA
rogerbarek
rogerbarekInnlegg: 12
10.01.18 23:21

Eurosport opplyser at dei ikkje kjem til å vise nokon av vinterens treningskamper med eliteserielag. Ihvertfall var det svaret eg fekk når eg henvendte meg til dei via Facebooksida deira. Er dette virkelig tilfelle? Og isåfall - er det nokon som kjenner til om det er andre sol vil vise desse? Eksempelvis stream i regi av klubbane sjølv...

OddsBK
OddsBKInnlegg: 199
10.01.18 23:27

Lokalaviser pleier å sende de. Værtfall for Odd sin del

KongOjo
KongOjoInnlegg: 1851
11.01.18 11:01

BT bruker ihvertfall å sende de fleste av Brann sine treningskamper for de som har abonnement, er faktisk ikke så halvgærn kvalitet så jeg bruker alltid å ha abonnement fra januar til mars.

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 41822
11.01.18 11:12
rogerbarek: Eurosport opplyser at dei ikkje kjem til å vise nokon av vinterens treningskamper med eliteserielag

Dessverre ikke overraskende siden de bruker alle ressursene sine på OL. Synd om ingen velger å sende fra La Manga, men jeg vet ikke helt hvem som skal se seg tjent med det. Tv2 er vel ferdig med norsk fotball.

6347
6347Innlegg: 30204
11.01.18 12:40
GoingKronos: Dessverre ikke overraskende siden de bruker alle ressursene sine på OL

OL eller ei, så synes jeg det er litt rart at rettighetshaver ikke viser en eneste treningskamp. I fjor viste de til sammenligning 32. TV 2 viste 50 treningskamper i 2016. Da de hadde OL i 2014 viste de 41.

Ganske klart tilbakesteg fra de siste årene. Er vel over 10 år siden TV 2 startet å vise treningskamper fra La Manga.

Windsor
WindsorInnlegg: 6597
11.01.18 12:49

Ikke La Manga i år men Amedia har rettighetene til Marbella.

Heborres
HeborresInnlegg: 9495
11.01.18 13:19

Hos oss sender Haugesunds Avis alle treningskampene, både de som er i fotballhallen på Karmøy, og kampene fra de to treningsleirene.

Eneste som ikke vises er kampen mot Odd i LSK-hallen. Men hvis TA sender så kan en se det der. 

rogerbarek
rogerbarekInnlegg: 12
11.01.18 17:59

Tina Wulf i Vålerenga fotball svarte på mail at dei kom til å streame samtlige treningskamper på deira nettside. Meget bra! Håper andre klubber følger opp når Eurosport tar OL-ferie.

Morroa begynner allerede imorra 12:45 med Vålerenga-Strømmen i Valhall.

moofynes
moofynesInnlegg: 117
13.01.18 14:10

TK sender alle kampene til KBK

Klikk for å gå tilbake til toppen