Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spådommer Eliteserien 2018

NYTT TEMA
Batorex
BatorexInnlegg: 1099
10.02.18 23:11

En slags "hva var det jeg sa"-tråd som kan dras opp i november. Sleng inn dine spådommer.

Mine spådommer:

* Rosenborg tar gull med kun 1 til 3 poengs margin

* Brann tar sølv

* Minst 2 mediehus/aviser tar med Vito Wormgoor, Gilbert Koomson OG Fredrik Haugen på årets lag

* Bendtner fullfører sesongen i Rosenborg, blir toppscorer igjen, drar vinteren 2019

* Odd utenfor topp 10

* Gilbert Koomson assistkonge i Eliteserien

* Sam Johnson flopper

* Deila ferdig i VIF ila. sesongen

* Molde utenfor topp 3

* Sandefjord rykker direkte ned

* FK Haugesund rykker ned eller berger seg via kvalik

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 51360
10.02.18 23:31
Batorex: * Rosenborg tar gull med kun 1 til 3 poengs margin * Brann tar sølv

Allerede her crasher det.

Batorex
10.02.18 23:40
KingKongHalvor: Allerede her crasher det.

ok. legg inn dine spådommer, så kan vi se hvem som får rett om 9 måneder

dzk
dzkInnlegg: 11832
10.02.18 23:44

Brann rykker ned etter kvalikk mot Mjøndalen.

zephyrus
zephyrusInnlegg: 2983
11.02.18 11:40

Ranheim beholder plassen.

Norsk fotball blir like nitrist å se på som det har vært de ti siste årene.

alkatraxxx
alkatraxxxInnlegg: 634
11.02.18 13:06

Lit spådommer rundt min klubb FKH:

- Er i nedrykkstriden hele sesongen men redder plassen så vidt til   slutt - 14-12 plass.

- Spissen som ryktet sier kommer neste uke blir skippa ut igjen i sommervinduet med 1 mål på 11 kamper. Heldigvis viser Gyt bedre takter enn i fjor og scorer 11 mål iløpet av sesongen

- Akintola imponerer såpass at danskene henter han tilbake i sommervinduet.

- Kommer inn ett bud fra en bunnklubb i fransk toppdivisjon på Bruno Leite. Budet er såpass lavt at klubben sier nei. Leite mener klubben har brutt en muntlig avtale om å la ham gå - streiker, og spiller resten av sesongen på reservelaget.

- 5 kamper før slutt er FKH helt i bunnen av tabellen. Horneland blir sparket og Grindhaug tar over ut sesongen. vinner 4 og en uavgjort og greier å beholde plassen. Grindhaug får statue utenfor stadioen.

- Palle og Skjerve krasjer på trening. Begge ute i 3 uker med hjernerystelse. Siden Antony er solgt til Viking for en pose twist, må Ikedi og Grindheim spille stopper i 5 kamper - 5 tap.

- Største vin : 2-0 mot Odd på gamlå

- Største tap : 1-6 mot Godset ( Horneland blir sparket etter kampen )

- Bendtner spiller ut sesongen i RBK. Pga lite spilletid blir Søder tilbudt på lån ut sesongen. Men RBK krever at vi betaler lønna til Søder og det har vi ikke råd til. Blir istedenfor lånt ut til Glimt der han scorer 14 mål på 10 kamper.

- I siste kamp ( mulig det er kvalikkamp) ligger FKH under til 10 minutter gjenstår - står resultatet så rykker klubben ned. I desperasjon kaster Grindhaug innpå Duduson som ikke har spilt ett minutt i sesongen før dette. Han scorer 2 mål og blir sesongens helt. Gitt ny 5 års kontrakt - spiller 3 kamper totalt på de åra.

- I ett markedsføringsstunt etter at Avaldsnes kvinner har blitt FKH Kvinner, får Cecilie Pedersen spille de siste 5 minuttene i hjemmekampen mot RBK ( vi ligger allerede under 0-4 ) Etter 34 sekunder på banen går hun inn i en duell med Reginiusen. 37 ben i kroppen blir knust. METOO gjengen skriker etter Reginiusens hode på det de mener er ett uprovosert overfall på en kvinne. NFF gir de medhold og utestenger han for resten av sesongen.

- Etter sesongen får Grindhaug en 3 års kontrakt som trener i klubben. Han tar Horneland som assistent...."peis på" fotballen vekkes til livet....3dje plass i serien i 2019 sesongen.

Muuuuulig den 3dje plassen er litt i overkant....men resten av mine spådommer burde være passe safe :-)

Thpe
ThpeInnlegg: 31526
11.02.18 13:29
alkatraxxx: - I ett markedsføringsstunt etter at Avaldsnes kvinner har blitt FKH Kvinner, får Cecilie Pedersen spille de siste 5 minuttene i hjemmekampen mot RBK ( vi ligger allerede under 0-4 ) Etter 34 sekunder på banen går hun inn i en duell med Reginiusen. 37 ben i kroppen blir knust. METOO gjengen skriker etter Reginiusens hode på det de mener er ett uprovosert overfall på en kvinne. NFF gir de medhold og utestenger han for resten av sesongen.

Hahaha, fantastisk.

Batorex
12.07.18 23:35
KingKongHalvor: Allerede her crasher det.

hmm?

sålangt ser jo tipsene mine råsterke ut. bortsett fra Haugesund som jeg har bommet kraftig på.

Sandaas
SandaasInnlegg: 11008
13.07.18 00:13
Batorex: sålangt ser jo tipsene mine råsterke ut. bortsett fra Haugesund som jeg har bommet kraftig på.

Synes du f.eks. disse ser ut til å treffe spesielt bra?

* Sam Johnson flopper

* Bendtner fullfører sesongen i Rosenborg, blir toppscorer igjen, drar vinteren 2019

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 51360
13.07.18 00:19
Batorex: hmm? sålangt ser jo tipsene mine råsterke ut. bortsett fra Haugesund som jeg har bommet kraftig på.

Ser bra ut, jeg tok helt feil av Brann.

Håper ikke du treffer like godt med VIF....

(Innlegget ble redigert 13.07.18 00:29)

Batorex
13.07.18 01:59
Sandaas: Sam Johnson flopper * Bendtner fullfører sesongen i Rosenborg, blir toppscorer igjen, drar vinteren 2019

johnson nedadgående kurve, men ikke flopp nei... 

bendtner fullfører sesongen i rosenborg? Ja. 
Toppscorer? Kan fort skje det også...
Drar vinteren 2019? Mest sannsynlig

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 15309
13.07.18 19:17
Batorex: Sam Johnson flopper

7 mål etter halvspilt serie. Litt av en flopp du hahaha.

InDeilawetrust
13.07.18 19:17
Batorex: johnson nedadgående kurve,

Litt sånn som Brann hvert år rundt sommertider?

InDeilawetrust
13.07.18 19:19
alkatraxxx: Er i nedrykkstriden hele sesongen men redder plassen så vidt til   slutt - 14-12 plass.

Ser ut som du tok feil rundt spådommene om laget ditt FKH.

alkatraxxx
alkatraxxxInnlegg: 634
13.07.18 20:15
InDeilawetrust: Ser ut som du tok feil rundt spådommene om laget ditt FKH.

Av og til er det helt ok å ta feil...:-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg